طراحی سایت چجوریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت چجوریه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت چیست ؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی مفهوم طراحی سایت بپردازیم و می خواهیم ببینیم برای اینکه یک طراح وب سایت حرفه ای شویم از کجا باید شروع کنیم.

همچنین تاریخچه طراحی سایت را مورد بررسی قرار می دهیم و اولین سایتی که در جهان طراحی شده را معرفی می کنیم و لینک آن را برای بازدید شما همراهان آکادمی وبکیما قرار می دهیم.

در ادامه شرح وظایف یک طراح سایت را مورد بازبینی قرار می دهیم و ابزارهای لازم برای شروع کار طراحی سایت را معرفی می کنیم.

پس اگر می خواهید پاسخ طراحی سایت چیست را به خوبی بیابید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

  بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد.

در مرحله برنامه نویسی سایت هم با توجه به نیاز های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود می توان روش های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد.

برای این منظور می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد.

تصمیم اینکه این بخش از کدام مورد استفاده شود بیشتر به بحث هزینه ها و نیاز مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

  ابزار های طراحی سایت چیست؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم، حتما بعد از خواندن عنوان این قسمت با خودتان فکر کردید که اولین ابزار برای طراحی سایت یک کامپیوتر قدرتمند است! بله درست فکر کردید ابتدایی ترین ابزار برای طراح سایت شدن تهیه یک کامپیوتر یا لب تاب قدرتمند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در زمان کار هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به کار اصلی معطوف باشد.

در قدم بعدی ابزار های طراحی وب با توجه به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود، اما یکی از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با توجه سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.

ممکن است هدف شما از طراحی سایت با هدف یک شخص دیگر از زمین تا آسمان متفاوت باشد، سایت های مختلف برای هدف های گوناگون طراحی می شوند امروزه برای تمامی مشاغل و کارها می شود یک وبسایت راه اندازی کرد.

اگر یک سرچ ساده در گوگل دوست داشتنی انجام بدید متوجه می شوید که میلیون ها سایت با هدف و موضوع متفاوت طراحی شده اند، این سایت ها شامل: سایت های فروشگاهی، سایت های شخصی، سایت های شرکتی، سایت های خبری و مجله ای، سایت های دانشگاهی، سایت های آموزشی و… هزاران مدل سایت که هر کدام هدفی متفاوت را دنبال می کنند.

با سلام و احترام؛ پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان به اینگونه صحبت ها توجه نکنید، هم اکنون بیشتر از ۳۵ درصد سایت های کل جهان با وردپرس و افزونه های آن طراحی شده اند و در بین آنها سایت های بسیار بزرگی نیز وجود دارد، حتی دیجی کالا مگ با استفاده از وردپرس طراحی شده است! یعنی دیجی کالا نمی توانست سایت مجله ای اش را از صفر و با کدنویسی طراحی کند؟ هم بودجه اش را داشت و هم متخصص اش را ولی چون نیازی به انجام این کار نبود همان وردپرس را انتخاب کرد، سایت های وردپرسی اگر به صورت اصولی طراحی شوند، بالاترین سرعت و امنیت را خواهند داشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map