طراحی سایت کاریابی در امید – دژبان در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کاریابی در امید – دژبان در تهران شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کاریابی در امید – دژبان در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پروژه ترنج امید دژبان ارتش واقع شده در منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگرر، میدان ساحل تقاطع بلوار مختاری است.

این پروژه توسط تعاونی مسکن امید دژبان ارتش یکی ازتعاونی های بسیار خوشنام منطقه 22 در حال ساخت است که این تعاونی  پیشینه بسیار خوبی در زمینه ساخت برج های مسکونی برای اعضای خود دارد.

از برج های ساخته شده توسط این تعاونی میتوان به مجموعه برج های سروناز  در شمال دریاچه چیتگر  اشاره کرد.

پروژه ترنج تنها برج در حال ساخت در محدوده دور دریاچه چیتگر بشمار میرود و از نظر موقیعت مکانی به دلیل نزدیک بودن به دریاچه و دسترسی راحت به بلوار ها و بزرگراه ها منطقه 22 بینظیر است.

پروژه ترنج در قالب 2 برج می‌باشد که در حال حاضر برج اول فعال است و در مرحله اسکلت و سقف میباشد.

این برج 27 طبقه است و دارای 191 واحد مسکونی با متراژ های 85 تا 100 متری است.

برج دوم این تعاونی که 83 واحدی است هم اکنون در مرحله زمین باقی مانده و هنوز عملیات ساخت آن شروع نشده است.

متراژ واحد در این برج 95 تا 130 متر خواهد بود.

قیمت ساخت برج ترنج متری 6 میلیون بصورت علی الحساب پیش بینی شده است و اعضای پروژه تا پایان سال 98  مبلغ 270 میلیون تومان واریزی داشته اند.

اقساط بصورت هر 4 ماه یکبار 40 میلیون تومان دریافت میگردد.

اعضای این تعاونی 274 نفر میباشد که باتوجه به نوع واریزی تا به امروز دارای رتبه بندی هستند که در خرید و فروش امتیاز های این پروژه بسیار حائز اهمیت است.

زمان تحویل برج ترنج برای اواخر سال 1400 پیش بینی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش پروژه ترنج دژبان با مشاورین املاک منطقه 22 تماس بگیرید.

09129587357 صدیقی 02148425 چلسی اطراف دریاچه چیتگر شهرک گلستان اطراف دریاچه چیتگر کوهک شهرک گلستان، امیرکبیر، خ هاشم زاده، پلاک 9 48425 (021) میدان دریاچه، بلوار طبیعت، برج لبخند 46024809 –46024829 (021) تمامی حقوق این سایت متعلق است به املاک 4030 تمامی حقوق این سایت متعلق است به املاک 4030 جهت ورود یا ثبت نام در سایت املاک 4030 شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

نقش :

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map