طراحی سایت پمپ آب دیزلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پمپ آب دیزلی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قدرت مکش از عمق 8 متری موتور بنزینی با قدرت 7 اسب بخار پرتاب آب تا ارتفاع 13 الی 25 متر کیفیت ساخت بالای پمپ دهانه خروجی آب در دو سایز 3 و 4 اینچ شاسی محافظ مقاوم kama diesel engine water pump بهترین موتور پمپ‌های آب، آن‌هایی است که چند ویژگی در آن‌ها رعایت شده باشد، از وزن و اندازه گرفته تا عملکرد و کیفیت خوب و رعایت استانداردهای ورودی و خروجی آب؛ این موتورها به صورت تخصصی برای انتقال آب طراحی شده‌اند.

شما برای خرید موتور پمپ آب دیزلی باید به کاری که می‌خواهید با این موتور پمپ انجام دهید توجه کنید، اگر کار شما مداوم و پیوسته است بهتر است از موتورهای دیزلی استفاده کنید اگر وسعت کار شما چندان زیاد نیست یا نمی‌خواهید آب را از عمق زیاد مکش و به ارتفاع بالایی پمپاژ کنید نیز باز می‌توانید از موتورهای دیزلی استفاده کنید.

  موتورهای دیزل تفاوت‌هایی با موتورهای بنزین سوز دارند، در واقع موتورهای دیزل از نوع موتورهای درون سوز بوده؛ اما از چرخه دیزل در آن استفاده می‌شود، نام دیزل هم نام فردی است که این موتور را اختراع کرده است.

تفاوت اصلی موتور دیزل با سایر موتورها این است که احتراق در اثر تراکم صورت می‌گیرد به این صورت که از ترکیب هوا و سوخت در اثر تراکم بسیار زیاد، عمل انفجار بدون جرقه صورت می‌گیرد.

امروزه برخی از موتورهای پمپ آب با روش دیزل تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

  موتور پمپ‌های آب دیزلی چند مزیت دارند و در کنار آن چند عیب که مختصری به آن اشاره خواهیم کرد:   با توجه به مواردی که گفته شد امروز می‌خواهیم به معرفی یک موتور پمپ آب دیزلی بپردازیم که مزیت‌های بالا را در بر دارد؛ موتور پمپ آب دیزلی کشاورزی کاما ساخت کشور چین یکی از انواع موتور پمپ آب‌های با کیفیت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    شرکت کاما KAMA یک شرکت چینی تولیدکننده موتورهای انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بوده و در صنایع خودروسازی نیز فعالیت می‌کند، در کنار این‌ها شرکت کاما به تولیدپمپ آب دیزل کشاورزی کاما و صنایع مرتبط با کشاورزی نیز مبادرت کرده است.

این شرکت یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات صنعتی به اقصی نقاط دنیا است و تولیدات این کارخانه از اعتبار و کیفیت مناسبی برخوردار است.

یکی از بهترین محصولات این شرکت همین موتور پمپ‌های آب دیزلی است که با فناوری پیشرفته برخی ایرادات را نیز کاسته و باعث بهره‌وری بیشتر محصولات خود شده است.

پمپ آب کشاورزی دیزلی کاما کارخانه کاما سوخت کمی مصرف کرده، صدای کمی تولید می‌کند و عملکرد مناسبی به شما ارائه خواهند داد؛ ضمن اینکه با رعایت استانداردهای محیط زیستی، آلایندگی این موتور پمپ‌ها به حداقل ممکن رسیده است.

    این موتور پمپ از نوع موتور پمپ‌های ثابت در خشکی است نه از جنس موتور پمپ‌های شناور؛ کافی است در یک جای صاف و مسطح این موتور پمپ را گذاشته و از آن استفاده کنید.

توان پمپاژ آب این موتور نسبت به انواع موتورهای بنزینی تقریبا نصف است و می‌تواند تا 13 متر آب را به سمت بالا پمپاژ کند؛ این میزان در موتورهای بنزینی تا 25 متر ارتفاع هم افزایش می‌یابد در سایر نمونه‌های پمپ دیزلی نیز تا ارتفاع 17 متر پمپاژ وجود دارد با این حال این موتور 13 متر را پوشش می‌دهد.

همچنین موتور پمپ آب دیزلی کاما می‌تواند تا عمق 8 متر را مکش کرده که تقریبا مشابه نمونه‌های بنزینی است که همین میزان را مکش می‌کنند.

این موتور پمپ آب دیزلی سیستم مسیر بای‌پس نداشته و قطر ورودی و خروجی آب این دستگاه مشابه سایر نمونه‌ها 3 اینچ می‌باشد؛ با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد حداکثر میزان آبدهی این موتور پمپ، 30 متر مکعب بر ساعت است که در مقایسه با موتورهای بنزینی یا حتی موتورهای دیزلی دیگر کمتر است.

  طراحی و عملکرد موتور   پمپ   موتورهای دیزلی در دو نوع دو زمانه و چهارزمانه تولید می‌شوند، موتور پمپ آب کاما از نوع چهار زمانه بوده و داری قدرتی معادل 7 اسب بخار است که در کنار حجم موتور بالای 296 سی سی، توان و قدرت خوبی در کار ارائه می‌دهد؛ معمولا موتورهای دیزلی از این جهت مناسب است که مدت زمان طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

برای سوخت این موتور می‌توان از گازوئیل و نفت و مازوت که قیمت‌های کمتری نسبت به بنزین دارند استفاده کرد، مخزن سوخت آن 3.

5 لیتر بوده و برای سیستم روغن‌رسانی نیز یک مخزن روغن 1.

1 لیتری برای آن طراحی شد است، بهتر است برای این موتور از روغن استفاده شود.

قیمت موتور پمچ آب دیزلی کاما بسته به سایز خروجی پمپ آب متغیر است.

بعنوان مثال، قیمت موتور پمپ آب دیزلی کاما 4 اینچ از مدل 3 اینچ آن گرانتر است، و هرچه سایز دهانه پمپ آن بزرگتر شود طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می شود.

  همانگونه که اشاره شد وزن موتورهای دیزلی سنگین‌تر از انواع بنزینی است، موتور پمپ آب دیزلی کاما 52 کیلو وزن داشته و ابعاد بزرگتری نیز دارد.

ابعاد این دستگاه 44.

5 در 55 در 57 بوده و یک مقدار جابجایی آن در مقایسه با موتورهای بنزینی سخت‌تر است.

با این حال سوخت ارزان، مصرف کم، صدای کم، عمر بالای دستگاه و کاربری مداوم از مزیت‌های این محصول می‌باشد.

رقیب اصلی پمپ آب کشاورزی دیزلی کاما موتور پمپ آب دیزل کوپ است، که رقابت تنگاتنگ این دو شرکت باعث بهبود کیفیت این موتور پمپ ها شده است.

بعنوان پیشنهاد آخر، اگر کار شما مداوم و پیوسته است بهتر است از موتورهای دیزلی استفاده کنید اگر وسعت کار شما چندان زیاد نیست یا نمی‌خواهید آب را از عمق زیاد مکش و به ارتفاع بالایی پمپاژ کنید نیز باز می‌توانید از موتورهای دیزلی استفاده کنید.

در صورت وجود سؤال یا نیاز به مشاوره‌ی بیشتر جهت تهیه پمپ آب دیزل کاما برای انتقال آسان و به‌صرفه‌ی آب، می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود با فروشگاه اینترنتی ابزارینو تماس بگیرید و پاسخ سؤالات و ابهامات خود را از زبان متخصصان و مشاوران ما بشنوید.

پرسش خود را در مورد محصول مطرح نمایید خرید بالای ۵ میلیون تومان تمامی محصولات ما هدایای رایگان ۰۲۱-0912-8238263 اصالت و سلامت فیزیکی [cp_modal display="inline" id="cp_id_fca4d"][/cp_modal] ثبت نام رایگان و آسان است!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map