طراحی سایت گل آبشار طلایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت گل آبشار طلایی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آوالانچ با همفکری و همکاری تعدادی از ایده پردازان، طراحان در زمیـنه های روف گاردن ، بام سبز ، طراحی روف گاردن ، طراحی بام سبز ، طراحی آلاچیق ، طراحی دیوار سبز ، طراحی تراس سبز ، طراحی برکه ، طراحی آبنما ، طراحی و ساخت انواع گلخانه ، محوطه سازی ویلا ، طراحی فضای سبز و .

.

.

خواستار ارائه خدماتی متفاوت در زمینه طراحـی و اجرای فضای سبز به دوستداران طبیعت میباشد.

آوالانچ با دارا بودن گلخانه های مدرن و همکاری با سازندگان ادوات داخلی و خارجی توانائی تولید و تهیه هرگونه محصولی با خواسته مشتری میباشد.

آوالانچ با بهرمندی از متخصصین خبره در زمینه گیاه شـناسی و فضای سبز سعی بر آن دارد بهترین گیاهان را برای اقلیم های  مورد نظر پیشنهاد نماید.

آوالانچ پس از بازدید اولیه از پروژه ها و ارائه طرح های مورد نظر، به صورت دو بعـدی و سه بعدی به مشتریان محترم امکان چیدمان گیاهان و ادوات را قبل از اجرا و با سلیقه مشتری فراهم می آورد.

آوالانچ با بهره گیری از متخصصین مجرب سعی برآن داشــته تا دراجرای بام سبز تمامی مراحل بصورت علمی و طبق آخرین روشهای روز صورت گیرد.

روف گاردن یا بام سبز به فضای سبز پشت بام خانه ها، دفاتر اداری، هتل ها، رستوران ها و .

.

.

گفته می شود که هدف از ایجاد آن فراهم آوردن یک فضای سر سبز و دلنشین برای اعضا و ساکنین ساختمان یا هتل می باشد.

اعضای ساختمان ی مشتریان رستوران و هتل می توانند از فضای سبز و دلنشین آن بهره برده و از لحظات خود لذت ببرند.

طراحی فضای سبز، در واقع چیدن المان ها و ابزار ویژه فضای سبز و محوطه سازی مختلف در جایگاه خود می باشد.

در عصر حاضر و مشکلات ناشی از زندگی شهری و ماشینی، آلودگی هوا، انواع استرس، کم تحرکی، افسردگی و .

.

.

باعث افزایش تقاضا جهت توسعه فضای سبز، محوطه سازی، بام سبز و در کل طراحی و اجرای فضای سبز شده است.

همه ما علاقه مند به داشتن فضای سبز و با نشاط در منزل یا محل کار خود هستیم ولی به دلیل محدودیت های کاری و اجتماعی و همرنگ با سایر افراد جامعه به زندگی ماشینی و شهری تن داده ایم.

یکی از موارد و المان هایی که می تواند تا حدودی ما را به این علاقه دیرینه خود نزدیک سازد استفاده از تراس سبز (Green Terrace) است.

نام فارسی: آبشار طلایی نام علمی: Rosa Banksiae تیره - خانواده: ROSACEAE - گل سرخیان نام گیاه: آبشار طلایی مشخصات گیاه: گیاهی چندساله از جنس رزا (Rosa) و خانواده Rosaceae معمولا به عنوان رز Lady Banks در جهان شناخته میشود.

گل: گل آبشار طلایی به صورت درختچه ای است و میتواند بیش از 6 متر بلند شود.

بر خلاف بسیاری از گل های سرخ (رز)، این گونه بدون تیغ و خار است هر چند ممکن است برخی از اقسام آن تیغ هایی تا 5 میلی متر در شاخه های تنومند داشته باشند.

مکان: آفتاب زیاد حداقل دمای مورد تحمل: -10 درجه سانتی گراد ازدیاد: تکثیر گل رز آبشار طلایی به‌ وسیله قلمه خشبی در پائیز و پیوند جوانه در تابستان امکان‌پذیر است.

کاربرد: این درختچه رونده و خزان کننده دارای به گل هایی به رنگ طلایی است که در ابتدای بهار ظاهر می گردد و ارزش اقتصادی آن به گلهایش است.

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آریا سافت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map