طراحی سایت کرم خاکی خشک (ایزینیا)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کرم خاکی خشک (ایزینیا) شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  مرحله : 1 جدا سازی کرم از بستر وارد کردن به اول خط روده شور کرم دراین مرحله طی فرایند غریزی مواد داخل بدن خودرا تخلیه میکند وکرم تخلیه شده توسط کارگر رویت وجدا سازی میشود که این کار در دو خط صورت می پذیرد.

  مرحله : 2 کرم فراوری شده داخل سبد به مخزن شماره دوانتقال میابد که توسط اب وهوا سطح بدن و کرم پاک سازی میشود.

  مرحله : 3 در این مرحله کرم شستسو شده تا مواد زائد ی که احتمال دارد مابین کرم ها قرار داشته باشد تمیز گردد .

  مرحله 4 :کرم در این مرحله کشته شده که در زمان خشک شد که شرایط نامناسب میشود برای زیست به هم پیوسته نشوند و کلونی تشکیل نشود که فرایند خشک سازی به نحو خوبی پیش برود .

  مرحله : 5 اب گیر که در اینجا اب موجود در میان کرم ها گرفته شده که زمان کمتری برای خشک شدن نیاز باشد وبهبود کیفیت محصول بدست امده.

  مرحله :6 خشکن هوا خشک .

  کرم روغن گیری برای مصارف پروتینی مورد بهره برداری قرار میگیرد.

  قیمت کرم خشک خراطین چقدر میشه؟ برای اطلاع از قیمت ها وسفارش با شماره های داخل سایت تماس بگیرید […] این مطلب را نیز بخوانید : تهیه روغن خراطین با استفاده از پودر کرم خراطین , کرم خشک شده ایزینیا فتیدا ( خراطین ) […] سلام.

شما فقط عمده میفروشید یا اگه من 1مقدار کم هم بخام قابل خریداری هست.

برای تهیه 100سی سی روغن خراطین چقدر کرم خشک شده نیازه.

ممنون میشم از پاسخ دادنتون نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وبسایت شرکت سالم کشت نوین زاگرس با سابقه ای بالغ بر 15 سال در تولید ورمی کمپوست و کرم ایزینیا فتیدا از پیشگامان تولید ورمی کمپوست و کرم ایزینیا در کشور است که در سال های اخیر تمرکز خود را روی تولید خالص این کرم گذاشته و با تولید این کرم به صورت خشک شده , فریز شده و پودر شده و نیز به صورت تخصصی تولید روغن خراطین با مدل های مختلف گذاشته است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map