طراحی سایت گل پرنده سبز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گل پرنده سبز کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گیاه پرنده بهشتی که عموماً به عنوان یک گیاه همیشه سبز شناخته می‌شود که در دنیای گیاه شناسی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

این گیاه به نام های دیگری همچون: نیز شناخته می‌شود.

گیاه پرنده بهشتی را می‌توان سوغاتی از کشور آفریقای جنوبی دانست.

اگر پای صحبت یک گیاه شناس حاذق که گیاه پرنده بهشتی را به خوبی می‌شناسد بنشینید، بی شک به موارد زیر اشاره خواهد کرد: "گیاه پرنده بهشتی یا strelitza از جمله گیاهان علفی همیشه سبز است که از این حیث می‌تواند چهره ای سرتاسر از طراوت را به محیطی که در آن نگه داری می‌شود، ببخشد.

" شاید برایتان سال پیش آید چرا اسم آن پرنده بهشتی است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که به هنگام رشد، گل های سبز رنگ این گیاه در کنار یکدیگر، شبیه به یک پرنده به نظر می‌رسند.

پرنده ای که به واسطه برگ های سبز رنگ و رگه های ارغوانی این گل، زیبایی تحسین برانگیزی به خود گرفته است.

پرنده ای که جذابیت ظاهری آن به راستی آن را شبیه به گیاه پرنده بهشتی ساخته است.

حالت افقی که برگ های این گیاه به خود گرفته اند، تداعی کننده منقار پرندگان نیز است، از این رو منقار درنا نام دیگری است که به گیاه پرنده بهشتی نسبت داده شده است.

البته اگر شما به گل فروشی بروید و درباره قیمت و همچنین نحوه نگه داری گل استرزیا سؤال کنید، کاملاً متوجه منظور شما می‌شوند که شما درباره گیاه پرنده بهشتی سؤالاتی دارید.

عموماً یک گیاه شناس که با گیاهان بسیاری در طول زندگی حرفه ای خود سر و کار دارد، این گیاه را مشابه درخت موز دانسته و اصلاً به همین علت است که گیاه پرنده بهشتی در خانواده موزها قرار می‌گیرد.

ویژگی مثبتی که هر گیاه بومی مناطق آفریقایی دارد، یعنی "مقاومت" در مقابل شرایط آب و هوایی نامناسب را گیاه پرنده بهشتی نیز با خود همراه دارد.

این گیاه مقاومت مثال زدنی در مقابل آب و هوای نامناسب و حتی باد بسیار از خود نشان می‌دهد.

اما این مسئله را از یاد نباید برد، رسیدگی درست از این گیاه رشد و طراوت خاصی را به این گیاه می‌بخشد.

اگر بخواهیم این گیاه را به لحاظ ظاهری توصیف کنیم، می‌توان گفت که برگ های روغنی دارد که به رنگ سبز روشن هستند و عموماً پس از رشد حالت افقی به خود می‌گیرند.

همیشه سبز بودن این گیاه، سبب شده بتوان برای بخشیدن طراوت همیشگی به محیط خانه، درون یک گلدان به عنوان گیاه آپارتمانی مورد استفاده قرار گیرد.

زیبایی ظاهری گیاه پرنده بهشتی در کنار ویژگی های مثبت آن همچون مقاومت بالا و رشد در شرایط آب و هوایی مختلف سبب می‌شود بتوان به عنوان هدیه خریداری کرد.

ارسال گل همیشه یکی از بهترین گزینه های ممکن برای سورپرایز کردن سایرین است و چه گلی بهتر از گیاه پرنده بهشتی! تحت هر شرایطی و برای هر مناسبتی خرید گل، یکی از مطمئن ترین گزینه هاست.

چرا که کمتر کسی را می‌توان یافت که از دیدن یک گلدان زیبا، سورپرایز نشود.

در ادامه به بررسی نیازهای عمده گیاه پرنده بهشتی، یعنی نور و آب و خاک خواهیم پرداخت.

گیاه پرنده بهشتی، از ناحیه ای به اسم افریقای جنوبی با آب و هوای بسیار گرم برآمده و جای خود را در میان قلب ما باز کرده است اما این دلیل نمی‌شود، اصلی ترین نیاز خود یعنی نیاز به نور و گرمای بسیار را از یاد برده باشد.

در طول روز باید در معرض نور فیلتر دار و نه نور مستقیم خورشید در حدود 6 ساعت قرار گیرد.

حواستان باشد، نور مهم ترین مسئله در بحث نیازهای گیاه پرنده بهشتی به شمار می‌رود.

اما یادتان باشد، نور فیلتر شده را باید به این گیاه برسانید و نه نور مستقیم خورشید را.

دقت داشته باشید دمای خیلی زیاد و خیلی کم برای گیاه پرنده بهشتی حکم سم را دارد.

پس از اینکه دمای آن بیشتر از 30 درجه یا کمتر از 3- درجه سانتی گراد شود، جدا بپرهیزید.

این مسئله نیز برای گیاه پرنده بهشتی بسیار مهم است، بخصوص در بازه زمانی که تایم استراحت این گیاه است، باید از آب دادن به آن پرهیز کرد.

این بازه چهل و پنج روزه که اوسط تیر تا آخرین روزهای مرداد است، این گیاه نیاز حداقلی نسبت به آب دارد.

در خارج از این تایم، روزی دو مرتبه آب دادن به گیاه پرنده بهشتی فراموش نشود.

این گیاه در خاکی که مناسب باغچه است در کنار گیاخاک رشد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

خاک مغذی، آن غذای واقعی است که گیاه پرنده بهشتی به آن نیاز دارد.

پیش از شروع فصل تابستان، نیاز گیاه پرنده بهشتی را نسبت به کود فراموش نکنید.

شاید دانستن این مسئله خالی از لطف نباشد که برای داشتن گیاه پرنده بهشتی سالم تر و با طراوت تری، از هرس کردن آن غافل نباشید.

اصولی ترین روش پرورش این گیاه، کاشتن بذر آن در خاک است.

بهترین زمان ممکن برای کاشت بذر این گیاه فصل بهار بوده که رشد اولیه آن بین 3 الی 5 ماه به طول می‌انجامد.

اما در کنار این روش، تکثیر این گیاه از طریق کاشتن بوته های جدا شده از آن همراه با ریشه در گلدان دیگر نیز وجود دارد.

این گلدان را باید به خوبی نگه داری کرد، به این علت که در زمان های اولیه پس از جدا کردن بوته از تنه اصلی گیاه، گیاه به شدت ضعیف می‌شود.

شماره تمـاس: 0912-8238263 - 021 (98+) آدرس ایمیــل: سیماگرgol.

gift

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map