طراحی سایت پلیت چاپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت پلیت چاپ داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

Publisher - کاغذ کاهی چیست و چه کاربرد و مزایای دارد؟ کار بسته بندی دارو در منزل چرا پردرآمد است؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ معرفی کمپانی مانرولند Manroland انواع چاپ بهترین و پرفروش‌ترین ناشر کتاب ایران کدام است ؟ چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ نقش چاپ دیجیتال در راحت‌تر شدن مسیر خریدار The Buyer’s Journey بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟ انواع چاپ بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ چاپ روی بطری به چه شکل انجام می‌شود؟ معرفی کمپانی بابست Bobst بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ ۱۰ کارخانه برتر کارتن سازی ایران سال ۹۹ [ خرید کارتن ارزان ] بهترین شرکت‌ چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟ معرفی کمپانی بابست Bobst بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ کمپانی کونیگ و باوِر Koenig & Bauer: قدیمی و با اصالت در صنعت چاپ بهترین کاغذ برای چاپ کدام است ؟ به ورق های از جنس روی که در چاپ برای حمل طرح در دستگاه برروی لاستیک و سپس متد جاپ ( به عنوان مثال کاغد ) استفاده میشود زینک یا پلیت گفته میشود.

اگر این ورق ها بوسیله روش سنتی لیتوگرافی ( گرفتن فیلم ) بدست بیایند به آن زینک و اگر بوسیله دستگاه هایی مثل  پلیت ستر و مستقیما از کامپیوتر خروجی گرفته شوند پلیت گفته می شود.

قواعد استفاده و کاربرد پلیت های چاپ افست چه تک رنگ باشد چه چندرنگ، و چه برای چاپ رول باشد یا ورقی، با هم تفاوت چندانی ندارند.

همان طور که می دانیم همه ماشین های چاپ افست دارای سه سیلندر چاپ هستند؛ سیلندر پلیت، سیلندر بلنكت و سیلندر چاپ که در کنار سیستم های رطوبت دهی و مرکب دهی قرار دارند.

با چرخش سیلندر پلیت، پلیت با نوردهای رطوبت دهی و بعد از آن نوردهای مرکب دهی تماس پیدا می کند.

نوردهای رطوبت دهی قسمت های بدون چاپ پلیت را مرطوب می کنند تا از مالیده شدن مرکب به آن نواحی جلوگیری شود.

قسمت هایی که مرکب گرفته اند نیز به سیلندر بلنكت و سپس کاغذ مالیده می شوند و به این ترتیب عمل چاپ انجام می گیرد.

در مقاله پیش رو فناوری انواع مختلف پلیت ها در چاپ افست توضیح داده شده است.

در ماشین افست و فرایند چاپ آن، پلیت مهم ترین نقش را ایفا می کند.

پلیت ها از جنس فلزاتی مثل روی با از جنس فوتو پلیمر هستند که قبل از سوار شدن بر ماشین با مواد آلی مخصوص پوشانده می شوند.

پلیت های چاپ باید توانایی انتقال تصویری را که از طرق مختلف مثل فوتوکمیکال یا حکاکی لیزر بر روی آن ثبت می شود، بر روی بستر چاپ که میتواند کاغذ و مقوا، پلاستیک و… را داشته باشد.

پلیت هایی که از جنس فلز هستند، اگرچه از دیگر پلیتها گران ترند، مقاومت بیشتری دارند، دقیق ترند و برای مدت طولانی تری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

ضخامت پلیت چاپ بسیار کم و در حد ۰/۳  میلی متر است و اغلب سوار کردن آن بر روی ماشین آسان است.

بیشتر پلیتها تک فلزی یعنی از جنس آلومینیوم با روی هستند و برخی انواع دیگر دارای مقادیر کمی پلاستیک نیز هستند.

امروزه از فلز آلومینیوم به مقدار بسیار بیشتری استفاده میشود و این درصد حتی از فلزاتی مثل روی و استیل هم پیشی گرفته است و دلیل این اتفاق، رواج یافتن فرآیندهایی مثل سندبلاست و بال گرینینگ است.

امروزه اما، بیشتر پلیت های چاپ افست با فرایندهای الکترونیکی انودایز می شوند و برای فرایند چاپ آماده می شوند.

برای فرایند تصویرنگاری پلیت، سطح آن باید دارای غشای خاصی باشد؛ این پوشش بسیار حساس، مرکب چاپ را به آسانی می پذیرد و اغلب از جنس مس، پلیمر و یا چند فلزی است.

بلیت های حساس به نور با دیازو که از جنس فوتوپلیمر هستند، با لایه ای از ترکیبات آلی پوشش داده شده اند و با یک حلال ویژه ظاهر می شوند.

مدت زمان نگهداری این پلیت ها در حدود یک سال است.

این پلیت ها برای تیرازهای چاپی ۱۵۰۰۰۰ نسخه بکار گرفته می شود.

این پلیت ها در بازار امروز جز پرفروش ترین انواع پلیت هستند.

تغییرات شیمیایی که بر روی پلیت رخ می دهد، به خاطر نفوذ نورهای عامل ساخت تصوير مثل اشعه یو وی رخ می دهد.

دو نوع فرایند فوتوکمیکال وجود دارد؛ در فرایند پوزیتیو ساخت پلیت، از یک فیلم پوزیتیو به عنوان اورجینال استفاده می شود که بخش های سیاه آن به قسمت های مرکب پذیر پلیت واکنش می دهد.

در فرایند نگاتیو ساخت پلیت، از فیلم نگاتیو به عنوان اورجينال استفاده می شود که بخش های روشن آن به قسمت های مرکب پذیر پليت واکنش می دهد.

برای اطمینان از کیفیت و نظارت صحیح بر پلیت در هنگام ساخت المان های کنترل نیز بر روی پلیت کپی میشوند.

  در مصارف امروزی، از پلیت های مختلفی در ماشین افست استفاده می شود؛ پلیت های دیازو با لایه ای از ترکیبات آلی پوشش داده شده اند و با یک حلال ویژه ظاهر می شوند.

مدت زمان نگهداری این پلیت ها در حدود یک سال است.

این پلیت ها برای تیراژ های چاپی ۱۵۰،۰۰۰ نسخه بکار گرفته می شود .

پوشش پلیت دیازو که از ترکیبات اورگانیک تهیه می شود، از قبل حساس می شوند و به هر دو روش های نگاتیو و پوزتیو قابل تصویرنگاری هستند (ولی بیشتر از روش نگاتیو استفاده میشود).

روش عمل آوری این پلیت به این گونه است که بعد از در معرض قرار گرفتن آن در مقابل نور غلیظ، نوعی امولسیون مخصوص بر روی سطح پلیت مالیده میشود.

قسمت های تیره با نورنديده سطح پلیت که در هنگام فرایند تصویرنگاری نگاتیو مشخص شده اند، توسط امولسیون حل میشوند و به عنوان قسمت های آب پذیر پلیت مشخص می شوند.

وقتی پلیت های دیازو به روش فوتوپلیمریک پوزیتیو ساخته میشوند یعنی زمانی که قسمت های دارای تصویر تیره هستند، از حلال های خاصی برای محافظت از قسمت های دارای تصویر باید استفاده کرد.

از پیت های دیازو در تیراژهای ۱۰۰۰۰۰ تایی استفاده میشود.

انواع پلیت های دیازویی هم وجود دارد که به خاطر اعمال لاکهای مخصوص بر روی آن، تا تیراژ ۲۵۰۰۰۰ تایی هم قابل استفاده هستند.

پلیت های فتوپلیمر نیز با لایه ای از ترکیبات مواد آلی پوشش داده می شوند.

لایه ای در برابر ساییدگی بسیار ماندگار و مقاوم است .

پلیت های فتوپلیمر برای تیراژ های چاپی ۲۵۰،۰۰۰ نسخه به کار گرفته می شود.

طریق تولید پلیت های پلیمری بسیار شبیه به پلیت های دیازو است.

در این نوع پلیت ها پوشش سطحی پلیت بسیار مقاوم تر از انواع دیازو است که آن را برای مصارف طولانی تر و حجم کاری بیشتر مناسب می کند.

نوعی فرآیندهای مخصوص که به وسیله کیورینگ های حرارتی بر روی این نوع پلیت انجام می شود، می تواند مقاومت و پایداری این پلیت را تا حد زیادی بیشتر کند و آن را برای تیراژهای تا ۱ میلیون نیز قابل استفاده کند.

پلیت های هالید نقره با لایه ی حساس به نور ، مشابه فیلم های عکاسی پوشش داده می شوند.

به استثنای این که تاثیر امولسیون هالید نقره آهسته و تدریجی است و برای تکثیر رنگی این پلیت ها به صورت لایه ای حساس بر روی آلومینیوم آنودایز و سپس پوشش داده می شوند .

در مراحل ظهور و ثبوت این پلیت ها مقادیری نقره در محلول به جای می ماند .

نقره به جای مانده با تجهیزات مناسبی بازیافت می شود .

آن گاه پس مانده ی محلول ها از طریق فاضلاب دفع می شود .

این نوع پلیت هم مانند انواع فوتوپیمری، دارای پوشش حساس به نور است که البته مقدار آن از پلیت های فوتوپلیمری کمتر است.

این پلیت ها می توانند هم به روش فوتوگرافی و هم به روش لیزر تصویرنگاری شوند.

استفاده از این پلیت ها در چاپ ارت ورک های دیجیتالی تک رنگ رواج زیادی دارد.

از امولسیون هالید نقره بر روی پلیت های آلومینیومی انودایز شده نیز استفاده می شود که در این صورت پلیت را برای چاپ ارت ورک های دیجیتالی رنگی قابل استفاده می کند.

این پلیت ها برای چاپ تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرند .

این پلیت ها برای سیستم های خروجی مستقیم پلیت (ctp) مورد استفاده قرار می گیرد .

از قوانین الکترواستاتیک در بسیاری از ماشین های فتوکپی استفاده می شود و در پلیت های الکتروفوتو گرافیک هم مانند ماشین های فتوکپی، از این قوانین بهره برده است؛ در فرایند ساخت این پلیت ها از یک فوتوکونداکتور (که بر روی درام یا بستر نصب شده) حساس به نور استفاده می شود.

پلیت های الکترواستاتیکی نیز بر دو نوع هستند: پلیت با ترکیبات معدنی و غیر آلی نور رسانا و پلیت های با ترکیبات مواد آلی نور رسانا (مستر کاغذی) پلیت های دو فلزی دارای یک لایه ی پلیمری از قبل حساس شده هستند.

این پلیت ها به چند نوع تقسیم می شوند که به دو نوع آن ها اشاره می کنیم: الف ) پلیت های با روکشی مسی بر روی فولاد ضد زنگ یا آلومنیوم ب) پلیت با روکش کرم روی مس ساختار این نوع پلیت ها مشابه ساختار دستگاه کپی الکترواستاتیکی است.

پلیت های الکترواستاتیکی نیز بر دو نوع هستند: الف ) پلیت با ترکیبات معدنی و غیر آلی نور رسانا ب) پلیت های با ترکیبات مواد آلی نور رسانا (مستر کاغذی) این نوع پلیت ها فقط در ماشین چاپ افست خشک (بدون آب) استفاده می شوند .

برای نواحی دارای تصویر و پذیرای مرکب از آلومینیوم پایه و برای نواحی بدون تصویر از لایه ی سیلیکونی استفاده می شوند.

لایه ی سیلیکونی جایگزینی برای لایه ی رطوبت خواهد شد.

استفاده از این نوع پلیت ها نیاز به مرکب ویژه دارد.

نگاشت تصویر در این نوع پلیت ها از طریق داده های دیجیتالی صورت می پذیرد و نیازی به طی مراحل شیمیایی ندارد.

این پلیت ها به صورت دیجیتالی حساس می شوند.

پلیت های زدودنی در انواع پایه ی فلزی و پلی استری عرضه می شوند.

نگاشت تصویر از طریق سوزاندن لایه ی حساس توسط لیزرهای حرارتی صورت می گیرد.

پلیت ستر های جدید از این فناوری بهره گرفته اند.

هم چنین در ماشین های DI ( از کامپیوتر به ماشین چاپ ) نیز این پلیت ها مورد استفاده قرار می گیرند .

تصویرنگاری در این نوع پلیت ها از طریق داده های دیجیتالی صورت می پذیرد و نیازی به طی مراحل شیمیایی ندارد.

این پلیت ها به صورت دیجیتالی حساس می شوند.

پلیتهای زدودنی در انواع پایه فلزی و پلی استری عرضه می شوند.

نگاشت تصویر از طریق سوزاندن لایه حساس توسط لیزرهای حرارتی صورت می گیرد.

پلیت سترهای جدید از این فناوری بهره گرفته اند.

هم چنین در ماشین های (DI از کامپیوتر به ماشین چاپ) نیز این پلیت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این پلیت ها برای کار با تیراژهای بالا مناسب هستند.

در فرایند ساخت این پلیت از مس، بر روی فلزاتی مثل آلومینیوم و استیل ضدزنگ استفاده می شود.

قسمتهای نگاتیو پلیت بخش های تصویر دار آن را در مقابل نور قرار می دهند و پوشش روی مس را سخت می کنند.

به این ترتیب قسمت های سخت نشده پوشش حل شده و از بین می روند و بعد از آن مس نیز از روی سطح کار پاک شده و فلز دوم یعنی آلومینیوم نمایان می شود.

یکی از مزایای این پلیت، فاسدناپذیری و مقاومت بالای آن است.

از گرمای اشعه اینفرارد برای گرم کردن این نوع پلیت به جای نور استفاده می شود.

این پلیت ها از پوشش های پلیمری حساس به حرارت استفاده می کند که توسط دیودهای لیزری اینفرارد حکاکی می شود.

فرایند کیورینگ که بعد از حرارت دهی پلیت انجام می شود، این پلیت را برای تیراژهای یک میلیونی آماده می کند.

در پلیت های هیبرید از دو نوع پوشش متفاوت بر روی سطح پلیت استفاده می شود؛ یک نوع پوشش پلیمری سنتی در زیر و به عنوان لایه نخست، و یک پوشش هالید نقره به عنوان پوشش بالایی و بر روی سطح پلیت قرار می گیرد.

شیوه کار به این شکل است که لایه زیرین در معرض نور یووی قرار می گیرد.

از بین رفتن لایه رویی و فرایندهایی شیمیایی که بر روی لایه زیرین انجام می شود، باعث تشکیل قسمتهای تصویر دار و بدون تصویر بر روی پلیت می شود.

کار چاپ بر روی سطح زیرین پلیت انجام می شود.

امروزه به خاطر اهمیت روزافزون سیستم های کامپیوتر به پلیت، چاپخانه های بزرگ تجاری بیشتر متمایل به استفاده از پلیت های حرارتی هستند و چاپخانه های چاپ روزنامه و انتشاراتی های بزرگ هم اغلب از پلیت های violet CTP استفاده می کنند.

بی شک، پیشرفت هایی که فناوری دیود بر صنعت پلیت چاپ داشته، کم کم رواج پلیت های حرارتی و CTP سنتی و قدیمی یتر را کم و کمتر می کند زیرا فناوری های دیودی، کیفیت ساخت نهایی را بسیار بهتر و تفاوت بین آنها را بسیار چشمگیرتر کرده است.

تفاوت هایی میان فناوری پلیت حرارتی و پلیت CTP وجود دارد که از نظر متخصصان این زمینه همواره جای بحث داشته است؛ عده ای بر این باور بوده اند که پلیتهای حرارتی به دلیل اینکه از سیستم های باینری استفاده می کند دارای برتری هایی است.

کار با تکنولوژی پیشرفته لیزر، اطمینان کار را بسیار بالا می برد.

البته دیگر فاکتورهایی مثل سرعت چاپ، هزینه و عمر دستگاه های لیزر هم از موضوعات مهمی ست که مدنظر قرار می گیرد.

از طرف دیگر پلیتهای Violet CTP از تکنولوژی دیود لیزری ارزان تری استفاده می کند که می تواند بر اساس نیاز مشتری تغییرات مناسبی هم در آن ایجاد کرد.

ولی این نوع پلیت های پلیمری واقعا از نظر باز تولید قابل مقایسه با پلیتهای حرارتی و مخصوصا با پوشش نقره نیستند.

با این حال این تفاوت در کیفیت، در نسل های جدید پلیتهای Violet CTP به خوبی حل شده است؛ این پلیت های جدید که FFEI نام گذاری شده اند، حاصل همکاری کمپانی های فوجی فیلم و تکنوا است.

این دو کمپانی اظهار می کنند که پلیت های جدید از نظر بازتولیدشان، قابل مقایسه با پلیت های حرارتی هستند و اینکه مقاومت بیشتری نسبت به پلیت های حرارتی دارند.

اگر به چند سال گذشته این صنعت بازگردیم، می بینیم که تکنولوژی پلیت های چاپ نه تنها به اندازه امروز دارای گستردگی و تنوع نبود، بلکه خلل و شکاف های زیادی هم در آن وجود داشت که پیشرفت های اخیر این صنعت را بسیار ضروری جلوه میداد.

پلیت هایی که نیاز به فرایند شیمیایی پیچیده ای نداشته باشند و به راحتی توسط کامپیوترها تصویرنگاری شوند، در نگاه تولیدکنندگان رویایی بود که بشر هنوز به آن دست نیافته بود.

ولی امروز، پلیتهایی که نیاز به هیچ گونه فرایند مضر و پیچیده شیمیایی ندارند، در بازارهای جهانی قابل دسترسی هستند و یکی از قدرتمندترین فناوری های يعنی فناوری جوهرافشان، را وارد این صنعت کرده اند که تمامی مزیت های یک پلیت با کاربری آسان و فوق العاده را به کارخانه ها و چاپخانه داران هدیه داده است .

مزایایی مثل سرعت بسیار بالای چاپ، هزینه پایین پلیت ستر، حذف فرایندهای پیچیده و زمان بر پیش از چاپ از جمله آنهاست.

یک سیستم CTP جوهرافشان، می تواند تصویر کار چاپی را بدون نیاز به هیچ نوع پوشش یا فلز خاصی به صورت مستقیم بر روی پلیت نگاشت کند، اتفاقی در سالهای گذشته بسیار دور از دسترس مینمود.

متخصص در زمینه چاپ و بسته بندی مطلب قبلی چاپ کتاب چگونه انجام می شود ? مطلب بعدی بازاریابی چاپی بهتر است یا بازاریابی دیجیتال ؟ بهترین و پرفروش‌ترین ناشر کتاب ایران کدام است ؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ CMYK در برابر RGB: کدام یک برای چاپ دیجیتال بهتر هستند؟ معرفی کمپانی کونیکا مینولتا Konica Minolta امتیاز بینندگان:۵ ستاره آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند.

بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بهترین و پرفروش‌ترین ناشر کتاب ایران کدام است ؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ CMYK در برابر RGB: کدام یک برای چاپ دیجیتال بهتر هستند؟ معرفی کمپانی کونیکا مینولتا Konica Minolta لطفا جهت تبلیغات در سایت، فقط از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ با شماره زیر در تماس باشید.

0912-8238263   پستهای اخیر کاغذ کاهی چیست و چه کاربرد و مزایای دارد؟ بهترین و پرفروش‌ترین ناشر کتاب ایران کدام است ؟ کار بسته بندی دارو در منزل چرا پردرآمد است؟ چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟ کاغذ کاهی چیست و چه کاربرد و مزایای دارد؟ کار بسته بندی دارو در منزل چرا پردرآمد است؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ معرفی کمپانی مانرولند Manroland انواع چاپ بهترین و پرفروش‌ترین ناشر کتاب ایران کدام است ؟ چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟ بهترین سایت نیازمندی‌های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟ نقش چاپ دیجیتال در راحت‌تر شدن مسیر خریدار The Buyer’s Journey بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟ انواع چاپ بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ چاپ روی بطری به چه شکل انجام می‌شود؟ معرفی کمپانی بابست Bobst بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ ۱۰ کارخانه برتر کارتن سازی ایران سال ۹۹ [ خرید کارتن ارزان ] بهترین شرکت‌ چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟ معرفی کمپانی بابست Bobst بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه چاپ در ایران کجاست؟ کمپانی کونیگ و باوِر Koenig & Bauer: قدیمی و با اصالت در صنعت چاپ بهترین کاغذ برای چاپ کدام است ؟ خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map