طراحی سایت پيرايشگري مردانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پيرايشگري مردانه شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت پيرايشگري مردانه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام کاربری: perm_identity رمز عبور: lock_open لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: 📌تکنیک های هیرکات 📌المان های کوتاهی 📌کنترل فرم در کار 📌درک کوتاهی 📌مرفولوژی 📌لایو 📌همراه با پرسش و پاسخ ✅در… دوره آرایشگری درجه یک – زمان مورد نیاز جهت آموزش این دوره یک ماه می باشد که در ابتدای دوره… آموزشگاه پیرایش شفیع رسالت، به منظور جلب رضایت حداکثری هنرجویان و کارآموزان حرفه ی آرایشگری و پیرایشگری و همینطور اثبات توانمندی های علمی و آموزشی خود به مخاطبان، اولین سامانه آموزش آنلاین رشته مراقبت و زیبایی را در فضای مجازی کشور تاسیس نمود.

یکی از بهترین ابزارهای آموزش پیرایش در تمام نقاط دنیا، آموزش مجازی به ویژه آموزش آنلاین است و هدف از تهیه و انتشار این گونه آموزش های مجازی، زنده و مستقیم، دسترسی سریع کاربران به استاد، مطالب و فرایند آموزشی است.

  لازم به ذکر است آموزشگاه آرایشگری و پیرایش شفیع رسالت با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات رسانه ای و ارتباطی، گام های موثر و مهمی را در این عرصه برخواهد داشت.

شما می توانید در هر زمان و مکان، تنها با اتصال و با ورود به فضای مجازی و وبسایتآموزشگاه آرایشگری و پیرایش شفیع رسالت، از آموزش آنلاین و مستقیم اساتید این مجموعه برخوردار شوید.

چنانچه در کلاس های اموزش ارایشگری مردانه این مجموعه شرکت کنید، مدرکی بسیار معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما ارائه خواهد شد.

آموزشگاه آرایشگری و پیرایش شفیع رسالت دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و وزارت تعاون در سال 1387 تاسیس گردیده است در مدت 12 سال سابقه ای آموزشی آرایشگری در رشتهای مراقبت وزیبائی ،با لطف خدا یاری و حمایت هنرجویان عزیزمان در سالن اجلاس صدا و سیما مفتخر به دریافت: نشان برترین آموزشگاه آرایشگری آقایان 1392 نشان عالی برترین آموزشگاه آرایشگری مردانه 1396 نشان برترین واحد نمونه مشتری مدار1397 در رشته آرایشگری مردانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای و نائل گردیده است.

و با افتخار اولین دوره مسابقات نخبگان آرایشگری مردانه رو در سال 1398  اجرا کرده ایم.

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت،هنر مراقبت و زیبایی را از مبتدی تا دوره های تخصصی در کلیه رشته ها توسط مدرسین برتر و دارای نشان درجه یک مربیگری از سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، نشان مدرس طلای از کمپانی گریماس درسالنهای AوB با بکارگیری تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا در محیطی حرفه‌ای در اختیار هنرجویان رشته آرایشگری مردانه سراسر کشور قرار داده است.

مراکز آموزش آرایشگری مردانه ما با افتخار طی ده سال گذشته بیشترین هنرجو را در رشته مراقبت وزیبای وارد بازار کار نموده است.

و در جهت پیشبرد کیفیت آموزش رویکردهای هوشمند سازی محیط اموزشی را هدف قرار دادیم.

یکی از مهم ترین استراتژی ها در اداره صحیح آموزشگاه آرایشگری مردانه رشد روز افزون و مدرنیزاسیون فضای آموزش می باشد.

منابع آموزشی به منظور دسترسی راحت تر هنرجویان به منابع آموزشی، حرفه های مورد نظر آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت توانسته با به کارگیری از تیم مربیان خود همواره پاسخ گو کارآموزان خود باشید.

شعبه دوم :دردسته اول کسانی هستیم که سالنهای vip هوشمند آموزش آرایشگری مردانه درسال 1398 معرفی و افتتاح کرده ایم.

شعبه سوم:به لطف  خدا و حمایت هنرجویان عزیزمان تصمیم گرفتیم تا اولین سالن تخصصی ،( شعبه سوم ) بهداشت کار ناخن را نیز راه اندازی کنیم مجموعه شفیع اولین آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در ایران میباشدکه دارای سالنهای آموزش بهداشت کار ناخن است.

  1.

خدمات رسانی مهم ترین عامل در کیفیت موسسات ما میباشد و ما از ابتدا تا افتتاح سالن همواره حامی هنر آموزان خود بوده وهستیم.

2.

مجموعه آکادمی آموزشی مراقبت و زیبایی شفیع رسالت تنها مرکز می باشد که دارای تیم طراح و دیزاینر سالن های آرایشگری در کشور است که بعد از اتمام دورهای آموزش خود هنر آموزان را با ایده هایی نوین و طراحی مدرن در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای حمایت می کند.

با مراجعه به بخش اینستاگرامی ما نظرات خود را ثبت کنید تا در جهت پیشبرد هر چه بهتر کلاسهای آموزش آرایشگری مردانه مورد استفاده قرار دهیم.

و همچنین با مشاهده نظرات هنر آموزان گذشته ما از کیفیت آموزشی ما مطلع شوید.

شما با مطالعه مقالات آموزشگاه آرایشگری شفیع به صورت رایگان با بخش های مختلف هنر زیبایی و آرایشگری مردانه آشنا خواهید شد : 1- آرایشگری مردانه درجه 2 در مدت 2 ماه 2- آرایشگری مردانه درجه1 در مدت 1 ماه 3- متعادل ساز چهره مردانه در مدت 1 ماه 4- چهره پرداز مردانه در مدت 1 ماه 5- ترمیم کننده مو در مدت 1 ماه 6- بهداشت کار ناخن در مدت 1 ماه عضو رسمی هیئت رئیسه انجمن صنفی آموزشگاهای آزاد دبیر برگزاری مسابقات نخبگان آرایشگری ایران آموزشگاه پیرایش مردانه شفیع رسالت یکی از شناخته شده ترین و بهترین آموزشگاه هاي آرایشگری میباشد این مرکز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای آموزش از مربیان سازمان فنی و حرفه ای ، آماده ارائه بهترین آموزش های آرایشگری مردانه در همه رشته ها برای شما آقایان گرامی میباشد .

در شفیع رسالت آموزش ها به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد برنامه ریزی شده و تا زمان فراگیری کامل ادامه خواهد یافت.

میزان رضایت بالا و ورود اکثر هنرجویان ما به بازار کار، کارنامه کاری شفیع رسالت را درخشان می کند.

اگر برای گذراندن بهترین دوره آموزش آرایشگری آماده هستید، ثبت نام آنلاین انجام دهید و یا مشاورین ما تماس بگیرید.

  شعبه 1 .

میدان رسالت: (چهار راه سرسبز ساختمان نوساز ) طبقه اول واحد یک پلاک 696 شعبه 2 .

میدان رسالت : (نبش خیابان بختیاری برج ونوس) طبقه ی اول واحد پنج پلاک 738 مجموعه ما هیچ مسئولیتی در قبال آموزشگاه های مشابه نخواهد داشت .

الگو و نام آموزشگاه شفیع رسالت ثبت شده میباشد و هرگونه کپی برداری از نام یا الگو آموزشگاه شفیع رسالت پیگرد قانونی خواهد داشت .

مشاوره کسب وکارلطفا کلیک کنید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره ای زیر تماس حاصل فرمائید.

021-0912-8238263 (سالن A) مشاور رسمی ثبت نام آقای آرغا 021-0912-8238263(سالن B) مشاور رسمی ثبت نام آقای علی نژاد 021-0912-8238263(سالن A) 021-0912-8238263(سالن B) به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

بسیار عالی ممنون از مطالب مفیدی که میذارید و سطح آگاهی مردم رو نسبت به زیبایی پوست و مو افزایش میدید سپاس از شما میخواستم بدونم قیمت ثبت نام چند است چون تو متن نبود هزینه دوره ها در سایت موجود می باشد ضمنا شما می توانید با شماره 0912-8238263 تماس گرفته تا از تمامی دوره ها اطلاع کسب نمایید باسلام وعرض ادب از طرق سایت فنی وحرفه ای گواهینامه پیرایشگری درجه دو را دریافت کردم ، باتوجه به نیاز اصل گواهینامه صادره شده را از کجا پیگیری و دریافت نمایم ، باتشکر علی خاوری جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت تماس حاصل فرمایید.

پیروز باشید اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.

میشه راهنماییم کنید؟ با شماره های سایت تماس بفرمایید…پایدارباشید سلام.

برای افراد اماتور بعد دوره ها هم جایی رو معرفی میکنید برای کار یعنی ساپورت میکنین یا صرف اموزش؟ بله دوست عزیز ما راهنمایی لازم را در طی فرایند آموزش به شما انتقال خواهیم داد.

سلام تشکر و قدردانی از کادر آموزشی شفیع رسالت سپاسگزاریم هدف ما رضایت مندی شما هنرجویان گرامی هست ان شاالله که در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروزباشید.

سلام ممنون از کادر آموزشی شفیع رسالت بابت به روز بودن اطلاعاتشون در طی فرایند آموزش سپاس با آموزش های آنلاین ما نیز همراه باشید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:         مجتبی علینژاد مدیریت   سلام وقت بخیر به شما کمک میکنیم که متناسب با نیاز خود کارگاه مناسب را انتخاب کنید از صحبت با شما خوشحال خواهیم شد.

0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map