طراحی سایت کارتن دایکاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کارتن دایکاتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت کارتن دایکاتی و ساده برای بسته بندی توت فرنگی، گوجه، کیوی و انواع مختلف میوه و صیفی جات و کلیه محصولات داخلی و صادراتی با مقاومت بالا و کیفیت مطلوب.

ساخت کارتن دایکاتی نیازمند دقت و سرعت در صنعت کارتن سازی است.

کارتن های بسته بندی در دو نوع کلی دایکاتی و ساده تولید می شوند.

کارتن های دایکاتی نیاز به قالب دارند و با توجه به استفاده از قالب بسیار شکیل و با خط برش های صاف تولید می شوند.

در کارتن های ساده یا اصطلاحا کارتن خط و چاک از قالب استفاده نمی شود و صرفا امکان تولید کارتن های مادر یا سینی های ساده آن هم از نوع چاپی به صورت خط و چاک وجود دارد.

برای کارتن های لمینتی به هر شکلی که باشند نیاز به قالب است.

دلیل تولید کارتن های خط و چاک حذف قالب و ارزان شدن تولید است که با توجه به قیمت ناچیز قالب برای تیراژهای زیاد این روش تولید از نظر کیفی کاملا اشتباه است.

در کل برای تولید کارتن های زیبا و با کیفیت نوع دایکاتی بسیار مناسب تر می باشد مگر در صورتی که کارتن مادر چاپی با هدف کاهش هزینه ی تولید و سرعت بالا مد نظر باشد و کیفیت کار کمتر مورد اهمیت باشد.

در حال حاضر با توجه به وجود دایکات های روتاری یا به عبارتی امکان نصب قالب دایکات روتاری بر روی دستگاه های فلکسو جدید مشکل سرعت تولید برای تیراژهای بسیار بالای ساخت کارتن دایکاتی مرتفع گردیده است.

بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف صنایع کارتن سازی آوین پک همواره آماده ی قبول سفارشات جعبه کارتن بسته بندی، جعبه مقوایی، طراحی و چاپ می باشد.

جهت دیدن نمونه کارها و یا ارتباط با کارشناسان ما و همچنین استعلام قیمت میتوانید توسط دکمه های ذیل به صفحات مورد نظر رفته و اقدامات لازم را انجام دهید.

سلام قیمت کارتن دایکاتی یرای هم زن آش پزخونه میخوام؟ درود بر شما برای محاسبه قیمت کارتن دایکاتی و یا هر جعبه کارتن بسته بندی نیاز به یه تعداد اطلاعات هستش لطفا با ما در تماس باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت دیدگاه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map