طراحی سایت بالنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بالنگو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فراموشی نام کاربری یا رمز عبور وضعیت محصول: موجود در انبار سود شما بالنگو نام یک سرده از تیره نعنائیان و گیاهی یک‌ساله یا چندساله با ساقه‌های بی کرک یا کرکدار است.

به‌طور کلی تخم بالنگو در درمان ناراحتی‌های گوارشی بسیار مؤثر است و باعث تقویت معده می‌شود.

طبیعت بالنگو گرم و تر است.

تخم بالنگو خنک‌کننده، مسکن و آرام‌بخش درد است.

برای دل‌پیچه و شکم روش از آن می‌توان استفاده کرد.

برای نفخ و یبوست از آن می‌توان استفاده کرد.

شربت بالنگو مقوی معده، قلب و مغز است و اخلاط سوخته را از بدن خارج می‌کند، به همین دلیل قوه مُدبره بدن را تقویت کرده در نتیجه مقاومت بدن را در مقابل سرماخوردگی افزایش می‌دهد.

برای درمان سرفه‌های خشک تخم بالنگو، تخم ریحان، بارهنگ، قدومه شیرازی از هرکدام ۱۰ گرم را مخلوط نموده سپس یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آب‌ کمی جوشانده با نبات یا عسل میل شود.

اگر رفلکس معده دارید ترکیب آن با گلاب مفید است.

افرادی که به‌طور دائم به ترشحات پشت حلق و سرماخوردگی دچار می‌شوند، اگر یک سال به‌طور مداوم به‌جای آب، شربت تخم بالنگو بخورند، دیگر سرما نمی‌خورند.

عطاری استور | Attaristore | فروش گیاهان دارویی آنلاین | عطاری آنلاین فروش و پشتیبانی: support [a] attaristore [dot] com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map