طراحی سایت چرخ دنده پرینتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت چرخ دنده پرینتر در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پرینتر سه بعدی با توانایی ایجاد تنوع بسیار زیاد در تولید قطعات توانسته است جایگزین و یا رقیب خیلی از روش های معمول تولید شود.

یک دسته از قطعاتی که به معنای کلمه تنوع نامحدودی دارند چرخدنده ها هستند.

چرخدنده ها دارای تنوع بسیار زیادی از نظر اندازه، مدول چرخدنده، تعداد دندانه و همچنین دارای انواع مختلفی مثل چرخدنده ساده، چرخدنده مارپیچ، چرخدنده حلزونی، چرخدنده داخلی و چرخدنده حلزونی هستند.

در اینجا به بررسی روش ها و مشکلاتی که در تولید چرخدنده با پرینتر سه بعدی وجود دارد می پردازیم.

از چرخدنده ها در مواردی استفاده می شود که قصد انتقال قدرت با سرعت های دورانی مختلف را داریم.

حال با توجه به این که مقدار قدرت انتقالی چقدر باشد و این که جهت انتقال قدرت چقدر تغییر می کند نوع چرخدنده باید انتخاب شود.

بسیاری از اوقات این موقعیت پیش می آید که چرخدنده ای که مد نظر طراح است در بازار موجود نیست و از طرفی قدرت انتقالی هم چندان زیاد نیست اینجاست که طراح می تواند به هر شکل که بخواهد چرخدنده خود را با پرینتر سه بعدی تولید کند.

در تولید چرخدنده با پرینتر سه بعدی حتی این امکان وجود دارد که طراح یک نوع چرخدنده را ابداع کند و عملکرد آن را به عینه مشاهده کند.

با پرینتر سه بعدی می توان عملکرد مکانیزم طراحی شده را در اندازه کوچک تر مشاهده کرد و اشکالات آن را برطرف کرد.

از دیگر کاربرد های پرینتر سه بعدی در این صنعت می توان به توانایی تولید چرخدنده هایی با اندازه کوچک اشاره کرد که زیاد در دسترس کاربران نیستند.

همان طور که گفته شد یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب چرخدنده مناسب مقدار توانی است که با آن انتقال می دهید.

مواد استفاده شده در پرینتر سه بعدی های امروزی پیشرفت های زیادی کرده اند و از پلاستیک های ABS تا فولاد ضد زنگ و تیتانیوم می توان در پرینتر سه بعدی و برای تولید چرخدنده استفاده کرد.

به همین دلیل باید با توجه به توان انتقالی و دور و گشتاوری که بر چرخدنده وارد می شود جنس آن را تعیین کرد و در صورت لزوم از پرینتر سه بعدی فلز برای تولید آن ها استفاده کرد.

یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه کرد کیفیت سطح چرخدنده ساخته شده با پرینتر سه بعدی است.

در بعضی موارد دیده می شود که به دلیل کیفیت سطح پایین تر چرخدنده های تولید شده با پرینتر سه بعدی در هنگام کار صدای بیشتری تولید می کنند.

یکی مشکلاتی که در چرخدنده های تولید شده با پرینتر سه بعدی از جنس پلاستیک های ABS و به خصوص PLA رخ می دهد این است که به دلیل ترد بودن این مواد امکان شکستن دندانه های چرخدنده ساخته شده با پرینتر سه بعدی وجود دارد.

یک راه حل این است که ضخامت چرخدنده را بیشتر انتخاب کنیم برای این کار باید همان روند معمول از طراحی تا ساخت یک قطعه با پرینتر سه بعدی را طی کنید.

با این تفاوت که در مورد چرخدنده باید به نکاتی در مورد میزان مقاومت آن نیز توجه کنید و ضخامت مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

برای ساخت یک چرخدنده با پرینتر سه بعدی باید مراحل زیر را انجام دهید می توانید چرخدنده مورد نظرتان را خودتان در هر نرم افزاری طراحی کنید البته در نرم افزارهایی مثل SolidWorks این امکان وجود دارد که بر اساس استاندارد های موجود یک چرخدنده را فقط با دادن اطلاعاتی مثل نوع چرخدنده، مدول، تعداد دندانه، زاویه حمله و .

.

.

تولید کنید.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که از مدل های آماده چرخدنده برای پرینت سه بعدی استفاده کنید.

در صنعت بازار می توانید مجموعه ای از آن ها را در بخش مدل های آماده پرینت سه بعدی مشاهده کنید.

اگر چرخدنده را می خواهید از جنس پلاستیک (ABS و PLA) پرینت سه بعدی کنید ضخامت آن را حتما بیشتر از 7 میلیمتر انتخاب کنید زیرا ضخامت کمتر از این مقدار مقاومت بسیار کمی به شما خواهد داد.

برای این که یک چرخدنده محکم ساخته شده با پرینتر سه بعدی داشته باشید بهتر است از چگالی های بالای 50 درصد برای این کار استفاده کنید.

همچنین به دلیل این که دقت ساخت در چرخدنده ها اهمیت زیادی دارد از حداکثر دقت پرینتر سه بعدی تان استفاده کنید.

دقت های حدود 0.

1 میلیمتر برای این کار مناسب هستند.

بنظر شما با پرینتر سه بعدی چه چیزهای دیگری را می توان تولید کرد؟ منتظر پاسخ هایتان در نظرات هستیم.

محتوای آموزشی استفاده شده در این سایت محافظت شده می باشد و هرگونه کپی برداری از محتواهای تولید شده توسط تیم صنعت بازار موجب پیگرد خواهد بود.

استفاده از مطالب صنعت بازار تنها با ذکر منبع به صورت لینک فعال بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map