طراحی سایت چشم شوی اضطراری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت چشم شوی اضطراری شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چشم شوی بروئن 45 درجه دوچشمی زاویه دار 45 درجه رومیزی برنجی دوش و چشم شوی آزمایشگاهی یکی از اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی بخصوص آزمایشگاه های مواد شیمیایی است که به منظور جلوگیری از خطرات ناشی کار با مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

این وسیله آزمایشگاهی که عموما از جنس گالوانیزه و یا استیل طراحی و ساخته می شود، طبق استاندارها، دارای ظرفیتی به حجم ۲۰ لیتر در دقیقه می باشد که با فشاری برابر ۱۵ پوند بر اینچ، توسط لوله ای به طول ۴۵ سانتی متر و قطر ۱ اینچ، برای شست و شوی چشم افراد در صورت ایجاد آسیب بکار برده می شود.

دوش و چشم شوی آزمایشگاهی بعنوان وسیله ای جهت ایجاد مایع بصورت آبشار و شست و شو (چشم و سراسر بدن) طراحی شده است.

در صورت بروز خطر و استفاده از چشم شوی آزمایشگاهی لازم است تا فرد برای وارد شدن مایع چشم شوی آزمایشگاهی درون چشمش، پلکش را با کمک دستانش باز نگه دارد تا کاملا چشم ها را شست و شو دهند.

در واقع برای استفاده لازم است تا در برای مدت ۱۵ دقیقه، مقدار مایع مشخص شده تمیز و با فشار کم، چشم ها را شستشو دهند.

از آنجایی که هر کدام از مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای ویژگی های خاصی هستند، مدت زمان شستشو برای کدام نیز متفاوت است.

۱- دوش و چشم شوی اضطراری آزمایشگاهی دوش وچشم شوی اضطراری آزمایشگاهی خود دارای سه مدل زیر می شوند: ۲- دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی دوش وچشم شوی اضطراری صنعتی نیز دارای دو مدل زیر است: چشم شوی اضطراری رومیزی (دارای جنس گالوانیزه و یا استیل) که برای استفاده نیازمند نصب بر روی یک سطح و سکوبندی آزمایشگاهی می باشد، در زمانی که مواد شیمیایی به چشم و یا بدن افراد (بصورت مستقیم) برخورد داشته باشد بکار برده می شود.

قرارگیری یک اهرم بر روی دوش، امکان استفاده راحت تر از این دستگاه را برای کاربران فراهم می نماید.

همچنین چشم شوی اضطراری نیز که به دوش آزمایشگاهی متصل است با داشتن دو جایگاه برای شست و شوی چشم با محافظ پلاستیکی، به سرازیر شدن آب برای شست و شو کمک می کند.

البته باید توجه شود که برخی از این دوش و چشم شوی اضطراری برای راحتی کار از پدال پایی و یا پدال دستی برخوردارند.

به همین منظور لازم است تا تمام محیط های آزمایشگاهی برای حفظ ایمنی و عدم ایجاد خطرات جبران ناپذیر در هنگام کار با مواد شیمیایی خورنده از وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی مناسبی همچون شیلدهای صورت، دستکش های ایمنی، چشم شوی و… استفاده نمایند.

چنانچه قصد خرید چشم شوی اضطراری را دارید می توانید به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی شیمی پژوه مراجعه کنید تا ضمن اطلاع از قیمت چشم شوی اضطراری و آشنایی با انواع آن، وسیله و دستگاه مورد نظر خود را از برند های مطرح جهان تهیه نمایید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما * تهران – ملاصدرا خیابان شیراز جنوبی گرمسار شرقی پلاک 26 طبقه پنجم کارخانه : کرج – جاده قزلحصار – میثم سوم – ده متری اول – پلاک ۴۳۸

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map