طراحی سایت انگور موسکات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت انگور موسکات از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال انگور موسکات (Muscat grape) یکی از ارقام انگور دانه دار است که با کیفیتی مطلوب در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی تولید و عرضه می شود.

محصول این رقم دیررس بوده و به صورت تازه خوری مصرف می شود، در ادامه ی این مقاله به ارائه ی توضیحات بیشتری در رابطه با خصوصیات نهال انگور موسکات خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

نهال انگور موسکات پس از انگور بی دانه ی تامپسون و انگور یاقوتی، به عنوان سومین رقم مهم انگور برای ساخت کشمش شناخته می شود.

خاستگاه و منشاء رویش انگور موسکات در ابتدا اسکندریه ی مصر بوده و در گذشته قبل از ظهور انگور تامپسون، اصلی ترین و مهم ترین رقم انگور برای تولید کشمش به شمار می رفته است.

این انگور در سال 1851 میلادی برای اولین بار به کشور آمریکا انتقال داده شد.

نهال انگور موسکات الکساندریا یکی از ارقام انگور دانه دار است که حبه های آن درشت، گوشتی، گرد و به رنگ سبز می باشد.

نام این رقم برگرفته از شیرینی مسقطی است، طعم میوه ی آن شیرین و همچنین معطر می باشد.

خاستگاه و منشاء رویش نهال انگور موسکات در شمال آفریقا بوده و پس از آن به کشورهای حاشیه ی دریای مدیترانه نیز انتقال یافته است.

محصول این رقم دیررس بوده و زمان رسیدن آن اواسط مرداد ماه می باشد، از لحاظ عملکرد و میزان باردهی رقمی پربار بوده و نسبت به کمبود عنصر روی حساس می باشد، تولید و محصول دهی آن حدودا 40 تن در هکتار برآورد می شود.

نکته: انگور موسکات در برابر خشکی متحمل بوده و به سرما تا دمای 18- درجه ی سانتی گراد مقاوم می باشد؛ ارتفاع کاشت آن 1265 متر از سطح دریا است؛ عمر اقتصادی این گیاه بیشتر از 100 سال تخمین زده می شود و مصرف آن به صورت تازه خوری است.

با توجه به این نکته که گیاه انگور در دسته ی درختان خزان دار قرار دارد، می توان گفت که آب و هوای مطلوب برای کاشت و پرورش نهال انگور موسکات، نیمه گرمسیری تا معتدل است.

نهال انگور از مقاومت خوبی در برابر خشکی برخوردار است و به همین دلیل درمناطقی که به صورت دیم کاشته می شود، فقط در سال اول پس از کاشت، در فصل تابستان به 2 الی 3 مرتبه آبیاری نیاز دارد.

در کاشت دیم استفاده از ارقام مقاوم و متحمل خشکی نظیر نهال انگور موسکات توصیه می شود.

در صورت کاشت نهال انگور در باغاتی با کشت آبی، بهترین روش آبیاری درختان انگور آبیاری قطره ای است، این روش مقدار آب مصرفی در هکتار را کاهش می دهد.

تعداد دفعات آبیاری با توجه به نوع بافت خاک، سن درختان، گرمای منطقه ی کاشت تعیین می شود.

نکته: به طور کلی، آب و هوای خنک در فصل تابستان منجر به کم شدن قند میوه و افزایش ترشی و آب و هوای گرم باعث افزایش قند می شود.

برخی از ارقام نهال انگور همانند نهال انگور موسکات خود بارور هستند و نیازی به گرده افشان ندارند.

کاشت نهال انگور به دو صورت انجام می شود: میزان عملکرد این رقم به ازای 500 اصله درخت انگور در هکتار، حدودا 40 تن می باشد.

زمان رسیدن محصول انگور موسکات حدودا اواسط مرداد ماه است، در زمان چیدن و برداشت محصول باید دقت شود که میوه ها دچار زدگی نشوند تا ماندگاری بیشتری داشته و سالم به دست مصرف کننده برسند.

این رقم دو نوع هرس دارد: آفت هایی همانند کرم خوشه خوار انگور و زنجره باعث خسارت و آسیب دیدن نهال انگور موسکات می شوند که در زمان مناسب به وسیله ی مقدار مشخصی از سموم (که توسط کارشناس خبره معین می گردد) با آن ها مبارزه می شود.

مجموعه ی نهالستان ارغوان نهال با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تولید انواع ارقام نهال انگور یکی از بزرگترین مراکزی است که نهال انگور موسکات را با بهترین کیفیت تولید کرده و در اختیار باغداران و کشاورزان عزیز قرار می دهد؛ جهت تهیه ی این محصول، اطلاع از قیمت ها و آگاهی از شرایط و تسهیلات فروش و همچنین بهره مندی از خدمات مشاوره ی رایگان با ما در ارتباط باشید.

مهندس رسول بابایی مهر 12, 1399 انگور نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳0912-8238263 📳0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map