طراحی سایت کشمش تیزابی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کشمش تیزابی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کشمش تیزابی به دو نوع تقسیم می شود دانه دار، بیدانه و کشمش تیزابی رنگ های مختلفی دارد که معروفترین آنها دارای رنگ سبز و زرد تشکیل شده است.

فیبرموجود در کشمش تیزابی که مقدارآن 3/9 گرم است دارای خواص فراوانی بوده که مهم ترین آنها را می توان برای ریزش مو، درمان سرطان روده و پستان، کاهش کلسترول خون و موارد دیگر نام برد.

همچنین به مقدار فراوان دارای ترکیبات فلاونوئید مانند تانن و کاتکین می باشد.

در کارتن هایی در کیسه های تلسکوپی پلی اتیلنی آبی رنگ بهداشتی داخل جعبه بسته بندی می گردد.

سفارشات از شرکت های دیگر پذیرفته می گردد.

در جای خشک وخنک نگهداری شود.

در سالیان دور برای خشک کردن انگور آن را در زیر زمین ها خانه آویزان می کردند تا تبدیل به کشمش شود که این روش یک روش سنتی و عالی برای خشک کردن کشمش به حساب می آمد در این روش که بسیار مفید بود و ارزش غذایی کشمش تحت هیچ شرایطی از بین نمی رفت رطوبت موجود در انگور از 80 درصد را به 20 در صد می رساندند.

امروزه مردم سعی دارند زودتر کشمش را خشک کنند تا آن را زودتر به فروش برسانند به همین دلیل از تیزاب برای زودتر خشک کردن استفاده کرده اند که همین امر باعث شده تیزاب همراه با خود بیماری های زیادی را به وجود بیاورد توصیه شرکت فرتاک همواره این بوده که کشمش را به روش سنتی و قدیمی یعنی همان خشک کردن در جلوی آفتاب بدون مواد افزودنی است.

روش های دیگر نیز برای تولید کشمش وجود دارد که از میان آنها می توان به کشمش آفتابی، کشمش سایه آفتاب و کشمش طلایی اشاره کرد که هر یک از این روش ها باعث می شود، کشمش با رنگ و ظاهری متفاوت تولید شود.

در اینجا قصد داریم به روش تولید کشمش تیزابی  با استفاده از تیزاب کشمش، فواید و معایب آن بپردازیم.

از تیزاب برای زودتر خشک کردن کشمش استفاده می شود که همین امر سبب می شود تا این ماده شیمایی به بدن انسان اسیب برسانند و سبب بیماری های خطرناک از جمله سرطان بشود.

کشمش همواره از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است و مصرف آن به بدن سود زیادی خواهد رساند.

تیزاب که خیلیا آن را با نام اسید سیتریک می شناسند برای مراقبت و جلوگیری از فساد و ماندگاری بیشتر مواد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورتیکه در کشمش می توانند بسیار خطرناک باشد.

کشمش تیزابی بر اثر تبدیل به نیتریت و نیتروزامین با هموگلوبین موجود در خون انسان ترکیب خواهند شد و بیماری های خطرناکی مانند سرطان خون را ایجاد می‌کند.

توصیه ما به شما عزیزان این است که هموار ه از کشمش آفتابی برای بهره بردن از مزایایی آن استفاده کنید دانه های موجود در انگور به واسطه الیاف محکمی و وقوی که در داخل پوست خود دارند نمی گذارند انگور زودتر خشک شود.

و در نتیجه موجب دیر خشک شدن حبه ها، و موجب بی کیفیت شدن انگور خواهد شد.

برای همین محققان با تحقیق فراوان ماده شیمایی تیزاب را به وجود آوردند که موجب زودتر خشک شدن انگور می شود و کیفیت آن حفظ و برای صادرات مناسب می باشد.

همانطور که در بالا گفته شد از تیزاب برای سرعت بخشیدن به عمل خشک شدن کشمش استفاده می شود تیزابی که هم اکنون توسط تولیدکنندگان خشکبار برای خشک کردن کشمش مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر این که با ایجاد یک لایه بر روی پوست میوه می نشیند و از پوسیدگی و زودتر خراب شدن میوه جلوگیری می کنند.

در کل بسیاری از محققان تیزاب را به عنوان ماده شیمایی مضرر معرفی کرده اند در صورتیکه بسیاری از شرکت های معتبر به گفته محققان گوش نمی ددهند واز تیزاب برای خشک کردن و ضد عفونی مردن میوه ها استفاده می کنند.

در حالت کلی خیر.

ولی این نکته را به خاطر بسپارید که برای افرادی که آسم دارند توصیه نمی شود چرا که برای خشک شدن آن از ماده شیمیایی استفاده شده است.

قیمت کشمش تیزابی صادراتی کشمش نیز مانند مواد خشکبار دارای قیمت مختلفی می باشد که قیمت آنها نیز با توجه به برند، محل تولید، کیفیت بسته بندی، نرخ جهانی، نرخ ارز، فصل آن، و کیفیت آن توسط کارشناسان بررسی می شود و قیمت گذاری می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map