طراحی سایت انگور بی دانه کشمشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انگور بی دانه کشمشی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت انگور بی دانه کشمشی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال انگور بی دانه کشمشی (Sultana) یکی از ارقام انگور بی دانه است که در ایران به صورت وسیعی کشت می شود.

این رقم یکی از ارقام نهال انگور تولید شده در مرکز نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی است که با کیفیتی مطلوب آماده عرضه به سراسر کشور است، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نهال انگور بی دانه کشمشی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انگور با نام علمی Vitis vinifera گیاهی است بوته ای و رونده که میوه ی آن به شکل بی دانه و دانه دار موجود است، این دو نوع انگور در رنگ های زرد – سبز – سیاه – قرمز رویت می شوند.

ارقام بی دانه همانند انگور کشمشی، بهترین نوع انگور برای تولید کشمش هستند؛ از این رقم به دلیل داشتن حبه های درشت و شیرین، کشمش مرغوبی تولید می شود که پرطرفدار بوده و صادراتی است.

انگور بی دانه به دو رنگ سفید مایل به زرد و قرمز دیده می شود.

نکته: انگور سفید بی دانه از معروف ترین انواع انگور است و درخت انگور بی دانه ی قرمز در برخی مناطق کمتر یافت می شود.

انگور بی دانه کشمشی که به آن انگور بی دانه ی سفید هم گفته می شود یکی از بهترین انواع انگور مجلسی است، کشمشی که از میوه ی این رقم حاصل می شود صادراتی بوده و بسیار پرطرفدار است؛ حبه های این نوع انگور طعم شیرینی داشته و درشت، به رنگ سبز، بیضی شکل و بی دانه هستند.

ریشه های نهال بسیار عمیق بوده و به همین جهت در برابر کم آبی و خشکی مقاوم و متحمل است.

نکته: اقلیم مناسب برای رشد و پرورش انگور بی دانه کشمشی، معتدل و نیمه گرمسیری است، در مناطق خیلی سرد قادر به تولید محصول نبوده و در مکان های خیلی گرم نیز سبز مانده و رشد رویشی خود را ادامه می دهد در نتیجه محصول بسیار کمی را تولید می کند.

در میان استان های کشور بیشترین سطح زیر کشت این رقم، مربوط به استان فارس می باشد؛ زمان رسیدن محصول و باردهی نهال انگور بی دانه کشمشی تقریبا اواسط مرداد ماه بوده و میان رس است؛ عمر مفید و اقتصادی آن حدودا بیشتر از 60 سال می باشد، این انگور به صورت تازه خوری، برای تولید کشمش با کیفیت و تهیه ی شیره، مورد استفاده قرار می گیرد.

انگور بی دانه ی کشمشی به علت گوشتی بودن میوه، درشتی و آبدار بودن آن، گزینه ی مناسبی برای تهیه و تولید کشمش به شمار می رود، بعد از چیدن انگورها از درخت، اقدام به جداسازی و تفکیک انگور های سالم، درشت و با کیفیت نموده سپس در مکانی مناسب انگور ها را بر روی بانه ها پهن می کنند.

اگر بخواهند که طعم کشمش خوب و مطلوب باشد باید آن ها را مستقیما بر روی خاک قرار دهند، با گذشت چند روز انگورها در زیر نور مستقیم خورشید خشک شده و توسط باغداران جمع آوری می شوند.

پیش از کاشت نهال می بایست عملیات آماده سازی زمین که شامل شخم زنی، کود پاشی و استفاده از مالچ و مواد جذب کننده ی رطوبت است را اجرا نمود، این اقدامات به منظور افزایش نفوذ پذیری و کاهش روان آبی در اطراف تنه ی نهال، انجام می شود.

برای کاشت نهال انگور بی دانه، در فصل بهار قلمه هایی را تهیه کرده و پیش از جوانه زنی آن را در مخزن می کارند، در بهار سال بعد که قلمه ها ریشه دار شدند آن ها را با احتیاط از مخزن خارج کرده و در گودال های آماده شده می کارند، روش دوم برای کاشت نهال انگور به این صورت است که قلمه ها بدون انتقال به خزانه و ریشه دار شدن در گودال کاشته می شوند.

پس از کاشت نهال انگور بی دانه آن را آبیاری می کنند با گرم شدن هوا، هر هفته یا هر 5 روز یک مرتبه به نهال ها آب داده می شود، باردهی نهال ها پس از 4 سال اتفاق می افتد و در 10 سالگی باردهی آن ها کامل می شود، از یک نهال کامل می توان بیشتر از 200 کیلو انگور برداشت نمود؛ پس از 4 سالگی نهال ها را به منظور افزایش کیفیت و کمیت باردهی هرس می کنند.

از بین بردن علف های هرز در اطراف نهال ها به وسیله شخم زنی با بیل باعث می شود تا نهال انگور و باردهی آن آسیب ندیده و رسیدن آب به ریشه تسهیل شود.

رسیدن محصول انگور با بزرگ شدن حبه ها، تغییر مزه از ترشی به شیرینی و تغییر رنگ آن ها قابل تشخیص است، زمانی که دم خوشه ها شروع به خشبی و چوبی شدن بکند، بهترین زمان برای برداشت انگور است؛ انگور به وسیله ی قیچی باغبانی طوری برداشت می شود که آسیب مکانیکی و یا فشاری به خوشه ها وارد نشود، همچنین در زمان بسته بندی خوشه های خراب و آسیب دیده جداسازی می شوند.

آفاتی از قبیل زنجره مو، زنجرک مو، خوشه خوار انگور و بیماری هایی هم چون پوسیدگی سفید ریشه ی مو، بیماری سفیدک سطحی و بیماری سفیدک دروغین از شایع ترین مواردی است که منجر به بروز خسارت و آسیب دیدگی در گیاه می شود؛ برای مبارزه و دفع آفات و بیماری های انگور استفاده از سموم شیمیایی با تجویز کارشناس خبره توصیه می شود.

برای خریداری بهترین نهال انگور باید توجه داشت که نهال مورد نظر دارای شناسنامه و گواهی بهداشت باشد.

همچنین سالم و مرغوب بوده و قابلیت حمل و نقل بالایی داشته باشد؛ در زمان خرید می بایست سن نهال از زمان کاشت قلمه نهایتا 2 سال و ارتفاع آن دست کم 30 سانتی متر باشد؛ نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی واقع در میاندوآب بزرگترین مرکز تولید و عرضه ی انواع نهال به ویژه انواع ارقام نهال انگور بی دانه می باشد که محصولات خود را به سرتاسر کشور ارسال می نماید.

جهت تهیه ی محصول مورد نظر خود، اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با ما در ارتباط باشید.

مهندس رسول بابایی مهر 14, 1399 انگور نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳0912-8238263 📳0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map