طراحی سایت کلید کنترل فشار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کلید کنترل فشار کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور که از نام آن مشخص است جهت حفاظت در مقابل فشار مکش خیلی پایین یا فشار دیسک شارژ خیلی بالا به کار می رود و در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

  کنترل کننده فشار نقش فرمان دادن به کمپرسور جهت راه اندازی یا قطع عمل تبرید و همچنین کنترل صنعت کندانسورهای هوایی را به عهده دارد تا از صدمات احتمالی به سیستم جلوگیری کند.

  برای کمپرسورهای یک اسب به بالا کنترل کننده های فشار کاربرد فراوانی دارند زیرا با استفاده از آنها از وضعیت فشار در دستگاه های مربوطه اطلاع پیدا کرده چرا که فشار با میزان برد ارتباط مستقیم دارد.

  لوپرشر ( کنترل کننده فشار کم)   این نوع کنترل کننده نسبت به دو نوع دیگر دارای اهمیت بیشتری می باشد و اگر بخواهیم در یک سیستم از یکی از کنترل کننده های فشار استفاده کنیم، کنترل فشار پایین را ترجیح می دهیم زیرا فشار کم نشان دهنده ی دمای پایین در اواپراتور و فشار بالا نشان دهنده ی دمای بالا در اواپراتور می باشد که این نکته بسیار مهمی می باشد.

قسمت های کنترل کننده فشار کم ( لوپرشر) : محل نصب لوپرشر : لوپرشر، کنترل کننده فشار کم ( LPC) نزدیک کمپرسور نصب می شود به طوری که برای لوله رابط آن از لوله مسی ۱/۴ تا ۱/۸ استفاده می شود یا اینکه خود کنترل کننده فشار دارای یک لوله مویی می باشد.

این لوله رابط به بخش فشار ضعیف متصل می شود و می تواند روی کارتل، مجید سرسیلندر یا روی لوله مکش نزدیک به کمپرسور متصل گردد تا مقداری از مبرد بخار شده مکش درون این لوله، جریان پیدا کند و به فانوسه کنترل کننده فشار کم فرمان دهد.

عملکرد کنترل کننده فشار کم (لوپرشر) : هنگامی که موتور گرم شود فشار آن افزایش یافته و سبب انبساط فانوسه و بسته شدن کلید کنترل کننده فشار میشود در نتیجه کمپرسور روشن میگردد.

اما هنگامی که درجه حرارت اوپراتور از حد مجاز پایین تر رفت ، فشار آن نیز کم می‌شود و گاز داخل فانوسه منقبض شده و کلید را باز می کند و موجب قطع برق و خاموش شدن کمپرسور می گردد.

نکته: کنترل کننده ها در مدار برق سری بسته می شوند تا در هنگام تغییرات فشار، سیستم را خاموش کند.

کنترل کننده های فشار دارای یک صفحه قفل کننده در بالای آن می باشد که برای جلوگیری بهم زدن تنظیمات آن را نصب می‌کند که در هنگام تنظیمات باید این صفحه را خارج کنیم.

لو پرشر های موجود در فروشگاه ام استور از برندهای معتبر جهانی از قبیله آلکو، دانفوس و ساگنومیا می باشد.

این لوپرشر ها در دو مدل ریست دار و بدون ریست و با فشار های کاری مختلف طراحی شده اند.

های پرشر، کنترل کننده فشار زیاد HPC   این کنترل کننده مانند کنترل کننده فشار کم است اما با این تفاوت که فشار در بخش فشار قوی در کمپرسور و کندانسور بالا رفت، برق مدار فرمان سیستم را قطع می‌کند و موجب جلوگیری از صدمات احتمالی مانند شکستن سوپاپها و خرابی قسمتهای مکانیکی می گردد.

محل نصب های پرشر کنترل کننده فشار زیاد این کنترل کننده در نزدیکی کمپرسور نصب می‌شود و لوله رابط آن مستقیماً به بخش فشار قوی سرسیلندر و یا روی لوله رفت و قبل از کندانسور نصب می گردد تا بتواند فشار مربوطه را احساس می‌کند.

تنظیمات های پرشر کنترل : نکته: عوامل افزایش فشار در کمپرسور و کندانسور نصب سیستم در محیط نامناسب های پرشرهای موجود در فروشگاه ام استور از برندهای ، آلکو، ساگنومیا و دانفوس می باشند که در دو مدل ریست دار و بدون ریست ارائه می شوند گاهی اوقات کنترل کننده فشار کم و زیاد را باهم در یک جعبه ولی هر کدام با لوله رابط مجزا و فشار های مستقل نصب می کنند که به آنها های اند لو گفته میشود و کاربرد فراوانی در سیستم های برودتی دارد زیرا جای کمتری را اشغال می کند و از لحاظ اقتصادی نیز با صرفه می باشد .

های اند لو موجود در فروشگاه ما در دو مدل بدون ریست و ریست دار و از برندهای دانفوس، آلکو، ساگنومیا موجود می باشند .

کنترل کننده فشار روغن کنترل کننده فشار روغن در کمپرسور های به کار می رود که دارای پمپ روغن مجزا بوده که با میل لنگ کمپرسور کوبل می‌شوند و با دوران میل لنگ پمپ روغن کار کرده و موجب روغن کاری بهتر است و قطعات متحرک که داخل کمپرسور می گردد.

این قطعه مدار کنترل را زمانی قطع و کمپرسور را خاموش می کند که اختلاف فشار بین خروجی پمپ روغن و محافظه کارتر میل لنگ کم باشد.

اگر روغن از کمترین حد مجاز پایین تر برود کمپرسور پس از ۱۲۰ ثانیه خاموش می شود اگر کنترل کننده فشار روغن قطع باشد باید آن را پیدا کرد و به صورت دستی دوباره تنظیم شود که فشار روغن الکترونیکی دارای انواع مختلفی مانند آلکو، دانفوس، جانسون کنترل (پن) می باشد .

پرشر سوئیچ انگشتی (پرشر سوئیچ فشنگی) پرشر سوئیچ انگشتی (‌پرشر سوئیچ فشنگی )‌ را می توان با عنوان پرشر سوئیچ های ست شده و یا پرشر سوئیچ ها غیر قابل تنظیم نیز معرفی کرد .

همانطور که از نام آنها مشخص است این پرشر سوئیچ ها دو تفاوت با نمونه های معرف حضور شما ( همانند kp1 , kp5 ) دارند که در پایین به آن اشاره می کنیم .

برای مشاهده و خرید محصول وارد شوی.

آدرس تهران خیابان طالقانی بین خیابان مفتح و ملک الشعرا بهار پاساژ دانش طبقه چهارم واحد 16 شماره تلفن 02140886670-3 آدرس ایمیل: Monfaredatore@gmail.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map