طراحی سایت کفش دوچرخه سواری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کفش دوچرخه سواری شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Some text in the modal.

کفش دوچرخه سواری چیست؟ تفاوت کفش دوچرخه سواری با سایر کفش ها در چیست و در چه مواقعی بهتر است از کفش دوچرخه سواری استفاده کنیم؟ این سوالاتی است که برای همه افراد در هنگام شروع دوچرخه سواری پیش می آید و ما در باچرخ قصد داریم خیلی ساده این موضوع را برای شما روشن کنیم، کافی است تا انتهای مطالب این پُست از مجله باچرخ را مطالعه کنید.

کفش دوچرخه سواری به منظور هر چه بهتر رکاب زدن افراد طراحی شده است، این کفش ها عملکرد رکاب زدن را بهبود میبخشد و با بیشتر مدلهای آن نمیتوان در طبیعت پیاده روی کرد اگرچه در برخی از مدلها که ویژه تور دوچرخه طراحی شده است میتوان در طبیعت نیز راه رفت و برای دوچرخه سواری در طبیعت نیز مناسب هستند.

بهتر است بدانید کفش دوچرخه سواری مدلهای مختلفی دارد و از معمولی تا حرفه ای را شامل میشود.

این کفش ها مستحکم و خشک هستند، به طوری که نیروی اصلیِ پا را به رکاب منتقل میکنند، وزن آنها نیز کمی بیشتر از کتونی های ورزشی است و قسمت زیرین آن نیز در برخی از مدلها جایی برای چفت شدن کفش به رکاب دوچرخه وجود دارد که در سرعت بالای دوچرخه سواری مانع از جدا شدن پا از رکاب میشود و این نکته بسیار مهمی است.

به طور کلی دو دسته کفش را میتوان در نظر گرفت، یکی مدلی است که برای پدالهای کوهستان در نظر گرفته میشود و با آن میتوان کمی نیز راه رفت و دسته دیگری نیز وجود دارد که برای مسابقات استفاده میشود و در واقع حرفه ای طراحی شده اند و اصلاً نمیتوان به غیر از دوچرخه سواری حرفه ای از آنها در جای دیگری مثل دوچرخه سواری در طبیعت استفاده کرد.

اگر قصد دوچرخه سواری در طبیعت را دارید بهتر است بدانید هرچقدر کفش ها رده پایین تر باشند وزن آنها به علت تفاوت در مواد تشکیل دهنده بیشتر است.

در کفش های رده پایین از پلاستیک های تزریقی برای کفه کفش استفاده میشود و در رده متوسط ترکیبی از پلاستیک و کربن در کفه استفاده میشود اما در کفش های حرفه ای از فیبر کربن استفاده میشود.

کفش ها در چندین دسته طراحی و تولید میشوند و این باعث میشود به اندازه مهارت خود و در شرایط مختلف از آنها استفاده نمایید، اگر قصد خرید کفش دوچرخه را دارید بهتر است با انواع این کفش ها آشنا باشید: کفش جاده، تور ، کوهستانی، زمستانی و بهاره از مهمترین انواع کفش های ویژه رکاب زدن هستند.

کفش تورینگ برای تور دوچرخه سواری و در واقع دوچرخه سواری در طبیعت به صورت سنتی طراحی شده تا افراد بتوانند کمی پیاده روی در طبیعت نیز داشته باشند.

تفاوت این مدل با مدل کوهستان در این است که کفش کوهستان از دو شیار در کفه برخوردار است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از دوچرخه ثابت در منزل و یا باشگاه ورزشی استفاده میکنید، میتوانید از مدل مخصوصی به نام indoor، داخلی و بهاره استفاده کنید.

برخی از مدلها با نام زمستانی تولید میشوند تا پای دوچرخه سوار را از رطوبت و سرما دور کنند، که از آن میتوان در فصل زمستان استفاده کرد، وقتی کفش شما خیس شود و در حال رکاب زدن باشید کاملاً سرما و یخ زدگی از پا به سایر بدن نفوذ میکند و از عملکرد شما میکاهد.

ممکن است ورزشکار باشید و اهل دویدن و این سوال برایتان پیش بیاید که بین کفش دویدن و دوچرخه چه تفاوت هایی وجود دارد.

کفش ورزشی و در واقع مدلهایی که برای دویدن طراحی شده اند دارای انعطاف هستند، همچنین پاشنه به صورت طراحی شده است که از ضربه ای که در هنگام دویدن به پا وارد میشود جلوگیری کند، همچنین آنها سبک و پهن تر هستند.

در مقابل کفش ورزشی، مدل مخصوص رکاب زدن قرار دارد که نه منعطف است و نه سبک، که در بالا به آن اشاره داشتیم.

اگر رکاب زدن را به طور جدی دنبال میکنید، داشتن کفش مخصوص به شما توصیه میشود، چون پای شما نخواهد لرزید و در حال رکاب زدن انرژی شما هدر نمیرود.

- برخلاف کفش های معمولی که نرم بودن و منعطف بودن برای خریداران شرط است، باید در هنگام خرید کفش مخصوص دوچرخه به سفت و خشک بودن آن دقت کنید، هر چه سفت تر باشد انرژی کمتری از شما در حال رکاب زدن هدر میرود و بنابراین ارزش خرید بیشتری دارد.

- از سایز معمولی پاهایتان، نیم سایز کوچک تر بگیرید، در واقع پای شما در کفش نباید هیچ فضای خالی داشته باشد.

- به مواد تشکیل دهنده کفش نیز اهمیت دهید و در صورت حرفه ای بودن و استفاده طولانی مدت از برندهای معتبر خرید کنید.

امیدواریم از این پُست مجله گردشگری ورزشی باچرخ استفاده برده باشید، شما میتوانید وسایل دوچرخه را از بخش فروشگاه سایت باچرخ تهیه نمایید.

عینک ورزشی دو لنز FLASH با عضویت و تکمیل حساب کاربری، اعتبار هدیه بگیرید باچرخ پلتفرم خلاقانه گردشگری و سفر با دوچرخه، سایکل توریسم و سایت رزرو آنلاین تور دوچرخه است که امکان بهره مندی افراد از این نوع سفر را با هر نوع توانایی در خصوص رکاب زدن در کنار بیمه و کرایه دوچرخه فراهم کرده است.

باچرخ یک پلتفرم است و در واقع با نمایش تور ایجاد شده توسط راهنمایان گردشگری دوچرخه سوار که در باچرخ احراز هویت شده اند، بین راهنمایان دوچرخه سوار و علاقه مندان به تور دوچرخه ارتباط برقرار میکند.

باچرخ معرفی کننده بایک پکینگ در ایران است و بخش مجله دوچرخه و گردشگری باچرخ نیز منبع عالی برای علاقه‌مندان به دوچرخه و سفر میباشد.

در باچرخ امکان کرایه دوچرخه، دریافت برنامه سفر و مشاوره ویزا برای سایکل توریسم نیز بوجود آمده است.

در باچرخ، میتوانید با نوشتن سفرنامه از این راه کسب درآمد داشته باشید.

باچرخ تنها مرجع سفرنامه دوچرخه سواری و مرجع آموزش سایکل توریسم و بایک پکینگ میباشد.

خلاقانه بودن پلتفرم باچرخ در زمینه گردشگری به تائید سازمان جهانی گردشگری نیز رسیده است.

دوچرخه سواری در طبیعت، طبیعت گردی با دوچرخه، جهانگردی و ایرانگردی را با راهنمایان گردشگری باچرخ تجربه نمایید و از دوچرخه سواری در طبیعت بکر ایران و جهان لذت ببرید.

© کليه حقوق اين سايت متعلق به باچرخ می باشد | ۱۳۹۹-۱۳۹۸

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map