طراحی سایت کفپوش چوب پنبه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کفپوش چوب پنبه ای کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود و ثبت نام قبلا با انواع کفپوش آشنا شده ایم و امروز می خواهیم درباره کفپوش چوب پنبه ای در طراحی داخلی ساختمان صحبت کنیم ، همان طور که در مطالب قبلی گفته شد کفپوش یکی از ملزومات طراحی داخلی و دکوراسیون منزل است و در محل مورد نظر به منظور پوشش کف نصب می شود و با توجه به کاربری فضا و دکوراسیون باید کفپوش را انتخاب کرد.

امروزه با استفاده از متریال های مختلف کفپوش ها را تولید می کنند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و در بازار به راحتی می توان انواع کفپوش ساختمانی را پیدا کرد و تمامی سلیقه ها را هم پوشش می دهند ، کفپوش چوبی ، کفپوش لمینت ، کفپوش سه بعدی ، کفپوش اپوکسی ، کفپوش پی وی سی و کفپوش چوب پنبه ای از جمله کفپوش های موجود در بازار می باشند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارند و برای مکان های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

همان طور که گفتیم کفپوش چوب پنبه ای یکی از انواع کفپوش ها است که برای پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که جنس آن ها از چوب پنبه می باشد که سطحی زیبا و راحت را برای راه رفتن بر روی کف اتاق به وجود می آورند و برای فضاهای تجاری ، مکان های ورزشی و همچنین برای فضاهایی که برای ایستادن و راه رفتن طراحی می شوند ، مناسب هستند.

خوب است بدانید در بافت چوب پنبه یک ماده طبیعی به نام سوبرین وجود دارد که باعث می شود کفپوش کپک نزند و پوسیده نشود ، همچنین این ماده باعث می شود تا چوب پنبه به نوعی عایق طبیعی تبدیل شود و در نتیجه هزینه های گرمایشی کاهش می یابد ، جالب است بدانید که کفپوش های چوب پنبه ای به طور طبیعی ضد حریق هستند و اگر به طور ناگهانی آتش سوزی رخ دهد از خود گاز شیمیایی یا سرطان زا تولید نمی کنند ، خوب است بدانید که چوب پنبه یکی از مواد بسیار مقاوم است و در گذر زمان به هیچ عنوان مقاومت و استحکام خود را از دست نمی دهد.

    چوب پنبه به طور کلی قیمت بالایی ندارد ولی با توجه به ویژگی هایی مانند خصوصیات عایقی و ضد صوتی قیمت آن تعیین می شود ، در برخی موارد تفاوت قیمتی هم در خرید چوب پنبه وجود دارد که به دلیل خدمات گارانتی کارخانه ای است که در آن تولید و عرضه می گردد.

قبل از نصب کفپوش باید کف محل مورد نظر را از نظر صافی و همواری چک کرد و اگر ناهمواری وجود دارد باید با سیمان کف را تراز کنید ، در زمان نصب کفپوش باید فاصله ای به اندازه ۱/۲ اینچ در اطراف آن را خالی نگهدارید چرا که با تغییر دمای محیط چوب پنبه منبسط و منقبض می شود و رعایت کردن این فاصله از الزامات نصب است.

برای این که به تخته های چوب پنبه آسیبی وارد نشود بهتر است از ابزاری که کارخانه برای ضربه زدن و محکم کاری تخته ها در اختیار شما قرار می دهد ، استفاده نمایید ، خوب است بدانید که رنگ تمام تخته های کفپوش یکسان نمی باشد و به همین دلیل برای این که کفپوشی با طرح مناسب ایجاد شود ، بهتر است آن ها را طبق رنگشان در کنارهم متصل نمایید ، باید به این موضوع توجه داشته باشید که تخته های چوب پنبه باید حتما در فضایی که قرار است نصب شوند ، باز شوند تا بدین ترتیب با دما و رطوبت اتاق سازگار گردند.

کفپوش چوب پنبه ای یک محصول بسیار خوب است که از آن برای پوشش کف فضای اطراف خانه و اداره هم می توان استفاده کرد ، ولی باید توجه داشته باشید که این نوع کفپوش را باید از مکان هایی که در تماس با آب هستند ، دور نگه دارید ، جالب است بدانید استخراج چوب پنبه هیچ آسیبی به درخت نمی زند ، همچنین از کفپوش چوب پنبه ای می توان در اطراف سیستم های حرارتی پرنور استفاده نمود و قابل نصب در سطوح ناهموار نیز می باشد.

مراحل نصب کفپوش چوب پنبه ای به مانند کفپوش های سرامیکی ، موزاییک و کاشی است و آن را می توان بر روی کفپوش های دیگری مانند کفپوش های چوبی یا لینولئوم هم نصب کرد ، کفپوش چوب پنبه ای سطحی گرم برای راه رفتن بر روی کف اتاق به وجود می آورد و برای زمستان بسیار مناسب است ، در صورتی که مبلمان و دیگر وسایل سنگین بر روی آن قرار گیرند ، به کفپوش هیچ آسیبی نمی رسد چرا که بافت آن فشرده است و استحکام بالایی دارد.

از آن جایی که کفپوش چوب پنبه ای دارای مواد طبیعی عایقی است به مانند یک عایق صوتی عمل می کند و برای نصب آن می توان از سریش یا روش های نصب کام و زبانه استفاده کرد ، یکی از ویژگی های چوب پنبه مقاوم بودن آن در برابر خراش است و چون ویژگی عایقی دارد ، برای کفپوش زیر سرامیک ، چوب یا سنگ هم می توان از آن استفاده کرد.

کفپوش های چوب پنبه ای تنوع رنگی محدودی دارند و برای این که ویژگی ضد آب بودن آن حفظ شود باید هر پنج سال یک بار آب بندی شود ، خوب است بدانید سطح این نوع کفپوش با روغن و گرد و غبار خیلی سریع کثیف می شود و به همین دلیل بهتر است که در جایی مانند آشپزخانه از آن استفاده نشود ، چوب پنبه یکی از مواد و مصالح دوستدار محیط زیست است ولی برای تولید کفپوش برخی مواد را به آن اضافه می کنند که این ویژگی چوب پنبه را کاهش می دهد.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ارسال member به 0912-8238263 (لغو عضویت: ارسال off به 0912-8238263) ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map