طراحی سایت کلاه کاسکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کلاه کاسکت شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کلاه کاسکت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! کلاه کاسکت وسیله ای به ظاهر ساده و معمولی به نظر می رسد ولی سالانه جان میلیون ها انسان رو نجات می دهد.

کلاه کاسکت برای موتور سواران حکم فرشته نجات را دارد.

این کلاه ها به ویژه کلاه ایمنی موتور سیکلت از شدت ضربات وارده به موتورسواران به هنگام بروز حادثه می کاهد.

جلوگیری از هرگونه آسیبی بیشتر بستگی به نوع استفاده شما از موتورسیکلت دارد.

به عنوان مثال کلاه کاسکت معمولی برای استفاده روزانه به خصوص افرادی که در پیک ها کار می کنند و وظیفه ارسال و دریافت بسته های افراد را دارند کفایت خواهد کرد ولی همین کلاه ایمنی موتور سیکلت برای کسانی که به صورت حرفه ای مثلا در مسابقات موتورسواری شرکت می کنند مناسب نخواهد بود؛ چرا که سرعت مهم ترین فاکتور شرکت در این گونه مسابقات است.

  از آنجا که در جامعه کنونی استفاده از موتور سیکلت بسیار رواج دارد، انواع کلاه کاسکت بنا بر نوع استفاده از موتور سیکلت و شغل های مرتبط با آن به وجود آمده اند.

از جمله کلاه ایمنی موتور سیکلت استاندارد، معمولی یا کلاه کاسکت حرفه ای، کلاه کاسکت هوشمند بلوتوث دار یا بدون فک یا کلاه کاسکت با فک متحرک و انواع کلاه کاسکت اسپرت و خارجی.

تمامی این مدل ها با توجه به تقاضا و نیاز مصرف کنندگان وارد بازار شده و هر کدام مشتریان خاص خودشان را دارند.

همانطور که مشخص است کلاه ایمنی موتورسواری حرفه ای از مقاومت بالاتری برخوردار است.

این کلاه حرفه ای برای موتورسیکلت های رده بالا طراحی شده است تا از ضربات شدت دار در مسیرهای ناهموار و سرعت بالا جلوگیری کند.

 کلاه کاسکت بلوتوث دار نیز یکی از مدل هایی است که در مسابقات ورزشی کاربرد بیشتری دارد.

کلاه کاسکت فک دار کامل ترین کلاه ایمنی موتورسیکلت است که علاوه بر سر و جمجمه از فک ها نیز محافظت می کند.

نوع فک متحرک آن مدل راحت تر کلاه کاسکت فک دار است به این سبب که زمانی که قصد صحبت داشته باشید نیازی به درآوردن کل کلاه کاسکت نیست.

با توجه به ماهیت موتور سواری و ایمنی نسبتا پایین آن در برابر خودروها، حتی کلاه کاسکت های ارزان نیز باید از ایمنی کافی و استاندارد معمول برخوردار باشند.

حداقل وظیفه یک کلاه ایمنی استاندارد، محافظت از جمجمه شماست.

دیگر مزیت های کلاه ایمنی موتورسواری جلوگیری از ورود حشرات، غبار و آلودگی داخل چشمان شماست که این نکته ممکن است در رده های بعدی استاندارد قرار بگیرند.

نکته ای که در هنگام خرید کلاه کاسکت باید در نظر بگیرید وزن و سایز آن است.

چرا که ممکن است در زمان استفاده برای شما دردسرساز شود.

کلاه کاسکت نباید به گردن شما فشار وارد کند   ساده ترین و مطمئن ترین راه خرید کلاه ایمنی موتور، خرید اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با جستجو در میان انواع برندهای تولید کننده و واردکننده نظیر راپیدو، انرژی و ردلاین استاندارد ترین ها را برای استفاده شما کاربران عرضه می کند.

شما می توانید با مراجع به سایت دیجی کالا، کلیه کلاه کاسکت های با کیفیت را در مدل های متنوع و از برندهای معتبر مشاهده و مقایسه کرده و در نهایت با توجه به کاربری مورد نظرتان بهترین را انتخاب نمایید.

  ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map