طراحی سایت کود کامل (مارو و میکرو)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کود کامل (مارو و میکرو) کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ توسط واحد آموزش (بروزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹) کود NPK ترکیبی پیچیده از سه ماده‌ی اصلی مورد نیاز برای رشد گیاه است.

صنعت کشاورزی به شدت بر استفاده از کود NPK برای تأمین غذا در سطح دنیا و سلامت محصولات تکیه دارد.

در نتیجه‌ی همین افزایش تولید ناشی از استفاده‌ی کودهای معدنی، جمعیت جهان تقریباً دو برابر شده است.

گیاه برای رشد سالم و بهینه‌ی خود به واحد‌های مغذی زیادی نیاز دارد.

بدون این مواد مغذی گیاهان نمی‌توانند به اندازه‌ی تمام توان خود رشد کنند، میزان برداشت کاهش پیدا می‌کند و بیشتر در معرض بیماری قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین مواد مغذی درختان که بدون آن‌ها قادر به ادامه‌ی حیات نیستند، به عنوان عناصر ماکرو (مغذی‌های اصلی) (Macronutrient) شناخته می‌شوند: نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K).

خاک‌ها در اغلب موارد دچار کمبود این مواد هستند که می‌تواند طبیعی و یا نتیجه‌ی کشت بیش از حد و دیگر عوامل محیطی باشد.

در صورت وجود کمبود، مواد مغذی باید به خاک اضافه شود تا محیط مناسبی برای رشد بهینه‌ی گیاه ایجاد شود.

هر یک از مواد عناصر ماکرو (مغذی اصلی)، در تغذیه‌ی گیاه ضروری است و در رشد، گسترش و تولید مثل گیاه نقش اساسی ایفا می‌کند.

نیتروژن یکی از اجزای اصلی در بسیاری از فرایندهای مورد نیاز برای رشد است.

به خصوص، نیتروژن برای کلروفیل که به گیاه امکان فتوسنتز (فرایندی که گیاه با دریافت نور خورشید، از کربن دی‌اکسید و آب، قند تولید می‌کند) می‌دهد ضروری است.

همچنین نیتروژن یک بخش مهم در آمینواسید‌ها (اساس پروتئین) می‌باشد.

نیتروژن در ترکیباتی که عمل ذخیره‌‌سازی انرژی را انجام می‌دهند نیز شرکت دارد.

تأثیر حذف کود نیتروژن‌دار در برداشت غلات نشان داد که در غیاب نیتروژن، میانگین برداشت ذرت ۴۱٪، برنج ۳۷٪، جو ۱۹٪ و گندم ۱۶٪ کاهش یافت.

نیتروژن را می‌توان از اتمسفر دریافت و به مواد مغذی مفید تبدیل کرد و یا ممکن است به طور طبیعی در خاک موجود باشد، با این حال بهتر است همیشه اطمینان داشت که به میزان کافی برای رشد بهینه‌ی گیاه موجود باشد.

مواد زیر را می‌توان در ترکیبات NPK به عنوان منابع نیتروژن به کار برد: این ماده نیز در مجموعه‌ای از عمل‌کردهای مورد نیاز برای رشد سالم گیاه، استحکام ساختاری، کیفیت محصول، تولید دانه و.

.

.

، نقش مهمی ایفا می‌کند.

همچنین فسفر رشد ریشه‌ها و شکوفه‌زنی را افزایش می‌دهد و برای DNA گیاه ضروری است.

فسفر در تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی‌های مفید نقش مهمی دارد.

همانند نیتروژن، فسفر را نیز می‌توان از منابع ارگانیک یا غیر ارگانیک بدست آورد: منبع غیرارگانیک اصلی فسفر، سنگ فسفات است.

سنگ خردشده‌ی فسفات را می‌توان به طور مستقیم در خاک استفاده کرد.

با این حال، اگر این سنگ را فرآوری کرد تا گیاه راحت‌تر بتواند آن‌ را جذب کند تأثیر بسیار بیشتری دارد.

پتاسم در فرایندهای مختلف رشد و گسترش گیاه نقشی ضروری دارد.

از پتاسیم معمولاً به عنوان «عنصر کیفیت» نام برده می‌شود، زیرا در بسیاری از خصوصیات مرتبط با کیفیت، مثل اندازه، شکل، رنگ و حتی مزه نقش دارد.

گیاهانی که دارای کمبود پتاسیم هستند رشد ناقص و میزان محصول کمتری دارند.

پتاسیم از منابع ارگانیک و غیرارگانیک مختلفی بدست می‌آید: منبع غیرارگانیک اصلی برای پتاسیم مورد استفاده در کودهای NPK، پتاس است.

همانند سنگ فسفات، پتاس نیز در سرتاسر دنیا استخراج و تبدیل به یک محصول پالایش شده می‌شود.

همچنین می‌توان پتاسیم را از پتاسیم سولفات، لنگ بنیت (langbeinite) و پودر گرانیت بدست آورد.

کودهای NPK به صورت مایع، گاز و گرانول (پودر) وجود دارند که رایج‌ترین نوع آن پودر (granular) است.

روش‌های زیادی برای تولید کود NPK گرانولی وجود دارد.

اجزای مختلف را می‌توان به صورت جدا تولید و با فرمولاسیون‌های خاصی با یکدیگر ترکیب کرد تا نسبت‌های موردنظر مواد مغذی را ایجاد کرد.

همچنین می‌توان گرانول‌های کاملی ساخت که هر گرانول نسبت‌های دلخواهی داشته باشد.

رایج‌ترین روش‌های تولید کود NPK، عبارتند از: با این که کودهای NPK در اصل از سه ماده‌ی مغذی اصلی ساخته شده‌اند، انعطاف در برابر تغییرات فرایندها این امکان را می‌دهد که از مواد ریزمغذی (میکرو Micronutrient) دیگری نیز در ترکیب استفاده شود.

برای مثال NPKS دارای سولفور (S) است برای خاک‌هایی که دارای کمبود سولفور هستند، می‌باشد.

کودهای مخصوص یا کودهایی که برای برآورده کردن نیاز غذایی به خصوصی در مکانی خاص، فرمولاسیون می‌شوند نیز هر روز محبوب‌تر می‌شوند.

وطن بیو از پیشگامان صنعت کود ارگانیک و تولیدکننده‌ی کودهای ان.

پ.

کا.

است.

فارغ از آن که چه نوع کودی نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم؛ از مشاوره و حتی خدمات پس از فروش از شما پشتیبانی می‌کنیم.

برای اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید! بازگشت ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: ۰۴۱ ۳۴۴۰ ۴۳۳۷ ۰۴۱ ۳۴۴۴ ۲۷۷۹ 0912-8238263 info-hide-سیماگر.

bio گروه تلگرام وطن بیو © ۱۳۹۲-۱۳۹۹ کلیه حقوق این وب‌سایت برای وطن پلاست آذر محفوظ می‌باشد.

سیاست حفظ حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map