طراحی سایت کرایه یا اجاره اتومبیل بدون راننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت کرایه یا اجاره اتومبیل بدون راننده داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اجاره خودرو چه کاربردی دارد ؟ احتمالا تا به حال برایتان شرایطی پیش آمده است که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید.

ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان تان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.

ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید.

حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید.

شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز رنت ماشین ، یا کرایه خودرو بدون راننده می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.

کافی است با مرکز اجاره خودرو (رنت کار) حامی رنت تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

چنانچه برای سفر تفریحی، امور کاری، امور تشریفاتی، مراسم و جشن عروسی یا هر مورد دیگری، نیاز به کرایه ماشین بدون راننده دارید، می توانید با  حامی رنت تماس بگیرید.

همکاران ما در مورد انواع قرار داد و تضمین های مناسب  برای رنت کار ، به شما مشاوره خواهند داد.

اجاره پورشه پانامرا قیمت اجاره روزانه از 4.

000.

000 تومان قیمت اجاره هفتگی از 26.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 3.

000.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 19.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

800.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 11.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

300.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 8.

400.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

400.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 9.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 2.

300.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 14.

500.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 700.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 4.

500.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 2.

000.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 12.

500.

000 تومان | قیمت اجاره ماهانه از 48.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

800.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 11.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

200.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 7.

500.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

300.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 8.

400.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 1.

800.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 11.

000.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 650.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 4.

200.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 700.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 4.

500.

000 تومان قیمت اجاره روزانه از 750.

000 تومان | قیمت اجاره هفتگی از 5.

000.

000 تومان شما می توانید با مراجعه به موسسه حامی رنت از بین ناوگان گسترده خودرو های ما ، یک خودروی مناسب برای کاربرد مورد نظرتان انتخاب نمایید.

اگر به هر دلیلی قصد استفاده از خودروی شخصی را ندارید و به عنوان جایگزین، تصمیم به اجاره خودرو تهران بدون راننده گرفته اید، در تصمیم خود شک نکنید.

کرایه خودرو بدون راننده مزایای مختلفی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

موسسه حامی رنت در صورت تمایل شما می تواند برای خودرو ی مورد نظر شما مجوز طرح ترافیک دریافت کرده و در اختیار شما قرار دهد.

با کرایه خودرو بدون راننده، وسیله نقلیه به طور کامل در اختیار شماست و می توانید مطابق میل و برنامه خود در نقاط مختلف شهر تهران تردد نمایید.

با اجاره خودرو تهران بدون راننده، نیازی به نگرانی بابت هزینه های سرویس و نگهداری اتومبیل ندارید، زیرا حامی رنت م سئو لیت نگهداری و تعمیرات تمامی خودرو های مجموعه را بر عهده دارد .

این یکی از بزرگترین مزیت های اجاره خودرو بدون راننده نسبت به استفاده از خودروی شخصی می باشد اجاره خودرو (Rent Car) در واقع کسب و کاری است که در آن موسسه یا شرکت اجاره اتومبیل ، وسیله نقلیه از جمله خودروی سواری ، کامیون و غیره را متناسب با نیاز مشتری برای مدت معینی به او اجاره می دهد .

قرارداد اجاره ماشین می تواند به مدت چند ساعت ، یک روز ، یه هفته یا یک ماه متناسب با نیاز مشتری ، بین شرکت اجاره خودرو و مشتری منعقد گردد .

معمولا قرارداد های اجاره به صورت اجاره ماشین بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده منعقد می گردد ، که شرایط اجاره هر کدام متفاوت می باشد .

شرکت کرایه اتومبیل معمولا می بایست طیف وسیعی از ماشین های ارزان قیمت ، ماشین های میان رده و ماشین های لوکس را در اختیار داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز کلیه مشتریان خود باشد .

همچنین موسسه اجاره خودرو در کنار ارائه ماشین اجاره ای ، خدماتی مانند بیمه ، سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)، سیستم های سرگرمی، تلفن های همراه، صندوق های ایمنی و صندلی های ایمنی کودک را ارائه می دهد.

اجاره ماشین بدون سند یکی از شاخص ترین خدماتی است که شرکت حامی رنت به عنوان بزرگترین شرکت اجاره ماشین در تهران ارائه می نماید.

اساساً ارائه سند یکی از مطمئن ترین تضامین قابل ارائه جهت قراردادهای اجاره ماشین برای شرکت های رنت کار می باشد ، اما در عمل تجربه ثابت کرده است برای مشتریان تهیه و ارائه سند برای اجاره ماشین کاری سخت و کمی توجیه ناپذیر است .

از این رو شرکت اجاره ماشین حامی رنت ، با انواع شرایط ضمانت متنوع که برای همه مشتریان مقدور باشد ، اجاره ماشین بدون سند یا حتی اجاره ماشین بدون چک برای افرادی که این مدارک را ندارند ارائه خواهد نمود .

کرایه ماشین بدون راننده جزء خدماتی است که معمولا شرکت های اجاره خودرو روال سختی را برای ارائه آن به مشتریان در نظر می گیرند ، که ممکن است در بسیاری از مواقع مشتری امکان تهیه خودروی اجاره ای با این روال سخت را نداشته باشد .

شرکت اجاره خودروی حامی رنت برای سهولت در انجام قراردادهای اجاره خودروی بدون راننده راه کارهای متنوعی را برای تضمین قرارداد فی مابین شرکت اجاره خودرو و مشتری در نظر گرفته است .

برای تضمین بازگشت خودرو توسط مشتری در موعد مقرر ، امکان دریافت وجه نقد ، چک شخصی ، چک کارمندی ، ارائه سند ملک یا اجاره نامه ، ارائه پاسپورت و ویزا ، وجود دارد ، برای اطلاع از شرایط دقیق اجاره خودروی بدون راننده توسط حامی رنت به صفحه مدارک و شرایط اجاره اتومبیل مراجعه فرمایید .

در برخی موارد به طور مثال برای جشن عروسی ، یا برای رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی ، افراد نیاز به اجاره ماشین با راننده خواهند داشت ، شرکت حامی رنت با داشتن ناوگان کاملی از خودرو های ارزان و لوکس جهت اجاره با راننده در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

با توجه به شرایط آسان اجاره خودرو با راننده و به دلیل عدم نیاز به ارائه تضمین ، یکی از گزینه های مناسب برای اجاره ماشین روزانه یا اجاره خودروی ساعتی می باشد.

برای اطلاع از قیمت اجاره اتومبیل به صفحه لیست قیمت اجاره ماشین مراجعه فرمایید .

شرکت اجاره خودرو حامی رنت اجاره دهنده و اجاره گیرنده خودروهای روز دنیا ، با بیش از 11 سال سابقه کار، اولین و بزرگترین شرکت کرایه اتومبیل در پایتخت می باشد .

این شرکت با دارا بودن ناوگان خودرویی مشتمل بر 65 خودرو اعم از داخلی و خارجی خوشنام ترین شرکت اجاره اتومبیل در کشور می باشد .

مجموعه حامی رنت با بهره برداری و با استفاده از تجربیات شرکت های بزرگ و قدیمی بین المللی اجاره خودرو بدون راننده خصوصا شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در زمینه اجاره اتومبیل بدون راننده و با مطالعات دقیق و تدوین نقشه راه برای ارائه بهترین خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت نسبت به سایر رقبا در عرصه اجاره خودرو بدون راننده در دهه 80 شمسی پا به عرصه صنعت اجاره خودرو در ایران گذاشت .

برای اطلاع از قیمت خودرو های اجاره ای به صفحه لیست قیمت اجاره ماشین مراجعه فرمایید .

اجاره خودرو بدون واسطه و به صورت مستقیم از مالک قیمت بسیار مناسب و شرایط منعطف با نیاز مشتری تحویل خودرو و پاسخگویی به مشتری در اسرع وقت انواع خودرهای روز دنیا ، دارای بیمه ثالث و بدنه کامل دریافت بنزین رایگان با توجه به گرانی اخیر بنزین یکی از عمده خرابی هایی که در فصل سرما برای خودرو رخ میدهد خرابی بخاری خودرو می باشد.

کمبود [.

.

.

] در روزهایی که سوخت خودرو بسیار گران قیمت می باشد، هر راننده ایی باید راهکارهای کاهش مصرف سوخت را [.

.

.

] همانطور که میدانیم شتاب خودرو یکی از مهمترین آیتم های مورد نظر افراد در هنگام انتخاب و خرید ماشین [.

.

.

] لاستیک سایی خودرو چیست ؟ و روش هایی پیشگیری از لاستیک سایی زودهنگام کدام است؟ با گران شدن لاستیک [.

.

.

] شاید اگر امروز در خیابان پرترددی شاهد رانندگی بد اکثر رانندگان باشید باور نکنید که قوانین راهنمایی و رانندگی [.

.

.

] برخی اوقات هزینه‌ی پرکردن کامل باک بنزین ماشین با بودجه‌ی شما همخوانی ندارد و به همین خاطر ممکن است [.

.

.

] دریافت لیست قیمت بروز و خودروهای موجود روزانه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map