طراحی سایت پین (SPU)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پین (SPU) کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Ryzen 2200G یک پردازنده 65W TDP است بنابراین کانکتور 4 پین می تواند قدرت کافی را داشته باشد.

مادربردهای فعلی دارای کانکتور 8 پین هستند زیرا این استاندارد فعلی است و به دلیل آن برای پردازنده های قدرت بالاتر مورد نیاز است.

(برای مثال ، شما می توانید یک 105W 2700X را در همان مادربرد قرار دهید و شاید حتی اورکلاک کنید.

) اتصال 4 پین در منبع تغذیه فعلی شما باید بسیار خوب کار کند ، و سوکت 8 پین به گونه ای طراحی شده است که کابل 4 پین شما فقط قادر باشد به قسمت صحیح آن وصل کنید.

همچنین یک اتصال دهنده پین ​​6 پین CPU برای مدتی کوتاه وجود دارد.

همین نظرات در مورد آن ها اعمال می شود سازگاری متقابل نیز در جهت دیگر ، با احتیاط کار می کند.

می توانید یک کانکتور 8 پین را از منبع تغذیه خود به یک سوکت 4 یا 6 پین در مادربرد قدیمی تر وصل کنید که پین ​​های اضافی از کنار آن آویزان هستند ، اما در بعضی از مادربردها سایر اجزای سازنده راه پیدا می کنند.

همین منطق برای 20 پین در مقابل 24 پین برای قدرت اصلی مادربرد صدق می کند.

اگر از CPU با قدرت کم ، کارت گرافیک کم مصرف یا کارت جداگانه استفاده نمی کنید و کارتهای انبساطی کمی دارند و یا هیچ وصل نیستید ، می توانید با استفاده از یک منبع قدیمی که تنها کانکتور 20 پین است وصل شوید.

همانند کانکتور برق CPU ، فقط در جای صحیح قرار می گیرد.

سرانجام ، کانکتورهای 6 و 8 پین برای قدرت برای کارتهای گرافیکی وجود دارد.

آنها با اتصالات برق مادربرد یکسان نیستند.

اندازه آنها یکسان است اما شکل قطع کننده سوکت متفاوت است.

آنها همچنین برای سازگاری متقاطع طراحی شده اند ، بنابراین شما اغلب می توانید یک کابل شش پین را به یک سوکت 8 پین یا بالعکس وصل کنید ، اما گاهی اوقات دیوارهای اتصالات به روش در می آیند.

اگر آنها مناسب نیست می توانید آداپتورهای خود را دریافت کنید.

(تطبیق کردن خوب است.

تطبیق دادن از کابل 6 پین به پریز 8 پین واقعاً توصیه نمی شود ؛ طراح کارت گرافیک به همین دلیل به آن سوکت 8 پین داده است.

یک ایده بهتر استفاده از آداپتور اتصال دهنده است.

دو عدد اتصال دهنده 4 پین Molex - از کابلهای مختلف از منبع ، لطفاً اگر از یک جفت کانکتور Molex با زنجیر دیزی استفاده می کنید ، در همان کابل - به یک پریز کارت گرافیکی PCIe 8 پین .

) در همه این موارد ، سیم های اضافی اتصالات اضافی برق و زمینی هستند.

این مقاومت در برابر آن اتصالات را پایین می آورد و باعث می شود انتقال انرژی کارآمدتر از منبع تغذیه به مادربرد باشد.

اگر اکنون در حال خرید منبع تغذیه هستید ، تقریباً مطمئناً دارای کانکتور مادربرد 24 پین و کانکتور تغذیه پردازنده 8 پین خواهید بود زیرا این استاندارد ها فعلی هستند و دلیل خوبی در سال 2018 برای خرید منبع تغذیه ای وجود ندارد.

نسل فعلی اتصالات.

اما اگر از محدودیت های آن و استفاده مناسب مطلع باشید می توانید با خیال راحت از مواردی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید.

اما .

.

.

منبع تغذیه جدید نسبت به نمونه های قدیمی کارآمد تر است.

پیدا کردن یک کالای جدید که دارای گواهینامه برنز 80 پلاس یا 80 پلاس نیست ، غیرممکن است و مواردی که به سطوح بالاتری مانند طلا و پلاتین برسند ، در دسترس هستند.

یک منبع کارآمد تر باعث کاهش صورتحساب و میزان گرمای کامپیوتر شما می شود.

این احتمال وجود دارد برای سیماگره هایی که هر روز ساعتهای زیادی فعال هستند ، یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد ، بنابراین با توجه به نحوه قصد استفاده از سیستم ، عاقلانه انتخاب کنید.

در بیشتر موارد ، در صورت نیاز به پردازنده ، یک اتصال 4 پین کافی است.

اگر Ryzen 2200G به اتصال 8 پین نیاز داشته باشد ، منبع تغذیه جدید ممکن است یک راه حل مؤثر باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map