طراحی سایت کود رنگ آوری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کود رنگ آوری شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کود رنگ آوری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کود رنگ آوری نوادوس محصول کمپانی نواگرو بوده و یک محرک در متابولیسم اولیه جهت غنی کردن میوه بوسیله ی mono-di-trisaccharides که منبع مهمی از انرژی و کربن همراه با اسیدآمینه های ویژه و پتاسیم می‌باشد .

با اثر بر روی گیاه در نزدیکی بلوغ میوه ، موجب رنگ پذیری بهتر و افزایش غلظت قند محصول می شود ، همچنین اسید آمینه ی متیونین که از بیوسنتز اتیلن و فنیل آلانین که از بیوسنتز آنتوسیانین ها حاصل می شود موجب فعال کردن پیگمان های رنگ دهی در میوه ها می شود .

حضور پتاسیم نیز در این محصول باعث رسیدن و پر کردن مغز میوه در اواخر برداشت می شود.

جذب کود نوادوس از طریق برگ باعث جذب بهتر عناصر و افزایش کارایی فتوسنتز گیاه می شود.

استفاده از نوادوس در مراحل رشد رویشی گیاه و به صورت محلولپاشی موجب اثرات زیر می شود: مقادیر زیر جهت استفاده به صورت محلولپاشی (برگی) می باشد:   * میزان، زمان و نحوه مصرف محصولات، با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، سن گیاه، شدت کمبود و دیگر عوامل متفاوت است، بنابراین جهت حصول نتیجه بهتر توصیه می شود قبل از مصرف با کارشناسان آگراکو مشورت نمایید.

بدیهی است عواقب ناشی از استفاده ناصحیح، متوجه مصرف کننده می باشد.

باقیمانده کودها و سموم کشاورزی خسارات جبران ناپذیری بر کیفیت آب و خاک و سلامت زیست بوم میگذارند، به همین دلیل استفاده حداقلی و به روش صحیح با استفاده از ابزار آلات کالیبره اکیداً توصیه می شود.

* دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

قبل از مصرف دستورالعمل مصرف به دقت مطالعه شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت آگراکو با در اولویت قرار دادن دانش، تکنولوژی و تجربه در انتخاب شریک تجاری خارجی، توانسته است محصولاتی ایده آل و با کیفیت را برای سرزمین کهن ایران از سراسر دنیا گرد هم آورد، تا ضمن ارتقای بهره وری، سلامت را نیز به جامعه هدیه دهد.

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه سینک، پلاک 15 تلفن دفتر مرکزی: 0912-8238263 – ۰۲۱ دربــاره مـــا | محـصـــولات | آمــــوزش | ســوالات متداول | اخبـــار | تمــاس با مــا | پایگاه های مفید | نمایندگی ها | گالری تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه برای شرکت آگراکو محفوظ است.

| طراحی: رضانژاد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map