طراحی سایت کابینت ابزار (SPU)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کابینت ابزار (SPU) شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی انتخاب دکوراسیون و طراحی داخلی منزل است؛ چرا که آشپزخانه مهم‌ترین بخش در هر خانه‌ای محسوب می‌شود و نباید از کنار آن، سَرسَری گذشت.

آشپزخانه‌، مملو از وسایل و لوازم متعدد است و ما زمان زیادی از وقت روزانه‌ی خود را در آن صرف می‌کنیم؛ ما در آشپزخانه پخت و پز می‌کنیم و به شست‌وشوی ظروف و لباس‌ها مشغول می‌شویم؛ همچنین در اکثر خانه‌ها، افراد خانواده، در آشپزخانه‌ غذا صرف می‌کنند و برای نوشیدن چای عصرانه به آشپزخانه مراجعه می‌کنند و دور هم، جمع می‌شوند.

از همه‌ی این‌ها گذشته، امروزه طراحی خانه‌ها به شکلی است که فضای آشپزخانه کاملا از سمت اتاق نشیمن و پذیرایی قابل رویت است و طراحی آن، توی چشم میهمان‌ها و بیننده می‌زند! آنچه در طراحی آشپزخانه حائز اهمیت است، وسایل برقی آن و طراحی کابینت‌ها است.

البته جزئیات مهم دیگری، مانند نورپردازی، شیرآلات، کاشی و کف‌پوش‌ها، تزئینات و ابزار یراق‌ها نیز در طراحی آشپزخانه نقش عمده‌ای دارند، اما قبل از همه‌ی این موارد، کابینت‌ها هستند که سهم عمده‌ای در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می‌کنند و در واقع بار ظاهری و نمای آشپزخانه، بر عهده‌ی آن‌هاست.

در ادامه همراه آکس چوب باشید تا با اصول طراحی کابینت آشپزخانه ، بیشتر آشنا شویم.

مدرن یا کلاسیک ؛ شاید هم نئوکلاسیک یا سنتی ایرانی ! قبل از هر چیز در طراحی کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه، باید تعیین کنیم که به چه سبک کابینت‌هایی علاقمند هستیم؟ آیا کابینت‌های اشرافی و سلطنتی که همان کابینت‌های کلاسیک هستند را دوست داریم؟ آیا طرفدار سادگی و کابینت‌های کشیده و بلند هستیم؟ آیا به طرح‌های سنتی ایرانی و گره‌‌چینی علاقه‌مند هستید؟ و یا طرفدار آرامش نهفته در سبک نئوکلاسیک هستند؟ خوب است بدانید کابینت آشپزخانه از نظر سبک، به دو نوع کلی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک تقسیم‌بندی می‌شود؛ کابینت کلاسیک، همان کابینت‌های سلطنتی و اشرافی هستند که دارای نمادها و المان‌های رومی و اروپایی هستند.

در کابینت‌های کلاسیک بنا بر درخواست مشتری، ممکن است از المان‌های باستانی ایرانی مانند المان‌های تخت‌جمشید نیز استفاده شود.

به طور کلی، کابینت کلاسیک، کابینتی پر زرق و برق و پر کار است و بیشتر برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است، زیرا در آشپزخانه‌های کوچک، نمی‌تواند جلوه‌گری کند و باعث می‌شود فضا کوچک و شلوغ به نظر برسد.

با گرایش و تمایل افراد به سمت سنت و لوازم سنتی، کابینت‌های سنتی و گره‌چینی نیز پا به آشپزخانه‌های ما گذاشته‌اند که در گروه کابینت‌های کلاسیک دسته‌بندی می‌شوند.

کابینت‌های سنتی، غالبا دارای طرح‌های ایرانی و سنتی هستند و یادآور شکل سنتی زندگی هستند.

این کابینت‌ها عمدتا از جنس چوب هستند، زیرا با چوب، به راحتی می‌تواند طرح‌های سنتی و گره‌چینی را به وجود آورد.

کابینت‌های چوبی غالبا در رنگ‌های قهوه‌ای سوخته، سبز سیر، فیروزه‌ای، قهوه‌ای روشن و رنگ‌هایی که بیشتر بوی کهنگی بدهند دیده می‌شوند.

نقطه‌ی مقابل کابینت کلاسیک، کابینت مدرن قرار دارد که بسیار ساده و بی‌پیرایش است.

کابینت‌های مدرن، غالبا کشیده و بلند هستند و گاهی تا نزدیکی‌های سقف امتداد دارند.

اگر به شکل ساده‌ی کابینت علاقمند هستید، می‌توانید از کابینت‌های بلند و یکسره که تا نزدیک به سقف امتداد دارند، استفاده کنید.

این کابینت‌ها عمدتا در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی می‌شوند و غالبا به جز شکافی که ما بین یک کابینت با کابینت کناری هست، چیز دیگری دیده نمی‌شود.

کابینت‌های بدون دستگیره نیز، در گروه کابینت‌های مدرن دسته‌بندی می‌شوند و به کابینت‌هایی گفته می‌شوند که به وسیله‌ی مگنت یا آهن‌ربا باز یا بسته می‌شوند.

البته انواع کابینت‌های دستگیره نواری، دستگیره مخفی و … نیز در گروه کابینت‌های بدون دستگیره هستند که هر کدام، ویژگی‌ها و زیبایی خاص خود را دارند و علاقمندان به سبک مدرن می‌توانند ازین کابینت‌ها در آشپزخانه‌ی خود استفاده کنند.

کابینت‌های بدون دستگیره بسیار ساده و البته بسیار زیبا هستند.

شاید در وهله‌ی اول این تصور ایجاد شود که کار کردن با این کابینت‌ها دشوار است، اما اینگونه نیست و این کابینت‌ها به راحتی و با یک فشار ساده باز یا بسته می‌شوند و کار کردن با آن‌ها برای شما بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود.

کابینت نئوکلاسیک : سبک نئوکلاسیک ، در واقع چیزی مابین سبک کلاسیک و سبک مدرن است.

در واقع، طراحی کابینت های نئوکلاسیک ، برگرفته از مدل‌های سبک معماری قرن ۱۸ و ۱۹ اروپا، موسوم به دوره‌ی ویکتوریایی است.

کابینت‌های نئوکلاسیک، نه مانند سبک کلاسیک، پر کار و شلوغ هستند و نه مانند کابینت مدرن ساده هستند، بلکه شیبی آرام و ملایم دارند.

رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک عمدتا روشن و خنثی هستند و در طراحی این‌ کابینت‌ها، خطوط تیز و تند دیده نمی‌شود؛ بلکه بیشتر خطوط، دارای انحنا و شیب‌دار هستند.

کابینت‌های نئوکلاسیک برای آشپزخانه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب هستند، اما بهتر است در آشپزخانه‌های خیلی کوچک و مینیمال مورد استفاده قرار نگیرند.

میزان نور دریافتی آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین اصولی است که در انتخاب سبک کابینت آشپزخانه حائز اهمیت است و نباید آن را ناچیز شمرد یا نادیده گرفت.

طبیعی است که هر چه نور بیشتری به آشپزخانه بتابد، فضای آن روشن‌تر دیده می‌شود و باعث می‌شود که آشپزخانه دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد.

در آشپزخانه‌های پر نور، دست ما باز است که از کابینت‌هایی به رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنیم اما چنانچه آشپزخانه‌ی ما نورگیر نباشد، یا فاقد پنجره باشد، ناگزیر هستیم که از رنگ‌های روشن و متریال براق استفاده کنیم تا کمبود نور را با این روش جبران کنیم و از دلگیر بودن آشپزخانه، بکاهیم.

نور دریافتی آشپزخانه، از سه منبع نوری، تامین می‌شود.

نخستین و اصلی‌ترین منبع نوری آشپزخانه، پنجره است که متاسفانه با گرایش افراد به سمت آپارتمان نشینی و نوع معماری جدید، طراحان امروزی ناگزیر هستند که برخی از آشپزخانه را بدون پنجره بسازند، پس ممکن است برخی از آشپزخانه‌ها فاقد این آیتم مهم در نورگیری آشپزخانه باشند و لازم است نور فضا، از قسمت‌های دیگر تامین شود.

دومین منبع نوری آشپزخانه، نورهایی است که از فضای بیرون آشپزخانه، ( مانند اتاق نشیمن ) به درون آشپزخانه می‌تابد.

به دلیل آنکه آشپزخانه‌های امروزی، معمولا اوپن هستند، نورهای دریافتی از محیط خانه، یکی از مهم‌ترین منابع نوری هستند که به آشپزخانه راه پیدا می کنند و باعث می‌شوند که فضای آشپزخانه روشن و پرنور به نظر برسد.

و در نهایت، سومین منبع نوری آشپزخانه، منابع نوری مصنوعی هستند؛ مانند نورهای مخفی، لوسترها، هالوژن‌ها و هر منبع نور دیگری که به وسیله‌ی برق کار می‌کند.

بدیهی است در آشپزخانه‌هایی که فاقد پنجره هستند و یا نور دریافتی از پنجره و محیط منزل، کافی نیست، باید از نورهای مصنوعی بیشتری استفاده نمود و رنگ کابینت‌ها را به نحوی انتخاب نمود که بازتابش نور بیشتری داشته باشند.

همچنین در چنین آشپزخانه‌هایی، طراحی کابینت‌ها هر چه ساده‌تر و بی‌پیرایه‌تر باشند، مناسب‌تر است زیرا به دلبازتر بودن فضا کمک شایانی می‌کند.

برای روشن‌تر کردن فضای آشپزخانه می‌توانید از لوسترها، هالوژن‌ها، نورهای مخفی روی سقف، نورهای مخفی زیر کابینت‌های ردیف بالایی، نورهای مخفی بالای کابینت‌ها و نورهای درون کابینت‌های ویترینی استفاده کنید.

بهترین متریال برای آشپزخانه‌های کم‌نور و فاقد پنجره و البته کوچک، کابینت هایگلاس رنگ روشن مانند سفید است.

البته کابینت ام‌دی‌اف سفید براق و کابینت پولیشی نیز می‌تواند گزینه‌های بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های فاقد نور باشند، زیرا این مدل از کابینت‌ها نیز براق و درخشنده هستند.

کابنیت‌ هایگلاس ، سطح بسیار براق و درخشنده‌ای دارد و اگر از رنگ‌های روشن آن استفاده کنید، مانند این است که یک منبع نوری گسترده و عمده را در آشپزخانه‌تان نصب کرده‌اید و ازین حیث می‌تواند به روشن‌تر دیده‌شدن آشپزخانه‌تان کمک کند.

آنچه در طراحی کابینت موثر است، هماهنگی بین تمام اجزای آشپزخانه است ؛ بنابراین لازم است متناسب با سبک آشپزخانه، ابزاریراق و شیرآلات آشپزخانه را انتخاب کنید.

اگر سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک است، لازم است از شیرآلات سنتی و کلاسیک، کلید و پریزهای سنتی و کلاسیک، دستگیره‌های پر زرق و برق و اشرافی و سایر تزئینات کلاسیک استفاده کنید.

حتی بهتر است در انتخاب سینک ظرف‌شویی نیز از انواع کلاسیک و سنتی مانند سینک‌های سنگی و سرامیکی استفاده کنید.

در طراحی کابینت مدرن ، نیاز چندانی به تزئینات و ابزار و یراق نداریم و می‌توانیم از انواع ساده و بی‌پیرایش دستگیره‌ها، شیرآلات، کلید‌ و پریزها و به طور کلی تزئینات استفاده کنیم.

در کابینت مدرن، همه چیز ساده و مخفی است و طراحان ترجیح می‌دهند در این مدل، وسایل چندان جلب توجه نکنند، زیرا زیبایی در همان سادگی است.

سخن پایانی طراحی کابینت آشپزخانه ، کار نسبتا دشواری است زیرا باید آیتم‌های مختلفی را برای طراحی آن در نظر گرفت؛ بنابراین بهترین و آسان‌ترین راه حل آن است که این کار را بر عهده‌ی طراحان کابینت و دکوراسیون منزل قرار دهید.

همانطور که قابل حدس است، طراحی کابینت آشپزخانه،  اصول و قواعدی دارد که اگر به طور کامل انجام نشود، هر چند که وسایل و متریالی که مورد استفاده قرار گرفته است، ایده‌آل و باکیفیت باشد، نتیجه‌ی کار مناسب نباشد و توی ذوق بیننده بزند.

ازین که محتوا را در وب‌سایت آکس چوب مطالعه کرده‌اید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم آنچه در این مقاله نگاشته شده است، برایتان سودمند و مفید واقع شده باشد.

آشپزخانه مکانی است که شخص خانه دار بیشترین زمان را در طول روز در آن… دکوراسیون و چیدمان منزل از گذشته تا به امروز تغییرات فراوانی کرده است.

تنوع و… شهر نشینی و سبک معماری جدید، برای ساختمان سازی، فضای کوچکی را نسبت به گذشته… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * مهم ترین نکات مربوط به آشپزخانه را برایتان ارسال میکنیم با تشکر اشتراک شما ! آکس چوب شرکت آکس چوب تولید کننده متنوع ترین محصولات کابینت کلاسیک در ایران توسط ابوذر زارع سهیلی درسال 1389 تاسیس گردید.

عملکرد اصلی این شرکت تولید درب های کابینت کلاسیک با روکش PVC  می باشد که این نیاز همواره با توجه به نیاز های مشتریان و پیشرفت این صنعت در دنیا متغییر می باشد.

شرکت آکس چوب با تعداد 350 نفر پرسنل کاری که در دفتر فروش و ساختمان اداری شرکت و تعداد 3 کارخانه جهت تولید محصولات ( ممبران – منبت – روکش طبیعی و رنگ ) و با استفاده از جدیدترین ابزار و ماشین آلات و تیم طراحی آشنا به فناوری های مختلف این صنعت در دنیا فعالیت خود را ادامه می دهد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map