طراحی سایت کارتن آمریکایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کارتن آمریکایی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

(سهامی عام) نخستین واحد تولید کننده کارتن و ورق کنگره ای در کشور (سهامی عام) نخستین واحد تولید کننده کارتن و ورق کنگره ای در کشور شرکت کارتن ایران (سهامی عام)، نخستین واحد تولید کننده کارتن و ورق کنگره ای در کشور تولید کننده انواع ورق های عادی , کارتن های دایکاتی و لمینت , کارتن های آمریکایی , سینی , کارتن های ته قفلی , منقسم و نگهدارنده , کارتن های بدون چسب , نیم کارتن , کارتن های کیبوردی و انواع کارتن های اسباب کشی و اداری سازنده انواع جعبه های کارتنی برای محصولات متفاوت، جعبه مواد غذایی، جعبه لوازم خانگی، جعبه محصولات ساختمانی، جعبه محصولات شیمیایی، جعبه سیگار و دخانیات، جعبه صنایع سلولزی، روانکارها و… کارتن ایران بزرگترین شرکت تولید کننده کارتن در ایران با برخورداری ازفناوری های برتر روز دنیا، بهترین و پیشرفته ترین ماشین های صنعت کارتن سازی و همچنین بهره گیری از پرسنل مجرب و با دانش بیشترین ظرفیت تولید در بین شرکت های کارتن سازی ایران را دارا می باشد شرکت کارتن ایران با بیش از نیم قرن تجربه، اولین کارخانه تولیدکننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال 1338 شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال 1354 شمسی به شرکت سهامی عام تبدیل گردید.

به دنبال توسعه ماشین آلات تولیدی کارخانه تا سال1357 ، همواره ظرفیت تولید شرکت کارتن ایران افزایش یافته و هم اکنون یکی از بزرگترین واحد از این دست در منطقه می باشد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357 و با راه اندازی ماشین آلات جدید، تجهیز شرکت به نرم افزار و سخت افزارهای مناسب انجام پذیرفته و با اقدامات تکمیلی، ظرفیت کارخانه افزایش یافته است.

شرکت کارتن ایران با بیش از نیم قرن تجربه، ضمن تعهد به کیفیت پایدار، راه حل مناسبی برای محافظت و معرفی کالای مشتریان خود ارائه می کند.

ارزش های شرکت کارتن ایران: مشتریان: صداقت، شفافیت و اعتماد سازی کارکنان: سلامتی، انگیزه، چابکی و کار گروهی سهامداران: ارزش آفرینی جامعه: دوستدار محیط زیست سرمایه انسانی: تا پایان تیر ماه سال 1398, تعداد کارکنان شرکت بالغ بر 340 نفر می باشد که از این مجموع، تعداد 144 نفر در بخش تولیدی، تعداد 87 نفر در بخش خدماتی و تعداد 109 نفر در بخش ستادی شرکت کارتن ایران مشغول به فعالیت می باشند.

محل کارخانه شرکت کارتن ایران: دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی شرکت کارتن ایران در بزرگراه فتح، ابتدای جاده شاد آباد ظرفیت تولیدی سالانه شرکت کارتن ایران: ظرفیت اسمی شرکت 25.

000 تن در دو شیفت کاری و ظرفیت عملیاتی یا واقعی فعلی شرکت 18.

000 تن در دو شیفت کاری در سال می باشد.

مواد اولیه مناسب مقاومت در برابر لهیدگی قابلیت چاپ پذیری بالا ضخامت فوق العاده مناسب برای بسته بندی شرکت کارتن ایران با الگو قرار دادن شرکت های نمونه و معتبر اروپایی، آمریکایی و ژاپنی در زمینه تولید محصول و ارائه خدمات، همواره به دنبال ارائه با کیفیت ترین محصولات و بهترین و به روز ترین خدمات به مشتریان داخلی و خارجی خود بوده است.

تا به امروز نظم، تعهد و کیفیت کار ما تجربه فوق العاده ای برای مشتریان ما رقم زده است.

به کار گیری ماشین های پیشرفته ساخت ورق های کارتنی ، فناوری روز دنیا در صنعت کارتن سازی، مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و همچنین بهره گیری از پرسنل متخصص و با تجربه دلیل برتری کارتن ایران در بازارهی داخلی و خارجی بوده است.

در حال حاضر کارتن ایران افتخار همکاری با شرکت های معتبر و به نام داخلی و خارجی را دارد.

تصمیمات مجامع کارتن ایران خلاصه تمصمیات مجمع عمومی مورخ 1398/04/30 مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1397/12/29 * صورتهاي مالي شركت مورد تاييد و تصويب قرار گرفت.

* موسسه حسابرسی بهراد مشار بعنوان بازرس قانوني شركت تعيين گرديد.

* روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه رسمي شركت تعيين گرديد.

* سود قابل تقسيم بين سهامداران معادل 50 ريال براي هر سهم اعلام و تصويب گرديد.

* حق حضور اعضاء غير موظف هيات مديره مبلغ 000ر000ر12 ریال ناخالص تصویب گردید.

کارتن ایران متشکل از پرسنلی متحصص، با دانش، منظم و متعهد است.

در صورت وجود هرگونه مشکل و یا سوال شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با مسئول هر قسمت ارتباط برقرار کنید.

با کمال احترام و آرامش پاسخگوی شما خواهیم بود This post is also available in: English شرکت کارتن ایران (سهامی عام) با نیم قرن تجربه, اولین کارخانه تولید کننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال 1338 شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال 1354 به شرکت سهامی عام تبدیل گردید.

بدنبال توسعه ماشین آلات تولیدی کارخانه تا سال 1357, همواره ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته تا اینکه به بزرگترین واحد از این دست در منطقه تبدیل گردیده است.

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با راه اندازی ماشین آلات جدید, تجهیز شرکت به نرم افزار و سخت افزارهای مناسب انجام پذیرفته و با پاره ای اقدامات تکمیلی, ظرفیت کارخانه به 25,000 تن افزایش یافته.

كارخانه و دفتر مركزي شركت كارتن ايران : تهران – جاده قديم كرج پشت کارخانه شیر پاستوریزه ـ ابتدای بلوار الغدیر ـ کوچه سپید رود ـ شرکت کارتن ایران (سهامی عام) تلفن فروش : 9-0912-8238263 ، 0912-8238263 ، 0912-8238263 پست الكترونيك فروش : سیماگر.

ir طراحی سایت و سئو سایت : اوج شید 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map