طراحی سایت کرج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کرج شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت کرج شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت طراحی سایت کرج زبدگان با ارائه بروزترین خدمات طراحی و کدنویسی،اقدام به طراحی سایت (Web Design)، سئو و بهینه سازی (SEO and optimization)، برندیگ (Branding)، طراحی لوگو (Logo Design)و… بصورت کاملا حرفه ای با بهترین قیمت و خدمات در خدمت شماست.

شرکت زبدگان با بهره گیری از کادری مجرب و جوان، آماده ارائه خدمات طراحی سایت (Website design services) برای مشتریان محترم می باشد.

شرکت طراحی سایت کرج زبدگان این امکان را به فروشندگان و مجریان داده تا بدون درگیری، فرآیندی آسان و سریع برای خرید و فروش داشته باشند.

شما هم می توانید در هر زمان و مکان در ارتباط با مشتریان طی معرفی محصولات و خدمات مورد نیاز آنها کسب درآمد کنید.

این را بخاطر داشته باشید که داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق موثرتر از یک واحد فروش حضوری خواهد بود.

* بانکی از اطلاعات شما در دنیای اینترنت * دارای طرح و رنگ ولعاب * دیده شدن اسم نام شما در دنیای اینترنت * طراحی با متد های روز دنیا واستاندارد های جدید * باعث سهولت در ارتباط با مشتری بعضی مواقع شما فقط برای دیده شدن نام و اطلاعات خود در دنیای وب بسنده می کنید و کار شما فقط در این فضا نیست.

اما گاهی همه کسب درآمد خود را بر پایه یک وب سایت می گذارید که ما در این صورت به شما طراحی سایت ارزان را اصلا پیشنهاد نمی کنیم زیرا کلاسهای وب ارزان برای رقابت شما با دیگران ساخته نمی شوند.

1- وب سایت استاتیک * برای تغییرات کلی در وب سایت ارتباط با برنامه نویس سایت لازم و ضروری * دارای قیمت پایین تر * فقط قادر به تغییر جای متن و عکس ها و منو ها ودر برخی موارد رنگ بخشی از سایت * مناسب بعضی از شرکت ها و شخص ها 2- وب سایت داینامیک * شامل دو بخش: طراحی سایت توسط طراح / پنل مدیریتی سایت توسط برنامه نویس * طراحی به صورت نیمه اختصاصی * مناسب برای سئو * متناسب به نوع فعالیت شما * ویرایش اسان صفحه و نوشته ها * سازگاری با تمام درگاه‌ها * قابلیت اتصال به آپ * سرعت بارگذاری بالا * مدیریت فروش * افزودن دسته نامحدود * سیستم مدیریت انبار * افزودن محصول نامحدود * مدیریت حمل و نقل شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر از طراحی سایت فروشگاهی کرج زبدگان و نحوه اجرای طراحی سایت خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این اطمینان را به شما می دهیم که کارشناسان ما پاسخ همه سوالات را در اختیارتان قرار دهند.

شرکت طراحی سایت کرج زدگان با درک بحران های پیش آمده و وضعیت معیشتی شما عزیزان به منظور خدمت رسانی بهتر، علاوه بر دریافت مبلغ ناچیز جهت طراحی سایت با آخرین استانداردهای جهانی، خدمت ویژه ای نیز برای مشتریان خود خواهد داشت.

* طراحی حرفه ای صفحه اصلی * طراحی حرفه ای صفحه درباره ما * طراحی حرفه ای صفحه تماس با ما * قیمت مناسب * ورود اطلاعات صفحات سایت * قالب های متنوع و زیبا * آموزش های ویدئویی به زبان فارسی * پشتیبانی آنلاین * آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان * آرشیو عکس طبقه بندی شده شرکت دیجیتال مارکتینگ زبدگان امروزه وردپرس توانسته بالای 30 درصد سایت های جهان را متعلق به خود کند یکی از خدمات شرکت زبدگان طراحی سایت اختصاصی با ویژگی و مطابقت نیاز مشتری سرعت بالا یک از مزایای این سرویس است سئو و بهینه سازی مجموعه فعالیت هایی است که شرکت طراحی سایت زبدگان برای سایت ها انجام میدهد که موجب افزایش رتبه در نتایج سرچ شده گوگل شده یکی از خدمات شرکت زبدگان وب توسعه کسب کار شما و افزایش فروش وب سایت ،کسب و کار و افزایش بازدید آن می باشد شرکت طراحی اپلیکیشن زبدگان با ارائه بروزترین خدمات طراحی و کدنویسی،اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و ios بصورت کاملا حرفه ای با بهترین قیمت و خدمات از خدمات گرافیک، شرکت زبدگان میتوان به موارد زیر اشاره کرد طراحی برند بوک، طراحی لوگو طراحی کاتالوگ و کاتالوگ دیجیتال و … شرکت طراحی سایت کرج زبدگان یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت طراحی سایت در کرج است که با بهره گیری از افراد مجرب و متعهد توانسته بخش بزرگی از بازار طراحی سایت را در کرج انجام دهد.

یکی از مزایای شرکت طراحی سایت (web design) زبدگان استفاده از تکنولوژی های بروز و مطابق با استاندارد های جهانی وب سایت است که میتوان به فلاتر (flutter)، پایتون (python) ، ری اکت (react) ، ….

اشاره کرد برخی از خدمات شرکت طراحی سایت زبدگان : سئو و بهینه سازی سایت (SEO and site optimization)، طراحی سایت فروشگاهی (Store site design)، طراحی هویت بصری برند، دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) طراحی سایت شرکتی یکی دیگر از خدمات زبدگان برای کسب و کار ها و شرکت هایی که قصد معرفی محصول یا خدمات خود را دارند با ساخت یک وب سایت شرکتی میتوانید در دنیایی که بیش از 80 درصد مردم از اینترنت و فضای مجازی فروش چشمگیری داشته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید خدمات طراحی سایت شرکتی در کرج محدود به سایت نیست ما میتوانیم برای کسب و کار شما یک کاتالوگ دیجیتال طراحی کرده تا بتوانید به راحتی کاتالوگ محصول خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یکی دیگر از مزایای شرکت زبدگان ارائه پشتیبانی فنی رایگان است هم اکنون برای مشاوره رایگان با شماره تماس ها موجود در سایت تماس بگیرید.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شماست سئو چیست؟ سئو و بهینه سازی مجموعه فعالیت هایی است که شرکت طراحی سایت زبدگان برای سایت ها انجام میدهد که موجب افزایش رتبه در نتایج سرچ شده گوگل شده و باعث دیده شدن بهتر سایت و در نتیجه فروش چشمگیر خواهد شد.

هزینه سئو بستگی به سختی کلمه و رقبا میان نتایج گوگل متغییر استسایتی در بازار امروز پیشرو است که بتواند حداکثر بهینه بودن و سرعت را داشته باشد و این تجربه را کارشناسان مجرب زبدگان وب در اختیارتان قرار میدهد شرکت طراحی سایت زبدگان با استفاده از اخرین الگوریتم ها گوگل وب سایت شما را در کمترین زمان به بالترین رتبه در گوگل میرساند صفحه اول در گوگل را با زبدگان تجربه کنید.

شما میتوانید با تماس با شرکت زبدگان از خدمات طراحی سایت در کرج و خدمات سئو در کرج بهره مند شوید.

طراحی سایت یکی از خدمات اصلی و پایه شرکت زبدگان می باشد.

شرکت طراحی سایت زبدگان با طراحی وب زیبا و کاربر پسند ، ریسپانسیو و متناسب با نیاز مشتری و کارفرما تحویل میدهد.

درتمامی سایت های طراحی شده کاملا اصول سئو و بهینه سازی کد ها انجام شده از ویژگی ها دیگر سایت های طراحی شده توسط زبدگان سرعت لود بالا و بهینه سازی آن است.

قیمت طراحی سایت باتوجه به امکانات مورد نیاز و علاقه مشتری قیمت ها متنوع است اما شرکت زبدگان مفتخر است که با کمترین هزینه ، بیشترین کیفیت را ارائه میکند یکی دیگر از مزایای شرکت زبدگان ارائه پشتیبانی فنی رایگان است هم اکنون برای مشاوره رایگان با شماره تماس ها موجود در سایت تماس بگیرید.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شماست شرکت طراحی سایت کرج (زبدگان) یکی از با سابقه ترین های شرکت های طراحی سایت در ایران و کرج است .

زبدگان با به کارگیری افراد متخصص و مجرب اماده ارائه خدمات به شما و کسب و کارتان است.

از صفات مهم یک مجموعه طراحی سایت در کرج رفع نیاز مشتری با در نظر گرفتن اصول طراحی و ظاهر سایت و امکانات آن است.

برخی از خدمات مهم طراحی سایت در کرج زبدگان که به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، خدمات دیجیتال مارکتینگ ،خدمات گرافیک و… اشاره کرد.

طراحی سایت در کرج “زبدگان” با استفاده از تجربه خود ، این مژده را خواهد داد که وب سایتی مطابق با سلیقه و نیاز مشتری و برپایه استاندارد ها روز جهان طراحی و راه اندازی خواهد کرد.

از ویژگی بارز طراحی سایت در شرکت زبدگان استفاده از بروز ترین متد برنامه نویسی و سهولت در کنترل سایت و قابلیت ارتقا و .

.

.

است.

1- طراحی وایر فریم: طراحی نمای کلی از سایت که مشخص می‌کند صفحات سایت چه جایگاه و چیدمان باید قرار بگیرد.

2- طراحی گرافیک سایت: طبق کسب و کار اینترنتی که سایت برای آن راه اندازی شده رنگ بندی و گرافیک آن طراحی می‌شود.

3- کد نویسی و برنامه نویسی سایت: به کمک سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا توسط  وفریم ورک اختصاصی ازصفر برنامه ریزی می شود.

4- راه اندازی کامل سایت: سایت طراحی شده باید دربستر جهانی اینترنت در هر نقطه قابل دسترسی باشد.

پس از آن که به اهمیت داشتن سایت پی بردید وقت آن است تا درباره ویژگی های یک سایت خوب اطلاعات کسب کنید.

ساکن هر شهری که هستید بهتر از شرکت های واقع در همان شهر کمک بگیرید.

برای مثال اگر در کرج زندگی می کنید بهتر است به شرکت طراحی سایت در کرج باشید.

زیرا هماهنگی مکان فیزیکی شما با شرکت طراح این امکان را به شما می دهد تا بسیاری از مسائل را با صرف هزینه کمتر و بدون اتلاف وقت جهت جلسات حضوری طی کنید.

پس نکته اولی که باید در نظر داشته باشید انتخاب یک شرکت با تجربه و با سابقه در حوزه طراحی سایت است تا بتواند به خوبی از عهده انتظاراتی که از وب سایت خود دارید بر بیاید.

پس از انتخاب شرکت مناسب بهتر است درباره مسائل زیر با آنها توافق کنید و زمانی که نمونه اولیه طراحی سایت به شما تحویل داده شد، فاکتور های زیر را در رابطه با آن بسنجید.

اولین ویژگی مهم ظاهر سایت است.

داشتن ظاهری خلاقانه و متناسب با زمینه کاری شما کمک فراوانی به شناخته شدن کسب و کارتان در فضای اینترنت می شود.

همچنین علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند بودن آن را نیز در نظر بگیرید.

کاربرپسند بودن به این معنی است که کارکردن با سایت شما و استفاده از آن برای مشتریان و مخاطبان راحت باشد و نیاز به طی مراحل متعدد و پیچیده برای انجام کار های روتین در سایت نباشد.

ویژگی بعدی امنیت سایت است.

برای حفظ اطلاعات حیاتی کسب و کارتان و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو یا رقبا بهتر است حساسیت ویژه ای را درباره امنیت وب سایتتان به خرج دهید.

سرعت لود وب سایت نکته دیگری است که باید آن را مدنظر قرار دهید.

معمولا کاربران اینترنت این روز ها بسیار عجول هستند و صبر کردن برای آنها معنی ندارد.

در واقع مهم ترین عاملی که موجب محبوبیت استفاده از اینترنت شده است سرعتی فزاینده ای است که در انجام کار های مختلف به افراد ارائه می کند.

بنابراین اگر شما بهترین سایت دنیا را نیز داشته باشید اما سرعت باز شدن صفحات و بالا آمدن اطلاعات و محتوا در آن کم و پایین باشد، موفقیتی برای شما به همراه نخواهد آورد.

زیرا منتظر بودن برای باز شدن سایتی که به نسبت سایر وب سایت ها از سرعت کمتری برخوردار است خارج از حوصله استفاده کنندگان اینترنت است.

یکی از مهم ترین مزایایی که آنلاین بودن کسب و کار باید همراه داشته باشد این است که هر لحظه در طول شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس باشد.

یعنی بدون در نظر گرفتن مکان و زمان از هرجا و هر وقت مخاطب به شما دسترسی داشته باشد.

پس نکته دیگری که باید مدنظر قرار دهید همیشه قابل دسترس بودن وب سایت بدون هیچ محدودیتی است.

ویژگی بعدی بهینه بودن وب سایت برای موتور های جستجو است.

موتور های جستجو گر گوگل متناسب الگوریتم هایی که دارد سعی می کند تا بهترین و مفید ترین وب سایت ها در نتیجه سرچ برای مخاطب نشان دهد.

سئو یا بهینه سازی وب سایت انجام مجموعه فرایندهایی است که از مراحل طراحی تا محتواگذاری باید انجام شود تا شما در لیست های اولیه پیشنهاد های گوگل برای موضوعات مرتبط با فعالیتتان قرار بگیرید.

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در طراحی سایت محتوای بارگذاری شده در سایت استو محتوا باید ممتاز مفید و غیر تکراری و منطبق بر واقعیت و اصولی باشد، و باید از بارگذاری مطالب کپی و غیرعلمی و مبهم و به دردنخور برای وب سایت خودداری کرد.

در صورتی که نکات و ویژگی های مهم و تاثیر گذار در طراحی سایت را رعایت کنید نهایتا می توانید از مزایای بیشمار طراحی سایت استفاده کنید.

از جمله این مزایا می توان به همیشه و همه جا بدون محدودیت در دسترس مشتریان بودن، فراتر از مرزهای فیزیکی کسب درآمد کردن، ارائه نمونه کار بدون صرف هزینه های اضافی، استفاده از بازاریابی اینترنتی، برقراری ارتباط موثر با مشتریان و ارائه اطلاعات صحیح از کیب و کار به آنها، کسب اعتبار و برندسازی، پیدا کردن مشتریان هدفمند برای کسب و کار، کسب درآمد های جانبی که در حالت آفلاین بودن امکان پذیر نبودند و شانس کسب آن ها از بین می رفت.

برای طراحی سایت در کرج با ما در ارتباط باشید.

* سایت های استاتیک( ثابت): هر کدام از صفحات به صورت جداگانه طراحی  و در سرور بارگذاری انجام  می شود.

در این روش مدیر سایت قادر به تغییر سایت نیست و این کار باید توسط طراح سایت انجام شود.

این نوع طراحی برای شرکت‌های کوچک که زیاد احتیاج به تغییرات ندارند استفاده می ‌شود.

* سایت های داینامیک (پویا):  دو بخش فرانت اند (تمام بخش های کد های سایت که همه آنها را می توانند ببینند) و بک اند( کدهای سرورکه توسط کاربران قابل مشاهده نیست) برنامه نویسی می‌شود.

در این مدل محتوای سایت توسط مدیر قابل تغییر است مثل سایت های خبری و مجله طراحی سایت در کرج شرکت طراحی سایت زبدگان با ارائه بروزترین خدمات طراحی و کدنویسی،اقدام به طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، برندیگ ، طراحی لوگو و… بصورت کاملا حرفه ای با بهترین قیمت و خدمات در خدمت شماست.

شرکت زبدگان با بهره گیری از کادری مجرب و جوان، آماده ارائه خدمات طراحی سایت برای مشتریان محترم می باشد.

0912-8238263 ایمیل: [email protected] آدرس: کرج – چهارراه نبوت – جنب بانک ملت – ساختمان هیراد – واحد 104

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map