طراحی سایت کنگر فرنگی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کنگر فرنگی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پایین آورنده کلسترول و تری گلیـسرید پایین آورنده کلسترول و تری گلیـسرید 270,000 ﷼ بزرگسالان و نوجوانان بالاتر از ۱۲ سال روزی ۳ مرتبه هر مرتبه یک کپسول به علت انجام نشدن مطالعات علمی کامل مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

– کنگرفرنگی موجب تولید سیناروپیکرین (Cynaropicrin) یک لاکتون سزکوئی ترپن آلرژی زا بالقوه می شود بنابراین افراد حساس به گیاهان تیره کاسنی ممکن است به این گیاه نیز حساسیت نشان دهند.

– در موارد انسداد مجاری صفراوی و سنگ صفرا از مصرف این دارو اجتناب شود.

در مطالعات بالینی روی گیاه کنگر فرنگی در بعضی بیماران عوارض گوارشی مختصر، یبوست، تحریکات گوارشی، آروغ، گرسنگی و ضعف گزارش شده است.

مطالعات امروزه آثار فارماکولوژیک متعددی از جمله مهار بیوسنتز کلسترول، کاهش چربی خون، اثر آنتی اکسیدانی و حفاظت کبدی را برای کنگرفرنگی ثابت نموده است.

ماده موثره اصلی مسئول این آثار فارماکولوژیکی هنوز ناشناخته باقی مانده است اما به نظر می رسد دی­ کافئیل کینیک اسید که شامل سینارین است، مهمترین می باشد.

افزون بر این لاکتون های سزکوئی ترپن همانند سیناروپیکرین و فلاونوئیدها شامل گلیکوزید لوتئین نیز می توانند اثرات بیولوژیکی داشته باشند.

در برخی موارد ماده موثره اصلی کنگرفرنگی سزکوئی ترپنها (آمارونیدها)، هیدروکسی سینامیک اسید و فلاونوئید ها ذکر شده است.

(1، 2، 3، 6) مطابق با مرجع کمیسیون E گیاه کنگرفرنگی جهت مشکلات کبدی و صفرا و کاهش اشتها مفید است.

در طب سنتی برای مشکلات گوارشی و به عنوان تونیک در دوران نقاهت مورد استفاده بوده است.

عصاره کنگرفرنگی علاوه بر اینکه با افزایش ترشح صفرا دفع کلسترول را افزایش داده، بیوسنتز کلسترول را در سلول های کبدی مهار می کند.

(1، 3) مکانیسم عمل آن احتمالاً از طریق مهار غیرمستقیم هیدروکسی متیل گلوتاریل کوآنزیم A ردوکتاز (HMG-CoA) می باشد.

علاوه بر این در مطالعات آزمایشگاهی و in vitro اثرات آنتی اکسیدانی و حفاظت کبدی کنگرفرنگی اثبات شده است.

این عصاره اکسیداسیون لیپوپروتئین ها با دانسیته پایین را کاهش می دهد.

در مطالعات بر روی حیوانات آزمایشگاهی عصاره کنگرفرنگی علاوه بر کاهش غلظت پلاسمایی کلسترول و تری گلیسرید از تکوین پلاک های آترواسکلروزی به واسطه کاهش اکسیداسیون LDL و مهار سنتز کلسترول، جلوگیری می کند.

به نظر می رسد لوتئولین ماده موثره اصلی در این زمینه باشد.

(2، 5) در مطالعات بالینی متعددی نیز اثرات صفراآور و هیپولیپیدمیک عصاره کنگرفرنگی بررسی و اثبات شده است.

در این بررسی ها عصاره کنگرفرنگی موجب کاهش کلسترول تام و LDL و افزایش HDL گردید.

علاوه بر این مطابق با شواهد بالینی عصاره کنگرفرنگی جهت سوءهاضمه و سندروم روده تحریک پذیر مفید می باشد.

(3) کنگر فرنگی حاوی ترکیباتی است که با کنترل افزایشی نیتریک اکسید سنتتاز نوع اندوتلیال (eNOS) و کنترل کاهشی نیتریک اکسیداز القایی (iNOS) دارای اثرات سودمند بر سیستم قلبی عروقی بوده و می تواند به عنوان یک روش درمانی مورد توجه قرار گیرد.

(4) Reference:   بر طرف کننده عارضه IBS ( سندرم روده تحریک پذیر)، سوءهاضمه، ضد نفخ و ضد اسپاسم معده و روده پیشگیری و درمان گرفتگی عروق کرونر قلب، کاهش و تنظیم فشار خون، از بین بردن پلاکهای چربی در عروق، رقیق کننده خون، جهت کاهش کلسترول و تری گلیسـیرید کم کـردن اشتها و کمک به کاهش وزن بدن درمان کمکی سرطان و کمک به پیشگیری از ایجاد متاستاز برطرف کنـنـده یبوسـت های غیرانـسـدادی ساده)، تحریک حرکات پیش ران روده در ۶ الی ۱۲ ساعت ملین حاوی فیبر گیاهی و کمک به سلامت دستگاه گوارش نارسائی احتقانی قلبی( تیپ۲ )، فشارخون بالا، نامنظمی ضربان و نارسایی عروق کرونر.

ضــد نــفـــخ ضد ورم و التهاب معده، کمک به بهبود زخم های گوارشی ( معده و اثنی عشر) ضداسپاسم، بادشکن، برطرف کننده عوارض سوء هاضمه و حالت تهوع.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * شركت گل دارو یكی از اعضاء موسس و فعال انجمن تولیدكنندگان داروها و فرآورده های گیاهان داروئی و طبیعی ایران بوده و در این راستا با همكاری اعضاء انجمن كتاب دارونامه داروهای گیاهی ایران را به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر ساخته است.

در نهایت شركت گل دارو امیدوار است بتواند با توجه به توانمندی علمی، پرسنلی، فنی و ماشین آلات مدرن خود به زودی در سطح بزرگترین و مجهز ترین واحد تولید داروهای گیاهی خاور میانه درخدمت هموطنان عزیز و بیماران سایركشورهای جهان قرار گیرد.

دفتر مرکزی (کارخانه): اصفهان، کیلومتر ۷ جاده شیراز،شهرک صنعتی صفه، پلاک ۴۷(مسیریابی) دفتر تهران : خيابان ستارخان-خيابان پاتريس لومومبا-خيابان شهيد ملکوتی شرقی-خيابان امين جنوبی- نبش کوچه امید-پلاک ۴-طبقه سوم صندوق پستی: ۸۱۷۴۵/۵۹۴ تلفن: ۳-0912-8238263-۰۳۱ نمابر: 0912-8238263-۰۳۱ پست الکترونیک : سیماگرgoldaruco.

com کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق است به شرکت داروسازی گل دارو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map