طراحی سایت کمبینات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کمبینات شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت کمبینات شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای نخستین بار در کشور از ۲ دستگاه ماشین آلات کشاورزی ساخت تولیدکنندگان استان همدان در کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دو سازنده همدانی برای نخستین بار در کشور موفق به ساخت دستگاه کمبینات مکانیکی شدند.

این دستگاه متشکل از یک ماشین کلوخ خرد کن (بستر ساز بذر) و یک ماشین کاشت بذر مکانیکی است.

چهل امیران یکی از سازندگان دستگاه گفت: این دستگاه هم برای زمینهای آبی کاربرد دارد و هم زمینهای دیم و درکشت محصولاتی مانند حبوبات غلات و دانه های روغنی به کار می رود.

وی افزود: ما توانسته ایم این دستگاه را با ۴۵میلیون تومان هزینه بسازیم در حالیکه نمونه خارجی آن ۴۰ هزار یورو، قیمت دارد.

46 ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

به دلیل گسترش خبرهای توطئه آمیز ارتباط COVID-19 با G5 که در پی آن برج سلولی مورد آتش سوزی قرار گرفت، مهندسان مخابرات به دردسر افتادند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map