طراحی سایت گاز انبر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گاز انبر شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت گاز انبر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تیم انبر با هدف بهبود فضای کسب و کارها و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی متخصص در کسب وکارهای پروژه محور صنعت نفت و گاز در بهار 98 فعالیت جدی خود را آغاز نمود.

منابع انسانی و ماشین آلات به عنوان دو محور اصلی پیشرفت در کلیه صنایع مادر نقش به سزایی ایفا می نمایند و صنعت نفت و گاز نیز به عنوان یکی از پیشرانهای اقتصادی ایران میتواند با بهره گیری درست از ابزارهایی که اپلیکیشن انبر در اختیار قرار داده است ، ظرفیت استفاده از منابع انسانی و ماشین آلات را به صورت ساختارمند گسترش دهد.

تیم انبر با هدف بهبود فضای کسب و کارها ، معرفی صنایع و شرکت های نفت و گاز و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی متخصص در کسب و کارهای  پروژه محور صنعت نفت و گاز در بهار 98 فعالیت جدی خود را آغاز نمود.

منابع انسانی و ماشین آلات به عنوان دو محور اصلی پیشرفت در کلیه صنایع مادر نقش به سزایی ایفا می نمایند و صنعت نفت و گاز نیز به عنوان یکی از پیشران های اقتصادی ایران میتواند با بهره گیری درست از ابزارهایی که اپلیکیشن انبر در اختیار قرار داده است ، ظرفیت استفاده از منابع انسانی و ماشین آلات را به صورت ساختارمند گسترش دهد.

خانواده انبر متشکل از کلیه پیمانکاران ، شرکت ها ، تکنیسین ها ، کارگران ، جوشکاران و شرکت های مادر در صنعت نفت و گاز می باشند.

بدینوسیه از کلیه همکاران محترم دعوت به عضویت در این سامانه قدرتمند را داریم .

اپلیکیشن انبر با فراهم نمودن بستری امن و مطمئن و با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی و پشتیبانی قوی ترین تیم های نرم افزاری کشور در جهت تشکیل یک خانواده بزرگ از پیمانکاران ، شرکت ها ، تکنیسین ها ، کارگران ، جوشکاران و شرکت های مادر در صنعت نفت و گاز و بر طرف نمودن مشکلات موجود این صنعت اعم از تامین نیروی انسانی ، تامین ماشین آلات صنعتی ، شناسایی پروژه های در دست اجرا ، عدم دسترسی آسان به مزایدات و مناقصات و عدم شناسایی ظرفیت های بالقوه پا به عرصه فضای مجازی نهاده و ماموریت اصلی خود که همان دسترسی آسان و سریع به اطلاعات می باشد را ایفا نماید.

اگر پیمانکار باشید و یا در زمینه کارهای پروژه ای فعال باشید احتمالاً با واژه پروژه های دست دوم برخورد کرده اید.

در اپلیکیشن انبر با توجه به وسعت نیاز به شناخت و جستجوی پروژه های دست دوم ، یک بخش اصلی به پروژه های دست دوم اختصاص داده شده است .

در ادامه مروری خواهیم داشت بر عمده پروژه های دست دوم که در اپلیکیشن انبر درج شده اند.

دستيابي به اهداف راهبـردي وزارت نفـت بـه عنـوان يكي از مهمترين نهادهاي حاكميتي كشـور كـه متضـمن تحقق بخـش عمـدهاي از درآمـدهاي ملـي نيـز محسـوب ميگردد ، از طريق به نتيجه رسيدن طرح هـا و پـروژه هـاي دست دوم صنعت نفت اســت كــه در شــركت هــاي تابعــه و زيرمجموعه هاي آنها تعريف و اجرا ميگردند.

انواع پروژه های نظارت کارگاهی ، پروژه خرید خدمات مشاوره فنی ، نظارت عالیه و کارگاهی نصب توربو کمپرسورهای یدک ، انجام خدمات مهندسی کارگاهی ، احداث خط لوله ، طراحی مهندسی پایه و تفصیلی ، احداث ایستگاه اضطراری تقویت فشار گاز ، خرید و نصب ایستگاه تملبه خانه ، نصب و راه اندازی انبار ، نصب و راه اندازی دستگاه های ارسال کننده و دریافت کننده توپک هوشمند و احداث ایستگاه تقویت فشار گاز تنها بخشی از پروژه ثبت شده با محوریت خطوط گاز می باشد .

به جرات می توان گفت یکی از پیشران های چرخه تولید و صنعت در کشور ایران تامین کنندگان قطعات و ماشین آلات صنعتی هستند .

اپلیکیشن انبر در بخش تامین کننده در حوزه های مختلف صنعتی اعم از حمل و نقل و قطعات و ماشین آلات با گرایش های متنوع اعضای معتبر و محترمی را معرفی نموده است و در ضمن شما می توانید کلیه آگهی هایی که مرتبط اعم  از فروش قطعات سنگین ، خرید ماشین آلات صنعتی و فروش ماشین آلات حمل و نقل را در این بخش مشاهده نمایید .

لازم به ذکر است تامین کنندگان عضو در اپلیکیشن انبر ،  از برندهای معتبر بوده و مفتخر هستیم که با تکیه بر توافق نامه های همکاری با شرکت های معتبر تامین کننده ، محصولاتی را که شامل تحریم های بین المللی هستند نیز در اختیار صنعت گران گرامی قرار دهیم .

با کلیک بر روی هر آگهی بدون واسطه و رایگان نیاز خود را تامین کنید .

بي‌شك گرداننده دنیای کنونی انسان ها هستند.

سازمان ها و  متوليان اين سازمان ها همگی با توان و تخصص منابع انسانی رشد می کنند.

سازمان ها بدون وجود نيروي انساني نه‌ تنها مفهومي‌ ندارند ، بلكه اداره آن ها نيز ميسر نخواهد بود.

حتي با وجود فناور شدن سازمان ها و تبديل آنها به توده‌اي از سخت‌افزار ، همچنان نقش انسان به عنوان عاملي حياتي و راهبردي در بقاي سازمان ، كاملاً مشهود است.

براين اساس منابع انساني ارزشمندترين منبع سازمان هاي امروزي به شمار مي‌آيند چرا كه به تصميمات سازماني شكل داده ، مسايل و مشكلات سازمان را حل نموده و بهره‌وري را شکل مي‌بخشند.

اپلیکیشن انبر با دو رویکرد کارفرما و کارجو قصد دارد ، نیازهای منابع انسانی صنعت را پوشش دهد و از طریق ایجاد یک شبکه قدرتمند از منابع انسانی متخصص در سطوح مهندسین ، مشاوران ، اپراتورها و کارشناسان ، پل ارتباطی بین کارفرما و کارجو را تسهیل نماید .

در عصری که صنعت به عنوان پیشران اقتصادی در توسعه اقتصاد کشورها نقش بسزایی ایفا می نماید.

اپلیکیشن انبر یکی از بخش های اصلی خود را به موضوعات مرتبط با ماشین آلات و ابزار اختصاص داده است .

کلیه پیمانکاران ، شرکت ها و اپراتورهای مرتبط با ماشین آلات و ابزار صنعتی در حوزه های راهسازی ، نفت ، گاز ، معادن و صنعت جوش کشور می توانند با عضویت در اپلیکیشن انبر که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است .

نسبت به ثبت آگهی فروش بیل مکانیک ، خرید بیل مکانیکی ، اجاره بیل مکانیک ، خرید لودر ، فروش لودر ، اجاره لودر و همچنین ماشین آلات راهسازی با چند کلیک ساده اقدام کنند .

لازم به ذکر است اپلیکیشن انبر از سمت برندهای مطرح ماشین آلات صنعتی مورد حمایت قرار گرفته است و هم اکنون کلیه  آگهی های فروش ماشین آلات صنعتی و اگهی خرید ماشین آلات صنعتی بر اساس نوع آگهی اعم از خرید ، فروش و اجاره و همچنین انتخاب شهر و استان قابل جستجو می باشد .

به بزرگی و اعتبار خانواده بزرگ انبر افتخار می کنیم.

مهندسان ، مشاوران ، ناظران ، شرکت ها و پیمانکاران مرتبط با صنایع کشور اعم از صنعت نفت ، گاز ، راهسازی ، عمرانی ، ساختمانی ، نظارتی و … می توانند با عضویت در اپلیکیشن انبر و معرفی رزومه و سوابق کاری خود ، جایگاه ویژه ای را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند .

امیداواریم همچون گذشته بتوانیم نسبت به معرفی ظرفیت های اجرایی و مدیریتی شرکتها و پیمانکاران ایرانی اقدام کنیم .

در این بخش لیست آگهی های شرکت ها و پیمانکاران عضو در انبر نمایش داده می شوند.

قابلیت ثبت آگهی به عنوان کارفرما و کارجو در حوزه نفت ، گاز ، راه و باند و راننده و نمایش آگهی ها در این بخش قابلیت ثبت آگهی خرید ، فروش و اجاره ماشین آلات ، ابزار آلات و ابزار آلات دست دوم و نمایش در این بخش در این بخش به معرفی پروژه ها ، اخبار پروژه ها و همچنین پروژه های دست دوم در حوزه های نفت ، گاز ، راه و باند و تامین پیمانکاران پرداخته می شود و لیست آگهی ها قابل مشاهده می باشند.

تامین کنندگان و فروشندگان قطعات ماشین آلات راهسازی ، حمل و نقل ، کشاورزی و ماشین آلات صنعتی می توانند آگهی محصولات خود را درج نمایند.

در این بخش نیز قابلیت جست و جو قطعه وجود دارد.

نمایش لیست مناقصات و مزایدات برگزار شده در حوزه های نفت ، گاز ، راه و باند و ماشین آلات و خودرو به پشتوانه .

.

.

با توجه به �.

.

.

معرفی انبر.

.

.

از کلیه صنا.

.

.

مناقصه ها و مزایده ها آگهی های ثبت شده پیمانکاران عضو شرکت های عضو دیدار با جوان مبدع هفشجانی ، آقای مهرداد توکلی که در اقدامی تحسین برانگیز جهت رفاه حال صنعت گران هفشجان و کل کشور ، اپلیکیشن انبر را طراحی و عملیاتی نموده اند جناب آقای دکتر نوریان (نماینده مجلس شهرکرد) استارتاپ انبر نیازی بود که بایستی سالها پیش فعال می شد و بسیار خرسندیم که با عضویت در خانواده انبر جایگاه تخصصی این صنعت را بیش از پیش به نمایش بگذاریم جناب آقای مهندس اکبری همیشه به دنبال راهکاری بودیم که خدمات و تولیدات تخصصی خود را در یک جایگاه ویژه به نمایش بگذاریم و از آگهی های عمومی که همه چیز در انجا نمایش داده می شود رهایی پیدا کنیم شرکت عمران گستر تامین قطعات صنعتی یکی از مشکلات اساسی صنعت ما می باشد و وجود دلال های غیرحرفه ای سبب بروز مشکلات ویژه ای شده است ، با حضور انبر اتصال مستقیم با تولید کنندگان و تامین کنندگان تسهیل شده است شرکت حمل و نقل شرق ایران پس از حدود 28 سال حضور اجرایی در پروژه های صنعت نفت و گاز کشور و مشاهده ظرفیت های کلان این حوزه بر آن شدیم تا به پشتوانه شرکت ها ، صنایع ، پیمانکاران و کارگران زحمت کش این صنعت مادر و پیرو سیاست های کلان کشور در راستای توسعه و رونق تولید ، انبر را به جامعه صنعتی کشور معرفی نماییم .

امید است با حضور انبر در بین ما و با همکاری خانواده صنعت نفت و گاز کشور تحولی ارزشمند ایفا نماییم .

اصفهان،خیابان رودکی، کنار گذر امام زاده محسن، ساختمان طاها 1، طبقه ی اول، پلاک ۱ شماره های تماس : 0912-8238263   ایمیل:سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تیم انبر می باشد Powered By Avin Rasam Sivan –C1 Group طراحی سایت شخصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map