طراحی سایت چقدر زمان میبرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت چقدر زمان میبرد کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منتشر شده توسط : معین ویژه 6 1274 آوریل 7, 2019 طراحی سایت چقدر طول می کشد طراحی سایت چقدر طول می کشد؟ شما با دانستن پاسخ این سوال، برنامه ریزی کاریتان را دقیق تر می کنید.

با مطالعه ی این متن بدانید که طراحی سایت چقدر طول می کشد.

طراحی سایت چقدر طول می کشد؟سوالی است که در این متن به آن می پردازیم .

اگر می خواهید وبسایت مخصوص کسب و کار و یا وبسایت تخصصی خود را داشته باشید، اطلاع از مواردی مانند این که طراحی سایت چقدر طول می کشد ، طراحی سایت چیست، اهمیت داشتن یک سایت خصوصی و با ویژگی های مناسب برای شما چقدر است، اینکه هزینه های طراحی سایت برایتان چقدر است و بزرگترین طراحان سایت جهان و روش های کاری آن ها برایتان خالی از لطف نیست.

در نگاهی کلی و جامع، طراحی سایت یا ( Web Design ) به معنای ایجاد و طراحی یک وبسایت جدید و یا بهینه سازی و به روز رسانی و ایجاد تغییرات قابل توجه در سایت های قدیمی است.

به طور جزئی تر، این مفهوم به معنای طراحی و ایجاد یک پایگاه بر روی فضای اینترنت با هدف فروش محصول یا اطلاع رسانی است.

طراحی سایت پروسه ای است متشکل از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی به همراه رعایت اصول سئو یا ( Search Engine Optimization ).

با طراحی یک سایت قدرتمند و رعایت تمام اصول محتوایی و فنی شما می توانید محصول یا خدمات خود را به صفحه ی اول گوگل بیاورید.

برای دانستن جزییاتی همچون هزینه های طراحی سایت، این که طراحی سایت چقدر طول می کشد یا همان زمان طراحی سایت و وظایف افراد یا گروه های شرکت کننده در این پروسه مانند Front-end Developers و Back-end Developers همراه این مطلب باشید.

در فرآیند طراحی سایت ابزار های مختلفی مانند یک سیستم کامپیوتر قدرت مند، اینترنت پر سرعت و کارا، ابزارهایی مانند HTML، CSS، PHP و دیگر ابزارهای زبانی و تکنولوژیکی که البته با سرعت قابل توجه ای پیشرفت داده شده و به روز رسانی می شوند نیاز است.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و یا با اهداف مختلف به دنبال داشتن یک وب سایت اختصاصی می باشید، علاوه بر دانستن هزینه ها و اینکه طراحی سایت چقدر طول می کشد، لازم است بدانید که موفق ترین سایت ها در جست و جوگر های مختلف، سایت هایی هستند که به اصول طراحی سایت و سئو توجه زیادی کرده اند.

چه به دنبال اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشید و چه با هدف کسب سود اقتصادی فعالیت کنید، اولین جایی که مخاطبانتان به دنبال شما می گردند فضای مجازی و اینترنت است.

نکته اینجاست، شما هم به یک سایت احتیاج دارید و هم باید سایت موفقی داشته باشید که کلید این مساله، روی آوردن به طراحی سایت و متخصصان حرفه ای در این زمینه است.

امروزه سایت های قوی ای همچون دیجی کالا، آپارات و باما در ایران و سایت های بزرگ جهانی همچون یوتیوب، فیسبوک، آمازون و … در سطح جهانی، با به کار بستن اصول طراحی سایت و برنامه ریزی های دقیق و دانستن این که طراحی سایت چقدر طول می کشد و اتکا به توسعه و طراحی سایت سریع و هزینه های آن، در جلب نظر مخاطبان خود و کسب درآمدهای گسترده، موفقیت های زیادی کسب کرده اند.

یکی از موارد مهم در برنامه ریزی زمان بندی طراحی سایت، دانستن این است که طراحی سایت چقدر طول می کشد.

با توجه به انتظار شما از سایتتان و کاربردهای مختلفی که برای آن در نظر گرفته اید، این زمان می تواند متفاوت باشد.

نوشتن کد های مختلف مربوط به وب سایت، تهیه ی محتوای گوناگون مانند محتوای متنی، محتوای تصویری، محتوای صوتی و همچنین طراحی های گرافیکی و ایجاد رابط کاربری که باید ترجیحا ( User Friendly ) باشد، همه و همه از موارد تاثیر گذار بر این است که طراحی سایت چقدر طول می کشد.

از آنجا که طراحی سایت انواع مختلف استاتیک و دینامیک دارد، بسته به نوع طراحی مد نظر، این فرایند می تواند بین چند روز تا چند سال ادامه پیدا کند.

همانند بازی شطرنج که هر دو بازیکن زمانی را صرف می کنند، هم شما و هم تیم طراحی سایت نقشی تعیین کننده در فرآیند طراحی سایت دارید.

هر حرکت تیم طراحی سایت و هر اقدام شما، نیازمند صرف زمان است و مجموع این زمان ها تعیین می کند که فرایند طراحی سایت چقدر طول می کشد.

توانایی طراحی سایت در زمان کوتاه در کنار پیاده سازی اصول طراحی سایت از ویژگی های مثبتی است که طراحان سایت باید از آن ها برخوردار باشند.

پاسخ دادن به این سوال هم به مانند این سوال که طراحی سایت چقدر طول می کشد چندان آسان نیست.

هزینه های مربوط به طراحی سایت بی شباهت به هزینه های خرید یک گوشی تلفن همراه نیست؛ شما می توانید یک گوشی تلفن همراه با کاربردهای نه چندان قابل توجه و ویژگی های بسیار معمولی بخرید، که البته جاذبه و کارایی قابل توجه ای نیز برای شما نخواهد داشت، و یا یک گوشی تلفن همراه با کارایی بسیار بالا و آپشن ها و خدمات گسترده را بخرید.

حال به بحث اصلی خود برمی گردیم، وبسایت شما باید با قرارگیری در رتبه های بالای گوگل، مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب کند.

این مهم قابل دسترسی نیست مگر اینکه شما با برنامه ریزی دقیق و صرف هزینه های معقول حداقل اصول طراحی سایت و سئو را در وبسایت خود پیاده سازی کرده و از مزایای آن ، مانند قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل، جذب مخاطب بالا و امکان گرفتن تبلیغات و … بهره مند شوید.

در دنیای طراحی سایت به نام هایی برمی خوریم که در سرتاسر جهان به عنوان بهترین طراحان سایت معروف اند و با غول های بزرگ فضای مجازی همکاری داشته اند.

سیزده نفر از این نوابغ این زمینه عبارتند از: سارا سوییدان، آبی کورت، آسان مارکو ته، کریس کوییر، کارن مک گران، دن کدرهلم، سارا پارمنتر، دیو شی، جفری زلدمن، راشل اندرو، سیمون کولیسون، ویرل پیترز و کامرون مول.

اگر می خواهید خیلی دقیق بدانید که طراحی سایت چقدر طول می کشد و یا هزینه های شما چقدر است، اسامی های گفته شده بهترین منبع اند، اگرچه ممکن است حتی صحبت با آن ها برایتان خیلی گران در بیاید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت و چت روم مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0912-8238263 تماس حاصل فرمائید.

طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی طراحی سایت شرکتی طراحی سایت علمی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map