طراحی سایت کلید چرخشی (SPU)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کلید چرخشی (SPU) در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده فراگیر از گوشی های هوشمند و با پیشرفت روز افزون تنوع ظاهری و کاربردی آنها، همواره افراد به دنبال راحتی و زیبایی بیشتر هستند.

انتظاری که اکثر کاربران از گوشی هوشمند خود دارند عملکردی سریع است یکی از مواردی که کاربری گوشی را سریعتر می کند کلیدهای میانبر است.

زمانی که بتوانید از کلید های میانبر روی گوشی موبایلتان استفاده کنید هم سرعت عملکردتان بیشتر می شود و هم کار با گوشی برایتان راحتتر می شود.

در این مقاله قصد داریم کلید های میانبر در گوشی های بلک بری را شرح دهیم، کمپانی بلک بری همواره یکی از برندهای مطرح در زمینه تکنولوژی و گوشی های همراه بوده است اما به دلیل تحریم هایی که در ایران بوده کمتر استفاده می شود اما آشنایی با میانبرهای صفحه کلید گوشی BlackBerry Priv تولیدی این شرکت خالی از لطف نیست.

  در گوشی های BlackBerry Priv کلیدهای میانبر به نحوی تعبیه شده که کار با گوشی را راحتتر و آسانتر می کند اما این کلیدهای میانبر چیست و چگونه عمل می کنند؟ میانبرهای مختلفی در بلک بری هاب وجود دارد زمانیکه شما در صفحه پیام هستید فشردن هر کلمه منجر به عملکردی سریع می شود.

در زیر این دکمه های میانبر به همراه عملکردشان بیان میکنیم: C=نوشتن S=جستجو T=انتقال به بالا B=انتقال به پایین N=تاریخ سربرگ بعدی P=تاریخ سربرگ قبلی U=پیام بعدی خوانده نشده زمانیکه در صفحه پیام،پیامی را تایپ کرده اید دکمه های میانبر دیگری برای راحتی عملکرد قرار دارند: C=کنسل کردن انتخاب D=حذف موارد W=موارد جاافتاده I=فایل موردی S=موارد کوتاه R=پاسخ به همه موارد L=پاسخ به همه F=ارسال موردی M=انتخاب بصورت خوانده شده/خوانده نشده  کلید خانه را به مدت طولانی نگه دارید جستجو گوگل گوشی بلک بری شما فعال می شود و روی صفحه پاپ آپ بالا میاید همچنین می توانید کاربرد این کلید میانبر را تغییر دهید.

زمانیکه صفحات برنامه روی گوشی را باز میکنید بهترین راه برای دستیابی به برنامه مورد نظر جستجو نام آن است، در بلک بری هاب این نیاز در نظر گرفته شده است به اینصورت که با باز کردن صفحه اسلایدر فیلد جستجو بصورت اتوماتیک فعال می شود و به راحتی می توان از میان برنامه ها جستجو کرد، برای راحتی بیشتر می توان میانبری برای پاسخ گویی سریعتر روی صفحه گوشی ساخت.

زمانیکه تماسی دریافت می کنید صفحه کلید کشویی می تواند عملکردی از پیش تعیین شده داشته باشد که این عملکرد می تواند پاسخ گویی،رد تماس و یا ارسال پیام باشد.

این عملکردها را می توانید با استفاده از مسیر زیر تغییر دهید: Settings>general Setting>slider options for incoming calls   در کیبورد فیزیکی این گوشی دکمه های میانبر دیگری نیز تعبیه شده که عبارتند از: T=رفتن به بالای لیست B=رفتن به انتهای لیست Space=پایین صفحه(رفتن به پایین صفحه نمایش) Shift+Space=بالای صفحه(رفتن به بالای صفحه)   به جای کپی و قراردادن معمولی متن ها می توانید با حرکت انگشتان روی صفحه نمایش متن و نوشته ای را که می خواهید انتخاب و کپی و در هرجای دیگر که میخواهید قرار دهید.

این نکته را باید اضافه کرد که هر گوشی هوشمند دارای کلید های میانبری خاص می باشد که با استفاده از این کلیدها باعث سریعتر شدن کارها می گردد با تلگرام @soroosh_pardaz و واتس اپ 09108454545 و یا با ایمیل تماس برقرار کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map