طراحی سایت چگونه انجام میشود

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت  چگونه انجام میشود شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای اینکه یک وبسایت از تمام نقاط دنیا همیشه قابل دسترس باشد لازم است آن را در محیطی بر روی اینترنت نگهداری کنید، بر روی یک کامپیوتر که همیشه روشن بوده و در صورت نیاز اطلاعات و فایل‌های سایت شما را بارگذاری کرده و به کاربران نمایش دهد، این کامپیوتر همیشه روشن را سرور (Server) می‌نامیم، سرورها کامپیوتر‌های همیشه روشنی در محیط اینترنت هستند که هر لحظه به درخواست کاربران وبسایتی را پردازش و آن را به کاربر نمایش می‌دهند، شما برای نگهداری سایت خود در محیط اینترنت به یک سرور یا یک فضای میزبانی (Host) احتیاج خواهید داشت.

هرچند با استفاده از وردپرس می‌توانید انواع و اقسام سایت‌ها را راه‌اندازی کنید، اما در نهایت برای شخصی‌سازی سایت خود و همچنین افزودن امکانات جانبی احتیاج دارید تا دانش نسبتا خوبی از کدنویسی داشته باشید، در غیر این‌صورت تنها می‌توانید یک سایت معمولی برای خود راه‌اندازی کنید، پس اگر تنها به داشتن یک وبسایت کوچک و جمع‌و‌جور برای خود بسنده می‌کنید خواهید توانست در کمتر از ۵ دقیقه سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما اگر قصد دارید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید و یا طراحی سایت را به عنوان شغل خود انتخاب کنید لازم است دست‌به‌کد شده و مراحل ۱ تا ۵ را یاد بگیرید! این مطلب، یک آموزش پریمیوم از همیار آی‌تی است، چیزی که خواندید تنها بخشی از مقاله بود و محتوای حرفه‌ای‌تر در انتظار شماست، کاربران ویژه می‌توانند ادامه‌ی آموزش را هم بخوانند، پس شما نیز همین حالا به جمع اعضای ویژه‌ی همیار پیوسته و به تمام آموزش‌ها و امکانات پریمیوم سایت دسترسی داشته باشید، این یک سرمایه‌گذاری عالی روی آینده‌ی کاری و حرفه‌ای شماست.

.

.

پس شما نیز همین حالا به جمع اعضای ویژه‌ی همیار پیوسته و به تمام آموزش‌ها و امکانات پریمیوم سایت دسترسی داشته باشید، این یک سرمایه‌گذاری عالی روی آینده‌ی کاری و حرفه‌ای شماست.

.

.

سلام سینا جان، بله شما با یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب می‌تونید برای خودتون یک سایت اختصاصی ایجاد کنید، اما در مورد سوال دومتون خیر، پلاگینی وجود نداره که وردپرس رو تبدیل به یک سیستم اختصاصی کنه، هرچند پلاگین‌هایی وجود دارند که با ایجاد یکسری تغییرات، وردپرسی بودن سایت رو مخفی می‌کنند (البته کسی که حرفه‌ای باشه می‌تونه تشخیص بده) اما در نهایت سوالی که ازتون دارم، اینه که آیا دلیل خاصی داره که می‌خواین وردپرستون رو به سایت اختصاصی تبدیل کنید؟ اگر وردپرس کار شما رو راه میندازه، کار عبث و بیهوده‌ایه که برید سراغ سیستم‌های اختصاصی! سلام، خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید بوده.

در خصوص سوالتون، از مزایای آشنایی با طراحی سایت توسط خود شخص، مورد اول اینکه بعدا برای اعمال تغییرات داخل سایت یا اضافه کردن قابلیت‌های جدید خودتون می‌تونید دست‌به‌کار شید و به افراد یا شرکت‌های دیگه وابسته نباشید، مورد دوم هم اینکه اگر کسی قصد داره از طراحی سایت کسب درآمد کنه، مسلما وقتی خودش این موارد رو یاد گرفته باشه می‌تونه برای دیگران هم سایت طراحی کنه و از اون راه هم درآمد داشته باشه، در کل سوالتون بستگی داره به اینکه هدف اون شخص از طراحی سایت چی باشه؟ چجور سایتی رو لازم داشته باشه؟ درحال حاضر جایی مشغول به کار باشه یا نه و… اگر این موارد رو بگید، دقیق‌تر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم دوست عزیز.

اگر اسم قالب منظورتونه میتونید یک اسم ابداعی به سلیقه‌ی خودتون انتخاب کنید و بعدش با سرچ کردن اون داخل اینترنت مطمئن بشید قبل از شما کسی انتخاب نکرده باشه، یا اینکه از اسامی عمومی استفاده کنید، مثلا ما توی تم‌فارست قالب‌هایی داریم به اسم‌های‌ GoodNews یا Publisher یا WoodMart و… اگر هم قالبتون صرفا قراره در بازار داخلی به فروش برسه که می‌تونید از اسامی اصیل ایرانی یا اسامی باستانی یا مثلاً اسم ماه‌ها و… استفاده کنید، خیلی لازم نیست نگران این موضوع باشید، صرفا بررسی کنید که اسم انتخابی شما قبلا توی اینترنت ثبت نشده باشه، معمولا قوانین سخت‌گیرانه‌ی کپی‌رایت توی فروشگاه‌های خارجی بیشتر مربوط به مالتی‌مدیایی هست که توی قالب استفاده میشه (مثلا تصاویر، آیکون‌ها و…) هردوشون یک کار رو انجام نمیدن دوست عزیز، به عنوان مثال شما نمی‌تونید با استفاده از وردپرس یک سیستم حساب‌داری کامل ایجاد کنید، وردپرس یکسری امکانات پیشفرض بهتون میده، اگر برنامه‌نویسی PHP بلد باشید می‌تونید خودتون هم یکسری امکانات دلخواه بهش اضافه کنید، اما گاهی اوقات سیستمی که قصد داریم طراحی کنیم به قدری گسترده و پیچیده هست که اگر از اول بنویسیم خیلی به صرفه‌تره تا اینکه بخواد از وردپرس استفاده بشه، از وردپرس وقتی استفاده می‌کنیم که تا حد زیادی تموم نیازهامون رو برطرف کنه و لازم به ایجاد تغییرات زیادی (به خصوص در دیتابیس) نداشته باشیم.

سلام فرهاد عزیز، از نظر سرعت و حجم و… مشکلی پیش نمیاد، اما هرچقدر موضوعات پراکنده‌تری داشته باشید سئوی سایت هم سخت‌تر خواهد بود، اگر بتونید در ابتدای کار روی یک موضوع متمرکز بشید خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌تونید از گوگل ترافیک هدفمند جذب کنید، بعد از اینکه توی یک موضوع به نتیجه‌ی دلخواهتون رسیدید می‌تونید موضوعات دیگه‌ای هم به سایتتون اضافه کنید، هرچند که من توصیه می‌کنم سعی کنید به شکل متمرکز کار کنید تا به مرجع یک موضوع توی وب تبدیل بشید، اینجوری هم سئوی راحت‌تری دارید، هم کاربرها شما رو به عنوان مرجع میشناسن و هم اینکه مدیریت سایت و تولید محتوای راحت‌تری دارید.

سلام رضای عزیز معمولا انتخاب اسم دامنه، مرحله‌ای هست که افراد زیادی مثل شما داخلش به چالش می‌خورند و خب چون یک مقوله‌ی سلیقه‌ای هست من نمی‌تونم چیز خاصی بهتون پیشنهاد کنم، صرفا می‌تونم بهتون بگم سعی کنید در زمینه‌ی موضوع سایتتون باشه (موضوع محتواهایی که قراره بذارید) همچنین سعی کنید تا حد امکان ساده باشه و در چند حالت مختلف نوشته نشه، داخلش ترجیها از اعداد و خط تیره و… استفاده نکنید، ضمن اینکه اگر می‌خواین جدی کار کنید حتما بررسی کنید که پسوندهای com.

و ir.

آزاد باشند، در نهایت هم اینکه بیش از یک هفته روی انتخاب اسم دامنه وقت نذارید، چون اگر خیلی درگیرش بشید واقعا به مشکل می‌خورید و عملا هیچ‌موقع نمی‌تونید دامنه‌ای که می‌خواین رو پیدا کنید، نهایتا می‌تونید هرموقع خواستید (با رعایت یکسری نکات) دامنه‌ی سایتتون رو تغییر بدید.

موفق باشید خواهش میکنم فرزاد جان، خوشحال میشم بتونم بهت کمک کنم، برای اینکه بتونید امکان ارسال محتوا برای کاربران رو فراهم کنید میتونید از پلاگین‌های مخصوص اینکار استفاده کنید، اصطلاحا به اینجور مطالب میگن «پست مهمان یا Guest Post» که برای شما این امکان رو فراهم میکنن که کاربرانتون از طریق خود سایت بتونن مطلب ارسال کنند.

البته اگر مشکلی ندارید که کاربران پنل ادمین رو ببینن میتونید، بدون استفاده از پلاگین، صرفا بهشون سطح دسترسی نویسنده بدید، اینجوری میتونن وارد پنل بشن و همونجا فقط به بخش ارسال مطلب وردپرس دسترسی داشته باشن و مطالبشون رو بنویسن (افراد با سطح دسترسی نویسنده به بقیه‌ی بخش‌های پنل دسترسی ندارن و فقط قسمت نوشته‌ها و مطالب خودشون رو میتونن ویرایش کنن) خیلی ها دوست دارند خودشون سایتشون رو طراحی کنند ولی زیاد با زبان php و css آشنایی کامل ندارند و اگه بخوان به یک طراح هم بدن که واسشون طراحی سایت انجام بده هم کلی هزینه داره و هم وقت زیادی میبره، ولی ما به شما سایت ساز و فروشگاه ساز مگین رو پیشنهاد میکنیم که خیلی راحت بدون داشتن تخصصی سایت یا فروشگاه اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید.

این سایت ساز تمام امکاناتی که یک مدیر سایت یا بقولا وبمستر به اون نیاز داره رو در اختیار شما قرار میده تازه میتونید هفت روز هم این سیستم رو آزمایش کنید.

به همیت راحتی در خانه تجارت کنید سلام امین عزیز، ببینید به‌طور کلی مباحث مربوط به آی‌تی به زبان انگلیسی گره خورده و باید زبان بلد باشید (اگر می‌خواین خودتون از پس کارای مورد نیازتون بربیاین) اما اصلا جای نگرانی نداره، سطح زبان انگلیسی که باید بدونید در حد خیلی پایه هست و به مرور یاد میگیرید (لازم نیست کلاس زبان برید) چون این سوال خیلی از دوستان بوده، با یک مثال توضیح میدم، فرض کنید می‌خواین با استفاده از وردپرس یک وبسایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید، خب برای اینکار افزونه‌های خیلی زیادی برای وردپرس وجود داره، مثلا ووکامرس، اما شما تا وقتی اونا رو نشناسید مجبورید خودتون سرچ کنید، مثلا create online shop with wordpress عبارتیه که احتمالا سرچ می‌کنید.

در این حد لازمه که زبان بدونید و بتونید خودتون به منابعی که می‌خواین دسترسی داشته باشید وگرنه مجبور میشید کوچک‌ترین نیازهاتون رو هم از افراد دیگه بپرسین و همیشه وابسته به دیگران یا سایت‌های فارسی زبان میشید، اما اگر زبان انگلیسی بلد باشید همیشه می‌تونید خودتون از منابع دسته اول استفاده کنید و چیزهایی که لازم دارید رو خیلی راحت به دست بیارید، دلیل اینکه اکثرا روی زبان تاکید می‌کنند همین موضوع هست.

جناب گوهری عزیز بسیار ممنونم از پاسخ و راهنمایی ارزشمند جنابعالی.

قطعا با این مشاوره مسیر درست رو انتخاب می کنم.

البته متاسفانه مشکلی برای من امروز پیش اومد که شاید مطرح کردنش در این پیج (با موضوع اینترنت و وب) درست نباشه.

متاسفانه امروز هارد اکسترنال خودم رو اشتباها فرمت کردم و هیچ بک آپی هم از قبل برای این موضوع ندیده بودم.

سپاسگزار میشم در صورت امکان، راهنمایی بفرمایید چی کار می تونم بکنم؟ و اینکه از بین کلی نرم افزارهای ریکاوری، کدوم خوبه که استفاده کنم چون واقعا تنوع زیادی دارند و نگرانم که با انتخاب غلط نرم افزار، مشکل رو بدترش نکنم.

خیلی متشکرم جناب گوهری عزیز، بی تعارف آموزش های ارزشمند و روان شما، نشان از دانش و البته وجدان جنابعالی داره.

من سایت های زیادی رو برای شروع یادگیری طراحی وب جستجو کردم اما اکثرا بیشتر منجر به سردرگمی من می شدند.

بنده، خود معلم هستم و معنا و ریشه این اختلاف و برتری فاحش رو به خوبی درک می کنم.

بسیار از جنابعالی سپاسگزارم.

راهنمایی بابت شروع کارم از جنابعالی درخواست دارم: قصد دارم سایتی برای کسب و کار مشترکم با دوستان، راه اندازی کنم.

این سایت بیشتر مضمون اطلاع رسانی، محتوایی و تبلیغاتی دارد که قصد داریم ظاهری جذاب و کاربر پسند داشته باشد.

این اولین تجربه ورود من به دنیای طراحی سایت می باشد و در حال حاضر، مشغول جستجو برای انتخاب بهترین محیط/نرم افزار برای طراحی سایت هستم به طوری که هم بتوانم از عهده طراحی سایت برآیم و هم این مهارت به صورت ریشه ای و بنیادی در من شکل بگیرد.

می خواهم حدودا ۴۵ روزه، اولین ورژن سایتمان را بالا بیاورم و بعد از آن سایت را آپگرید و تکمیل کنم.

سوال اول- آیا برای این کار، ورد پرس (نرم افزارهای CMS) را انتخاب کنم و یاد بگیرم و یا سراغ نرم افزارهایی همچون Adobe Edge یا Dreamweaver یا Macaw و از این دست بروم؟؟ یا به طور موازی هر دو را یاد بگیرم؟؟ سوال دوم- از نرم افزارهای دسته دوم، کدام را پیشنهاد می فرمایید که هم برای طراحی چنین سایتی مناسب باشد و هم رسوب مهارتی مفیدی برای فعالیت های آتی بنده ایجاد نماید و همچنین، دسترسی به آموزش های آن، میسر باشد؟؟ سوال سوم- آیا این دسته از نرم افزارها (دسته دوم که عرض شد)، برای ساخت کلیپ، انیمیشن و کلا، محتواسازی نیز مناسب هستند؟؟ پیشاپیش از اینکه وقتتان را برای پاسخ به سوالات اینجانب صرف می فرمایید، بسیار متشکرم.

در خصوص سوالتون، برای وبسایتی که قصد دارید راه‌اندازی کنید، بهترین انتخاب وردپرس هست، توصیم بهتون اینه که سایتتون رو با وردپرس راه‌اندازی کنید و در ابتدا یک قالب آماده براش تهیه کنید، بعد به مرور با HTML و CSS آشنا بشید و قالبتون رو بنابر سلیقه‌ی خودتون شخصی‌سازی کنید، اینجوری هم ورژن اول سایتتون سریع آماده میشه و هم اینکه در کنارش مهارت‌های مورد نیاز رو یاد می‌گیرید، ضمن اینکه چون از وردپرس استفاده می‌کنید می‌تونید در آینده سایتتون رو ارتقا بدید و مواردی که نیاز دارید رو به راحتی بهش اضافه کنید، در کنار همه‌ی این موارد، وردپرس یک کامیونیتی خیلی بزرگ داره که می‌تونید خیلی راحت در انجمن‌هایی مثل وردپرس پارسی سوالات و مشکلاتتون رو مطرح کنید و از راهنمایی دوستان استفاده کنید.

در خصوص سوال دومتون هم، قاعدتا اولین پیشنهادم به شما استفاده از همون وردپرس هست و در مورد سوال سوم، خیر ابزارهایی مثل وردپرس بستر انتشار محتوا رو برای شما فراهم می‌کنن و مثلا می‌تونید داخلش فیلم یا عکس‌هایی که دارید رو قرار بدید، اما برای ساختن فیلم یا انیمیشن باید از برنامه‌های مخصوص اینکار مثل After Effect و… استفاده کنید، بعدش می‌تونید محتوایی که آماده کردید رو در سایت وردپرسی خودتون آپلود کنید (البته برای تولید محتوای متنی، وردپرس یک ادیتور خیلی قدرتمند داره، برنامه‌هایی که گفتم برای تولید مالتی‌مدیا هستن) سلام عرفان عزیز، اگر منظورتون از “کجا کدنویسی کنیم” این هست که در چه محیطی باید کدهاتون رو بنویسید، می‌تونید از یک IDE یا ادیتور متن مثل VS Code استفاده کنید و بعد از اون کدهاتون رو به سرور انتقال بدید تا اجرا بشه (البته روی کامپیوتر خودتون هم می‌تونید اجرا بگیرید، اما برای تبدیل شدن به یک وبسایت که از همه‌جا در دسترس باشه باید روی سرور منتقل کنید) در خصوص سیستم مدیریت محتوا هم، اگر بخواین یک سیستم اختصاصی بنویسید و از CMS آماده استفاده نکنید، طبیعتا با php می‌تونید خودتون پیاده‌سازیش کنید.

سلام پوریای عزیز، در کل بحث امنیت یک فرایند غیر قطعی هست و هیچ‌موقع نمیشه بگیم حتما امنیت ۱۰۰ درصد برقراره، اما به عنوان مثال شما می‌تونید از فریم‌ورک‌های شناخته‌شده‌ای مثل لاراول در PHP یا جنگو در پایتون استفاده کنید که تا حدودی مطمئن‌تر باشید، یا اگر می‌خواین خودتون به صورت خام بنویسید باید حتما داده‌های ورودی از سمت کاربر رو اعتبارسنجی کنید و به هیچ‌وجه به دیتای ورودی از سمت کاربر اعتماد نکنید و مواردی از این دست، در خصوص فیلم هم اولین راهی که به‌نظرم هست اینه که یک سیستم استریمینگ پیاده‌سازی کنید که فقط ویدئو رو در لحظه از سمت سرور استریم کنه، ضمن اینکه می‌دونیم حتی اگر همه‌ی این موارد رو هم رعایت کنید و خیلی دقیق کار کنید، در نهایت کاربر می‌تونه با فیلم گرفتن از صفحه ویدئو رو ذخیره کنه، بنابراین همه‌ی این روش‌ها هم نمی‌تونن جلوی ذخیره‌ی ویدئوها رو بگیرند و در نهایت اگر کسی قصد داشته باشه بدون اجازه از آموزش‌ها استفاده کنه، می‌تونه، این روش‌ها فقط کارش رو سخت‌تر میکنه.

واقعا هیچ جایی چنین آموزشهایی قرار داده نمیشه فقط و فقط میتونم دست مریزاد بگم.

هزاران سوال در ذهنم ایجاد شد که انتظار دارم بدون فکر کردن به سود خودتون و واقعا کمک به کسایی مثل من که در عملی کردن ایده‌شون موندن کمک کنید .

من میخوام فروشگاه اینترنتی که خودم طراحیش کردم و کاملا اختصاصی باشه راه اندازی کنم مثل سایت پاساژ به نشانی epasazh.

com .

نیاز من مواردی مشابه این سایت مثل چند فروشندگی هست و حتی امکانات بیشتر و قالب موبایل جدای آداپتیو یا ریسپانسیو بودن عالی آن .

حالا سوال اصلی من اینه ۱: آیا چنین مواردی با cms اختصاصی php بهترین عملکرد رو خواهد داشت یا با وردپرس میشه فرانت‌اند کاملا اختصاصی طراحی کرد ؟ ۲: کدام یک را انتخاب کنیم تا سریعتر هم بتونیم ایده‌مون رو به صورت حرفه ای طراحی کنیم و در آینده برای اضافه کردن یه قابلیت کوچیک مجبور به کوچ کردن به زبان دیگه نشیم؟ ۳: اصلا شما فرض کنید یه شخصی مثل بنده این امکانات رو از شما میخواد و میخواد بهترین نتیجه در طولانی مدت داشته باشه شما با کدام زبان و یا cms سایتش رو طراحی میکردین که کمی سریع تر پروژه رو تحویل بدین ؟ ۴ : و مهمترین سوال من اینه که من میخوام چنین سایتی و کاملا با طراحی خودم داشته باشم که متاسفانه کدنویسی رو کلا بلد نیستم اما کاملا کار با وردپرس رو بلدم پیشنهاد شما برای آموزش به بنده چیه؟ میتونید به ترتیب بگین که بنده یکی یکی بتونم آموزشها رو یاد بگیرم و برم سراغ آموزش بعدی ؟ بنده میتونم زود یاد بگیرم و فقط این و نمیدونم که از کجا و با چی شروع کنم و به هدفم که فقط طراحی سایت خودم هست دست پیدا کنم.

شایدم اصلا بگین که آقا کلا بیخیال شو و مثلا فلان شرکت از ایده ها دزدی نمیکنه اما مشکل من پول هست که ندارم متاسفانه مجبورم خودم دست به طراحی بزنم پس جواب شما آینده بنده رو رقم خواهد زد .

ممنون از لطف بی پایان شما ببخشید من از صبح دارم هی ریفرش میکنم که جواب بدین در حالی که جواب داده بودین و پایین پست بود بنده عذر میخوام برای نظر قبلی .

من الان سایت فروشگاهی با چند فروشندگی دارم و تقریبا هر امکانی که میخوام میتونم با افزونه اضافه کنم اما یک مثال برای شما میزنم تا سوال منو کاملا درک کنید.

ما یه ماشین پیکان داریم که میتونه راه بره فرمون داره چرخ داره هر چیزی تقریبا برای حرکت کردن نیاز هست داره اما کسی سوارش نمیشه چون ماشین های مدل بالا خیلی امکانات بیشتر و راحت تر داره و مهمتر از اینها زیبایی داره و همه سوار اون ماشین میشن .

سایت منم دقیقا همون پیکان هست اگرم بخوام امکاناتی رو بهش اضافه کنم مثل چراغانی کردن در و سپر و … امکانپذیره اما مطمئنن زیبا نخواهد بود چون ماشین آخرش پیکانه و باید عوض بشه! لطفا به این سوال مهم بنده جواب بدین واقعا ممنون میشم حتی اگه پول مشاوره خواستین بنده تقدیم میکنم .

سوال اولم اینه که اگر با وردپرس و ووکامرس شروع به شخصی سازی همه چی بکنم اعم از افزونه ای که نیازش دارم و … زمانبر و هزینه بر خواهد بود یا اینکه شروع به ساختن سایت با php بکنم ؟ اگر جوابتون وردپرس باشه لطفا بگین که از کجا شروع کنم ؟ مثلا بگین : باید html یاد بگیرید بعد css بعد مثلا php و … اگر جوابتون php کاملا اختصاصی هست مثلا بگین : آموزش اول html بعد css بعد php بعد js بعد فریمورک و … نمیدونم تونستم چیزایی که تو ذهنم هست رو کاملا انتقال بدم یا نه مثلا میریم مدرسه و تو درس ریاضی از آخر کتاب یا وسط کتاب آموزش نمیدن میان از اول آموزش میدن تا مشکلی تو وسط یا آخر درس نداشته باشی.

خواهش میکنم دقیقا بگین من چیکار کنم ممنون میشم سلام دوست عزیز خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید بوده در حال حاضر فریم‌ورک‌های متنوعی برای JS وجود داره که می‌تونید با استفاده از اون‌ها هم اپلیکیشن بسازید و هم بکند سایت (React Native و NodeJS) اما لازمش اینه که دانش عمیقی در خصوص جاوا اسکریپت داشته باشید، البته این نکته رو هم در نظر داشته باشید که در برخی پروژه‌ها بهترین پرفورمنس رو وقتی می‌گیرید که از زبان نیتیو خود سیستم‌عامل استفاده کنید، مثلا جاوا برای اندروید، ضمن اینکه به دلیل نوپا بودن این فرم‌ورک‌ها هنوز هاستینک‌های زیادی از اونا پشتیبانی نمی‌کنند و باید قبل از شروع پروژه این نکات رو مد نظر قرار بدید.

سلام واقعا ممنونم بابت مطالب مفیدتون و اینکه به زبان ساده اون رو بیان کردید سولاتی برام پیش اومد که ممنون میشم اگر کامل پاسخ بدید بنده شخصی هستم که خیلی خیلی به طراحی سایت علاقه دارم و مضنون مناسبی هم برای اون در نظر دارم اما تا به حال هیچ کدام از زبان های برنامه نویسی رو یاد نگرفتم اما از قبل از مراحل یادگیری اون و مطالبی که شما عرض کردید اطلاع داشتم و بیشتر نرم افزارهای معروف کامپیوتر رو به طور کامل بلدم و سرعت یادگیریم هم بالاست … سوالم اینه اگه من زبان های نشانه گذاری و برنامه نویسی لازم رو مثل HTML/CSS/Javascript/phpبه ترتیب لازم یادبگیرم و کار با wordpress رو هم یادبگیرم ۱) چقدر زمان میبره؟! ( اگر وقتم ازاد باشه و سریع هم یاد بگیرم) ۲) ایا چیز دیگری رو هم باید یادبگیرم ؟ یا بازهم باید به کلاس های حضوری برم؟ ۳)می تونم خودم به تنهایی سایتم رو به سازم ؟ ۴)میشه لطفا در مورد کتابخانه توضیح بیشتری بدید مثلا my SQL چیه و ایا یادگرفتن داره؟سخت یا نه؟ ۵)میشه سایتی رو از طریق WORPRESS ساخت و بعد با دانش خودت بهترش کنی نه با استفاده از امکاناتش ؟ ۶) اموزش SEO چطور هست ؟ ۷) منظور از برنامه نویسی سایت چیه مگه ما برای طراحی ساخت بعضی از زبان ها رو یادنمی گیریم ؟؟؟؟ و اینکه ایا برای ساخت یک سایت یادگیری اون لازم یا نه ؟! ۸) بعضی از سایت ها از گرافیست ها استفاده می کنند ایا واقعا لازمه دقیقا میدونم کارشون چیه واقعاممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی کنید چون واقعا به اون علاقه دارم ببخشید اگه طولانی شد بنده شما رو مجرب دونستم و خواستم سوالاتم رو از شما بپرسم …سپاس.

.

۵) بله صد درصد، وردپرس دقیقا به همین شکل استفاده میشه، چون با زبان PHP و به صورت ماژولار نوشته شده، شما اگر دانش برنامه‌نویسی داشته باشید می‌تونید به دلخواه خودتون هر امکانی که لازم دارید رو بهش اضافه کنید، البته یک نکته رو بد نیست بدونید، وردپرس هرچند که خیلی عالیه، به‌خصوص برای سایت‌های محتوا محور، اما گاهی وقتا بسته به نیاز پروژه لازمه که سراغ سیستم‌های دیگری برید یا به‌صورت اختصاصی کد بنویسید، به عبارت دیگه، هزینه‌ی اضافه کردن امکانات به وردپرس ممکنه بیشتر از طراحی یک سیستم از ابتدا بشه، پس قبل از شروع حتما موضوع و حوزه‌ی فعالیت سایتتون رو بررسی کنید و بعد پلتفرم مناسبی رو برای کارتون انتخاب کنید.

در این مقاله اطلاعات خوبی در خصوص وردپرس ارائه شده که خوندنش خالی از لطف نیست: https://www.

hamyarit.

com/internet/wordpress/ سلام، بهترین راهکار برای شما این هست که همین الان شروع کنید و برای خودتون یک پروژه تعریف کنید و برید دنبال یاد گیریش، به عنوان مثال در همین زمینه‌ی طراحی وبسایت، شما می‌تونید با استفاده از CMS وردپرس یک وبسایت برای خودتون پیاده‌سازی کنید، ضمن اینکه چندان به مهارت برنامه‌نویسی هم احتیاج نداره، یک زمینه‌ای که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید و سعی کنید یک وبسایت در اون موضوع پیاده‌سازی کنید، مراحل رو هم کافیه فقط در اینترنت جستجو کنید و طبق آموزش‌ها پیش برید، مرحله به مرحله که کار رو انجام بدید خود به خود موارد نیازتون رو یاد می‌گیرید و پروژه‌ای که برای خودتون تعریف کردید رو هم به اتمام می‌رسونید.

سلام دوست عزیز، لطفا سوالتون واضح‌تر توضیح بدید.

اگر منظورتون اینه که سایتتون به خوبی در موبایل نمایش داده بشه که باید از طراحتون بخواین قالب سایت رو ریسپانسیو براتون طراحی کنند، اما اگر منظورتون مدیریت سایت با استفاده از موبایل هست فرقی نداره، از همون طریق که با کامپیوتر وارد پنل ادمین سایت میشید همونطور هم می‌تونید با موبایل لاگین کنید، اما نکته‌ای که هست اینه که به دلیل کوچک بودن نمایشگر موبایل و محدودیت‌های این‌چنینی عملا فعالیت‌های گسترده‌ای رو نمی‌تونید انجام بدید و بیشتر نظارت و کارهای کلی با موبایل قابل انجام هست.

سلام و ممنون از سوال خوب و مفیدی که پرسیدید.

بله تمام وبسایت‌های امروزی این پنل‌ها رو دارند، اگر سایت با کدنویسی اختصاصی نوشته شده باشه، همون طراح یا تیم طراح پنل مدیریت رو هم طراحی میکنن برای سایت، معمولا با استفاده از همون زبانی که سایت رو باهاش ایجاد کردند، مثلا اگر با PHP باشه پنل هم با PHP نوشته میشه.

در خصوص سیستم‌های آماده‌ای مثل وردپرس هم همینطوره، پنل مدیریت دارند، مثلا در وردپرس کافیه شما بعد از آدرس سایت عبارت /wp-admin رو وارد کنید تا بتونید وارد پنل مدیریت بشید و سایتتون رو آپدیت کنید.

ببینید امنیت کاملا به بک‌اند سایت برمی‌گرده، اصل اولی که در این زمینه وجود داره اینه که شما نباید به هیچ‌وجه به داده‌های ورودی از سمت کاربر اطمینان کنید، حتما باید روی فرم‌های یک فیلتر قرار بدید تا اعتبارسنجی انجام بشه و جلوی نفوذ دیتای غیر مجاز گرفته بشه.

تا حد ممکن از فریم‌ورک‌های معروف، مثلا لاراول استفاده کنید، چون فریم‌ورک‌ها به خوبی اصول امنیتی اولیه درشون رعایت شده.

همچنین در صورت استفاده از سی‌ام‌اس‌هایی مثل وردپرس سعی کنید همواره آپدیت نگهشون دارید، ضمن اینکه به هیچ‌وجه از تم و پلاگین‌های نال شده استفاده نکنید و همیشه اون‌ها رو از منابع معتبری مثل تم‌فارست دانلود کنید.

در کل امنیت وب بحث بسیار گسترده‌ای هست و نمیشه به‌خوبی در یک کامنت توضیحش داد.

ممنون از نظر و سوال خوبتون، سعی می‌کنم در اسرع وقت پست رو آپدیت کنم و این مورد رو هم بهش اضافه کنم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map