طراحی سایت چوب های تلمینت / HPL

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت چوب های تلمینت / HPL از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

HPL (اچ پی ال) مخففHigh Pressure Laminate ورق هایی است با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر، HPL (اچ پی ال) از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای145 C و فشار 300 bar تبدیل به صفحات محکمی می شود .

لایه های رنگی و ملامینه سطح نهایی ( اچ پی ال با طرح های متنوع رنگی وطرح چوب) را می پوشانند .

دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پانل می گردد .

مشخص است که استفاده ازنمای اچ پی ال در طراحی نمای ساختمان اثرات فوق العاده ای دارد.

به این علت که شما در طراحی نمای ساختمان محدودیت هایی در نصب دارید.

اما استفاده از این متریال برای طراحی نما، دست طراح را چه از نظر رنگ و چه از نظر طرح بندی باز می گذارد.

البته استانداردهای استفاده از نمای اچ پی ال نیز باید مورد توجه طراح قرار گیرد اما همین محدودیت های استاندارد این نوع نما نیز کمک های فراوانی به طراح در طراحی می کند.

علاوه بر طراحی نمای اچ پی ال، نصب این نوع از نما نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

در واقع نصاب نما باید اصول ابتدای نصب نمای ساختمان را به علاوه قوانین و شرایط نصب نمای HPL را به صورت کامل بداند.

برای مثال اصول سوراخ کاری نمای HPL بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید این اصول رعایت شوند.

به نظر می رسد استفاده از نمای HPL برای ساختمان ها روز به روز افزایش می کند و تولید کنندگان این نوع نما نیز هر روز بر تنوع و کیفیت خود می افزایند.

زیبایی این نوع نما باعث شده تا انتخاب نمای ساختمان به صورت نمای اچ پی ال گسترش یافته و حتی ساختمان های عادی نیز به سمت استفاده از این نما پیش بروند.

مواد تشکیل دهنده اچ پی ال : کاغذ کرافت ، رزین مخصوص(ملامین) ، ورق های چوب تزئینی.

مراحل ساخت و تولید ورق های اچ پی ال : برای ساخت ورق های HPL در ابتدا کاغذهای کرافت به چسب رزین آغشته شده و تحت فشار و دمای بالا به ورق های محکم و یکپارچه تبدیل خواهد شد.

در این مرحله با توجه به ضخامت تعیین شده نهایی محصول لایه های کاغذکرافت افزایش و یا کاهش پیدا خواهند کرد.

پس از مونتاژ کردن ورق های تزئینی بر روی لایه های تشکیل شده از کرافت و رزین با استفاده از اره های افقی و عمودی با توجه به سایز های تعریف شده برش داده می شود و سپس طبق استانداردهای مشخص شده ، توسط کادر متخصص چک می شود و در نهایت آماده عرضه به بازار خواهد بود.

موارد مصرف اچ پی ال : · نمای خارجی ساختمان (تجاری ، اداری ، درمانی و .

.

.

.

)· نمای داخلی ساختمان (کابینت آشپزخانه ،مبلمان اداری ، سرویس بهداشتی و .

.

.

.

)· محیط های آزمایشگاهی و بهداشتی (آزمایشگاه های دارو ، میز کارگاه ، ابزار پزشکی و .

.

.

.

)· معابر و محیط های عمومی (مترو ، اتوبوس ، کابین حمام ، پانل های بیرونی ، مبلمان فضای باز و .

.

.

)مزایا و ویژگی های اچ پی ال : · مقاوم در برابر ضربه· مقاوم در برابر خراش و سائیدگی· مقاوم در برابر حرارت· مقاوم در برابر مواد شیمیایی· مقاوم در برابر عوامل مکانیکی· مقاوم در برابر رطوبت و آب· مقاوم در برابر تجمع باکتری· نصب آسان و سریع· کاهش هزینه های ترمیم و طول عمر مفید بالا جام جم سازه با بیش از 10 سال سابقه در زمینه انواع نمای مدرن، نما شیشه ای ،کرتین وال،فریم لس،انواع درب و پنجره های دو جداره upvc و آلومینیومی در اهواز،با بهترین تیم مشاوره و نصب،همچنین نمایندگی کناف آلمان در اهواز،با بیش از 10 سال سابقه کافیست با ما تماس بگیرید .

کارشناسان ما در جام جم سازه اهواز آماده ی راهنمایی شما عزیزان می باشند.

درب و پنجره اهواز- upvcاهواز-پنجره اهواز-پنجره دوجدارهupvc اهواز-اهواز پنجره- در و پنجره آلومینیومی نرمال- در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک -در و پنجره اهواز-پنجره upvcاهواز-کناف اهواز-سقف کاذب کناف اهواز-سقف کناف در اهواز-اجرای کناف در اهواز-دیوار کناف در اهواز-نمایندگی کناف آلمان در اهواز-کناف در اهواز-فروش و اجرای کناف در اهواز -شیشه دوجداره اهواز-شیشه سکوریت اهواز-شیشه لمینت اهواز-شیشه نشکن سکوریت اهواز-شیشه دکوراتیو اهواز-شیشه هوشمند اهواز-شیشه ضد گلوله اهواز-شیشه ساختمانی اهواز-شیشه رنگی اهواز-شیشه تزیینی اهواز-شیشه V-Coolاهواز-شیشه اهواز-شیشه سکوریت اهواز-پنجرهupvcاهواز-upvcاهواز-درب و پنجرهupvcاهواز-فروش پنجرهupvcاهواز-اجرای پنجرهupvcاهواز-درب اتاقیpvc اهواز-انواع درب اتاقی اهواز-درب داخلیmdf اهواز-در اتاقی اهواز- درب پلی وود اهواز-پلی وود اهواز-درب اتاقی اهواز -درب اتاقی-دربpvcاهواز-درب mdfاهواز جام جم سازه فعالیت خود را در بخش ساختمان از سال 1386 درزمینه ارایه خدمات انواع نما های مدرن ازجمله سیستمهای نما شیشه، چوب، سرامیک خشک، گوتا، کامپوزیت، آلومینیوم سی ان سی، انواع درب و پنجره دوجداره، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و درب ضد سرقت و اتاقی در استان خوزستان آغاز نموده است.

قابل ذکراست در این سالها با همکاری شرکتهای بین المللی نظیر آلوک و لیلی ایتالیا وآلونووم و روتو آلمان و آساش ترکیه در بخش نما شیشه و یراق آلات درب و پنجره ودر بخش دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه با استفاده از محصولات شرکتهای نیمن آلمان، فینسا اسپانیا و بلوم اتریش در نهایت کیفیت خدمات خود را درحد ایده آل حفظ نموده است .

© 2019 - تمامی حقوق این وب‌سایت برای شرکت پنجره جام جم محفوظ می‌باشد.

طراحی وب سایت : شرکت رادفان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map