طراحی سایت کلاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کلاه شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کلاه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید سئو سایت روشی برای بهینه سازی وب سایت و کسب رتبه در موتور جستجو گوگل است که به دو بخش سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم می شود.

سئو کلاه سیاه خلاف قوانین گوگل به شمار می رود به همین دلیل ماندگاری نتایج آن کوتاه مدت است اما سئو کلاه سفید که در راستای چهارچوب های گوگل محسوب می شود؛ نتایج دائمی و همیشگی را برای صاحبان سایت ها به همراه دارد.

  مقاله مرتبط: اثر سئو کلاه سیاه بر روی رتبه وب سایت در موتورجستجو گوگل اصلی ترین آیتم برای کسب رتبه های برتر در گوگل این است که سایتی کاربر پسند داشته باشید.

قوانین سئو کلاه سفید نیز بر اساس همین موضوع وضع شده است.

( سئو در مشهد ) 4 روش کلیدی مهم برای داشتن سایتی کاربر پسند وجود دارد که عبارت اند از: تاثیرگذارترین بخش در سئو سایت و کسب رتبه در موتور جستجو گوگل، تولید محتوا با کیفیت و یونیک است که علاوه بر رفع نیاز کاربران از قوانین سئو نیز پیروی کند.

مقاله مرتبط: تولید محتوا یونیک|نکات اصولی برای تولید محتوا و کسب رتبه در گوگل رعایت قوانین سئو محتوا در بهینه سازی وب سایت نقش مهمی را ایفا می کند که این قوانین شامل موارد زیر می باشد.

  متا تگ ها زیر مجموعه سئو تکنیکال محسوب می شود.

این تگ ها بخش مهمی برای خزنده های گوگل به شمار می رود.

ابتدا باید تگ های هدینگ H1 تا H6 و سپس تایتل و متا دیسکریپشن برای هر صفحه نوشته شود.

 همچنین، اگر نیاز به آنالیز و بررسی متا تگ های وب سایتتان دارید، می توانید از ابزار آنالیز متا تگ استفاده نمایید.

بررسی سرعت سایت که جزء سئو تکنیکال محسوب می شود در سئو سایت بسیار مهم و تاثیر گذار است که می توان به کمک ابزار بررسی سرعت سایت، زمان لودینگ صفحات و همچنین مشکلات فنی مانند عکس های بهینه نشده و یا کدهای نادرست را شناسایی کنید.

سرعت سایت در جذب کاربر نیز بسیار موثر است زیرا وقتی سرعت لود وب سایتی پایین باشد کاربر به سرعت از سایت خارج می شود که باعث افزایش نرخ پرش می گردد.

سئو خارجی پر کاربردترین بخش در سئو کلاه سیاه است که به واسطه خرید بک لینک انبوه، مزرعه لینک و یا لینک های Pbn استفاده می شود اما با وجود الگوریتم پنگوئن، گوگل متوجه سئو کلاه سیاه شده و سایت شما را وارد لیست اسپم می کند.

به همین دلیل از دریافت این نوع لینک ها برای وب سایتتان خودداری کنید.

مقاله مرتبط: الگوریتم پنگوئن چیست؟ چگونگی عملکرد الگوریتم پنگوئن و اثر آن در سئو سایت   در سئو کلاه سفید طبق قوانین موتور جستجو گوگل باید لینک دهی داخلی و خارجی به صورت طبیعی اتفاق بیفتد و با تولید محتوا با کیفیت از سایت های دیگر، لینک دریافت کنیم.

ابزارهای رایگان سئو برای آنالیز لینک صفحات وجود دارد.

ابزار شمارشگر بک لینک یکی از این ابزارها است که به کمک آن می توانید پیوند های صفحات وب سایتتان را مورد بررسی قرار دهید.

ابزار سئو راهی آسان و سریع برای آنالیز کامل لینک های سایتتان است.

سخن آخر با رعایت قوانین ذکر شده در این مقاله، وب سایت شما با استفاده از سئو کلاه سفید بهینه می شود و با گذشت زمان جزء 10 سایت برتر صفحه اول گوگل قرار خواهید گرفت.

 شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی، می تواند شما را برای کسب رتبه های برتر گوگل و سئو سایت کمک نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها : اپراتور 1399/07/13 11:27:00

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map