طراحی سایت کلاه آشپزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کلاه آشپزی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri کلاه آشپزی یکی از محبوب‌ترین و استانداردترین بخش‌های لباس سرآشپزها محسوب می‌شود.

درواقع این روزها در سراسر جهان کلاه آشپزی به بخشی مهم از مجموعه لباس‌های آشپزها تبدیل شده است.

با این وجود بسیاری از ما نمی‌دانیم که اساسا ماجرای پشت لباس آشپزی چیست.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، وقتی صحبت از کلاه آشپزی می‌شود، بسیاری از ما به یاد یک کلاه بلند و سفید خواهیم افتاد.

این کلاه بلند و سفید پیشینه‌ای جالب دارد.

در یک روایت جالب ادعا می‌شود که سرآشپزهای یونانی که از مهاجمان بیزانس در حدود سال ۱۴۶ پیش از میلاد در حال فرار و پناه بردن به صومعه‌ها بودند این کلاه‌ها را مرسوم کردند.

درواقع آنها کلاه‌های بلند به سبک راهبان بر سر گذاشتند تا به این وسیله نوعی لباس مبدل ایجاد کرده و از چنگ نیروهای حکومتی فرار کنند.

یک روایت دیگر می‌گوید: در دهه ۱۸۰۰، استفاده از کلاه سفید به عنوان نماد پاکیزگی مرسوم شد و این ایده توسط سرآشپزهای فرانسوی اشاعه داده شد.

نکته جالب این است که سال‌ها پیش تعداد چین‌های کلاه سرآشپزها مبتنی بر تعداد دستورالعمل‌های غذای خاص سرآشپز بود و سرآشپزی که کلاهش صد چین داشت، یعنی یک استاد سرآشپز بود.

این ایده همچنین در مورد ارتفاع کلاه کاربرد داشت.

هر چه یک کلاه بلندتر بود، سرآشپز بیشتر می‌دانست.

گفته می‌شود ماری آنتوان کارمه، یک سرآشپز پیشگام فرانسوی در دهه ۱۸۰۰، کلاهی ۱۸ سانتیمتری بر سر داشت که برای نگه داشتن آن روی سر از مقوا استفاده می‌کرد.

حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map