طراحی سایت کنترل پنل هشدار آتش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کنترل پنل هشدار آتش کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021-0912-8238263   |   سیماگرavandenergy.

com Fire Alarm سیستم های اعلام حریق هوشمند برای اطلاع رسانی در شرایط اولیه تشکیل حریق طراحی شده و با کوچکترین دود یا حرارت فعال شده و محلی که حریق در آن در حال شکل گرفتن می باشد را شناسایی و با فعال شدن هشدارهای سیستم اقدام به اطلاع رسانی می نماید و در صورت اتصال به سیستم اطفا حریق با ارسال سیگنال هایی به سیستم اطفا باعث فعال سازی سیلندرهای آتش نشانی شده که این سیستم با عملیات خنک سازی خودکار خود آتش را فرو نشانده و از گسترش دامنه آن جلوگیری می نماید.

fire suppression system طي دهه هاي متمادي سيسـتم هاي اطفاى حريق اتوماتيك، نقش بسيار مهمى در حفاظت از حريق ايفا نموده اند.

نوع ماده اطفا كننده از يك سو و فن آوري مربوطه از سوي ديگر در حال پيشرفت می باشد.

Fire Alarm cable کابل اعلام حریق یا کابل نسوز دارای طراحی ویژه جهت کابل کشی سیستم های اعلام حریق می باشد.

Sprinkler Fire Fighting System در سیستم تر فشار لازم به صورت دائم در لوله ها و پشت اسپرینکلرها وجود دارد.

هنگامی که اسپرینکلرها فعال شوند منجر به عملکرد کل سیستم شامل انواع شیرآلات و سایر متعلقات می شود.

Sprinkler Accessories یکی از اجزای سیستم های اطفای حریق اتوماتیک محسوب می گردد.

اسپرینکلر زمانی که اثری از آتش‌سوزی را تشخیص دهد، مانند وقتی که دما از میزان مشخصی فراتر رود، آب را تخلیه می‌کند.

عملکرد اسپرينكلر به این صورت است که پاشنده‌ها داراي حباب شيشه‌اي شامل مايع حساس به حرارت هستند كه در مواجه با آتش به صورت مستقل شكسته شده و باعث پاشيده شدن آب روي آتش و كنترل آن مي‌شوند.

  Aspirating Smoke Detector هشدار بسیار سریع و زود هنگام دتکتورهای VESDA زمانی را جهت بررسی، مداخله و جلوگیری از خرابی های تجاری برای شما می خرد.

علاوه بر این از آسیب، خرابی و هزینه های سرکوب خطا جلوگیری می نماید.

Brand   آیا قابلیت الگوریتم جبران.

.

.

چگونه باید از کارخانه های نفت و گاز در برابر آتش سوزی.

.

.

 ساختمانی ایمن در برابر آتش.

.

.

  مرکز کنترل آدرس پذیر جی اس تی مطابق با با استاندارد های EN54-2 و EN54-4 طراحی شده اند.

نصب، بهره برداری و نگهداری کنترل پنل آدرس پذیر GST ساده است.

این پنل های اعلام حریق دارای 2 لوپ بوده و مناسب ساختمان های اداری، رستوران ها، مراکز خرید و غیره می باشد.

  آشکارسازهای هوشمند سری DI-91xxE شامل دتکتور حرارت آدرس پذیر GST، دتکتور دود آدرس پذیر GST و دتکتور ترکیبی آدرس پذیر GST از جدیدترین پروتکل لوپ دیجیتال جهت ارتباط با پنل های کنترل هوشمند GST بهره گرفته اند.

با استفاده از ارتباطات دیجیتال، آشکارسازها می توانند در زمان 1 ثانیه هشدار دهنده ها را فعال نمایند.

دتکتور آدرس پذیرGST دارای تاییدیه LPCB بوده و از فناوری نسل جدید دتکتورهای آدرس پذیر GST بهره گرفته است.

در شرایط وقوع حریق LED روی دتکتور روشن شده و همچنین سیگنال به پنل ارسال می گردد.

    شستی اعلام حریق آدرس پذیر GST سازگار با پنل های اعلام حریق هوشمند GST با امکان نصب روکار و سازگار با جدیدترین پروتکل دیجیتال لوپ عرضه می گردند.

    آژیر و آژیر فلاشر (Strobe) آدرس پذیر با 16 تن هشدار مختلف و امکان برنامه ریزی دو حالت مصرف برق معمولی و کم و تغذیه توسط لوپ (آژیر Loop Powered)، طراحی شده اند.

  UL و LPCB     DC-9504E DI-9101E DI-9102E DI-9103E I-9403 I-9404 I-9104  I-9301  I-9300  I-9105R I-9602LW  GST-NRP00  GST852RP  GST8903  GST-GMC     دانلود بروشور GST Cat  دانلود DI-9101 دانلود DI-9102E دانلود DI-9103E دانلود GST200-2 دانلود I-9404   برای آگاهی از آخرین اخبار فروش، برندها و پیشنهادات ویژه شماره تماس یا ایمیل خود را وارد نمائید شرکت آوند انرژي راهکارهاي خاص و کار آزموده ای را در صنعت ايمني، امنیت و اتوماسيون به مشتریان خود ارایه می نماید.

راهکارهاي اين شرکت در بخش هاي ساختماني، مراکز تجاري، انبارها، سوله های صنعتی و صنايع سنگين در راستای تحقق نیاز مشتریان بکارگرفته می شوند.

ما همواره در تلاشیم با شناخت نیاز مشتریان بهترین راهکار را با رعایت قوانین و مقررات حوزه های ایمنی و امنیت و همچنین استانداردهای روز دنیا ارایه نماییم.

.

.

.

ادامه این مجموعه همواره در تلاش است با ارایه محصولاتی از برترین و قدرتمندترین برندهای دنیا همچون کمپانی نام آشنای جنرال الکتریک، APC، UTC و Protector همگام با تکنولوژی روز دنیا در حوزه اعلام و اطفای حریق گام بردارد رضایتمندی مشتریان از مهمترین اهداف شرکت آوند انرژی می باشد.

همکاران ما در واحد ازاریابی و پشتیبانی شرکت در تلاشند تا با بهینه سازی و ارتقاء سطح کیفیت خدمات رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جلب نمایند.

.

.

.

  ادامه All Rights Reserved صفحه اصلی | محصولات | راهکارها | کاربردها | مقالات | ارتباط با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map