طراحی سایت کاریابی در شریف در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کاریابی در شریف در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آگهی استخدام پاره وقت طراح سایت وردپرس WordPress مسلط به برنامه نویسی جاوا اسکریپت JavaScript و دیتابیس MySQL برای جذب در شرکت نوین درگاه شریف در تهران شرکت نوین درگاه شریف در تهران قصد دارد برای تکمیل نیروی فنی خود، پاره وقت طراح سایت وردپرس استخدام کند.

دارای نمونه کار حرفه‌ ای در طراحی سایت با وردپرسویژوال کامپوزر (توانایی پیاده سازی هر گونه امکانات با استفاده از قالب اصلی)ووکامرس (تمامی فرآیند های خرید، درگاه، حسابداری فاکتور انبار و .

.

.

)مسلط HTML و CSS (توانایی انجام هرگونه ویرایش یا ساخت صفحات جدید)مسلط به برنامه نویسی جاوا اسکریپت و دیتابیس MySQL (توانایی برنامه نویسی سایت های ساده و ویرایش کدهای سایت)مسلط بر فریمورک بوتسترپشرایط همکاری با شرکت نوین درگاه شریفهمکاری به صورت حداقل دور روز حضور در هفته با تعهد و تضمین به کار ۶ ماههمحل کار ۱۰۰ متری مترو قیطریه متقاضیان همکاری در فرصت شغلی طراح سایت وردپرس پاره وقت در شرکت نوین درگاه شریف در تهران لطفاً جهت ارسال سوابق و رزومه کاری خود این آگهی استخدام را تایید نمایید.

کامپیوتر جابز کاریابی آنلاین ویژه استخدام رشته آی تی IT، مهندسی شبکه، نیروی برنامه نویس، طراح وب سایت، نرم افزار، سخت افزار و سایر علوم کامپیوتری است.

امکان ثبت آگهی رایگان و جستجوی رزومه کارجویان برای کارفرمایان به همراه ساخت رزومه آنلاین و ارسال روزانه فرصتهای شغلی به کارجو از طریق ایمیل از جمله امکانات این وب سایت تخصصی اشتغال می باشد.

ما ساده ترین بستر برای ارتباط سریع بین مدیران فناوری اطلاعات با کارجویان و کارشناسان شبکه، مهندسان آی تی و برنامه نویسان نرم افزاری را فراهم نموده ایم.

ایمیل: info@ComputerJobs.

ir نماد اعتماد الکترونیکی: مشاهده Enamad.

ir واتس اپ: برای گفتگوی آنلاین WhatsApp کانال تلگرام: Telegram.

me/ComputerJobs اینستاگرام: instagram.

com/ComputerJobs.

ir آدرس کاریابی: تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map