طراحی سایت گل خورشیدی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گل خورشیدی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت و بهینه سازی سایت در تبریز | متخصص در حوزه طراحی و سئو | پشتیبانی 24 ساعته | 0912-8238263 | 0912-8238263 فعال از سال 1388 بیش از 400 نمونه کار طراحی سایت طراحی سایت | بهینه سازی سایت | ما برای گسترش ارتباطات و معرفی شما در سطح جهانی، کنار شما خواهیم بود مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت مشاهده سایت گروه خورشید از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات تحت وب آغاز کرده است.

از مهمترین ویژگی های گروه خورشید میتوان به طراحی بیش از صدها وب سایت در طول فعالیت خود اشاره نمود.

همچنین در ارائه فضای میزبانی همیشه از 4 هاستینگ برتر ایران بوده و هست گروه خورشید یکی از قدیمی ترین  مرکز در حوزه طراحی سایت طراحی سایت در تبریز ، برنامه نویسی ، سئو  در تبریز می باشد.

برای سیماگر و همچنین تور مشهد و رزرو تور قشم و آمازون و قیمت تور استانبول ارزان و آفردار و فیسبوک و تور کیش لحظه آخری سفرباتو و یوتیوب اگر شما بهترین وب سایت را از لحاظ طراحی، اطلاعات و برنامه نویسی داشته باشید ولی سایت شما بیننده ای نداشته باشد کمترین ارزشی نخواهد داشت.

امروزه در حدود 90 درصد استفاده کنندگان اینترنت از طریق موتورهای جستجوگر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنند.

انجام بیش از 50 پروژه سئو و بهینه سازی سایت در رزومه گروه خورشید می باشد.

اگر به دنبال مرکز سئو کار حرفه ای هستید  گروه خورشید میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای شرکت، سازمان یا کسب و کار خود را دارید ابتدا می بایست با شرکت های طراح سایت مذاکره و مشورت نمایید.

با اعلام نیازهای خود به طراحی سایت در تبریز گروه خورشید و بررسی آنها توسط کارشناسان طراح، و راهکارهایی به شما ارائه می گردد.

طراحان سایت گروه خورشید با استفاده از نرم افزارهای open source مانند جوملا و وردپرس، فروشگاهی اعم از مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ یا کد نویسی سفارشی با زبان برنامه نویسی تحت وب php اقدام به طراحی وب سایت شما می کنند.

در واقع طراح پس از نیاز سنجی و تطبیق نیازها با روش های طراحی ارائه شده توسط شرکت طراح، راهکار خود را ارائه می دهد.

همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند.

اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید.

طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند.

روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و.

.

.

می باشد.

وقتی تصمیم بر داشتن وب سایت نمودیم، اولین چیزی که برامون علامت سوال میشه هزینه ی اونه که خیلی هم مهمه.

متاسفانه برای طراحی سایت، هیچ نرخ ثابت و تعیین شده ای وجود نداره.

کافیه تلفن رو بردارید و با چند تا شرکت طراحی سایت تماس بگیرید؛ برای یک سایت با امکانات مشخص، اختلاف قیمت شرکت ها شاید به چند میلیون برسه و همانطور که گفتیم الزاماً هزینه بالاتر کیفیت بیشتری نصیب شما نمیکند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود ، طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت.

سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی.

گروه خورشید طراحی سایت در تبریز همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید بنابراین تضمین ما کیفیت بالای طراحی ، بهینه سازی تخصصی و ارائه پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته با پایین ترین هزینه ممکن می باشد.

گروه خورشید  از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است و تاکنون توانسته بیش از 380 وب سایت شخصی و تجاری را طراحی وراه اندازی نماید .

از مهمترین ویژگی های گروه خورشید میتوان به پشتیبانی 24 ساعته اشاره نمود .

.

.

بیشتر بخوانید تعرفه ها شماره حسابها پرداخت آنلاین ثبت سفارش برآورد هزینه ارتباط با ما اس ام اس تبلیغاتی نمونه قرارداد نمونه کار سئو درخواست پشتیبانی ویژگی های ما شرکتی فروشگاهی پزشکی صنعتی فروش فایل املاک تعمیرات آموزشی کلایمر صنایع درب شخصی تجاری آرایشگاهی جایگزین داربست خدماتی بازرگانی آدرس : تبریز - خیابان ستارخان - پاساژ ستارخان - ورودی اول پلاک 49 فناوری اطلاعات خورشید تلفن: 0912-8238263 همراه : 0912-8238263 پست الکترونیک : سیماگر.

ir سامانه پیام کوتاه : 0912-8238263 تمام حقوق این سایت برای گروه خورشید محفوظ می باشد.

قوانین و مقررات | شرایط استفاده | ثبت شکایات | سفارش آنلاین | بخش پشتیبانی  | نقشه سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map