طراحی سایت به قرمز – به رویال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت به قرمز – به رویال از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور که می دانید با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی ها ، وبسایت های متعددی همه روزه ایجاد می شوند .

هر یک از دسته های وبسایت به قدری محبوب و توسعه یافته است و با هدف اصلی همواره در پیشبرد علم و تکنولوژی فعالیت دارند .

اغلب کاربران که با هدف های گونان قصد استفاده از اینترنت دارند به دانلود های اینترنتی ارزش ویژه ای قائل هستند .

ممکن است آنها به طور میانگین روزانه 600 مگ دانلود داشته باشند .

امروزه وبسایت های بسیاری از این راهکار استفاده کرده و کسب و کاری را ایجاد نموده اند که در این میان می توان به وبسایت های فروش فایل اشاره کرد.

جا دارد که در این قسمت به ویژگی های کلی وبسایت های دانلود فایل اشاره کنیم : وبسایت های دانلود فایل (طراحی سایت دانلود فایل) به گونه ای هستند که یا دانلود به ازای پرداخت است یا دانلود های رایگان یا خرید اشتراک ماهیانه و سالانه .

در این قسمت به شرح کامل وبسایت های دانلود فایل خواهیم پرداخت : اگر شما یک طراح وب باشید به خوبی می دانید که طراحی یک وبسایت دانلود باید شامل فیچرهای زیر باشد : امنیت وبسایت های دانلود (download) همیشه مورد بحث و چالش واقع شده است.

امنیت وبسایت های دانلود از جنبه های گوناگونی نظیر : پرداخت امن ، حساب کاربری امن ، نگهداری امن فایل ها و … بررسی می شود .

لذا برای سایت های دانلودی بهتر است از امنیت وب اطمینان داشته باشید و همواره از لحاظ امنیتی آن را بررسی نمایید .

از مهم ترین عوامل در بحث سایت های دانلودی ، سئو می باشد.

.

به دلیل اینکه رقابت در میان وبسایت های دانلودی به صورت پراکنده و در دسته های گوناگون قرار دارد لذا نیاز به سئو از عوامل مهم تلقی می شود .

اگر صرفا شما بر روی یک دسته خاص نظیر موزیک ، آموزش ، فیلم ، بازی و … تمرکز کرده اید می توانید به راحتی با تنظیمات بسیار ساده در جهت سئو ، اقدام به افزایش رتبه سایت نمایید.

طراحی بصری و زیبایی قالب وبسایت از دومین عوامل مهم در طراحی سایت دانلود فایل است.

تا حد ممکن سعی کنید در طراحی این وبسایت ها از رنگ بندی مناسب و طراحی ساده استفاده کنید .

اگر طراحی سایت دانلود فایل شما به گونه ای باشد که سایتتان شلوغ به نظر برسد کاربران دچار سردر گمی خواهند شد .

به همین دلیل توصیه می شود که از طراحی ساده و شیک استفاده کنید ،چنانچه در این خصوص نیاز به مشاوره داشتید می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید .

سرعت لود صفحات از سومین ویژگی مهم در طراحی سایت دانلود فایل است .

چون کاربران به فایلی که دانلود می کنند نیاز بیشتری دارند تمرکز اصلیشان روی دانلود فایل و جستجوی فایل ها است .

به همین دلیل اگر سرعت لود شدن مطالب و محتوا در سایت شما بالا باشد کاربران بیشتری جذب وبسایت شما می شوند و همچنین تاثیر خوبی روی بهبود رتبه سئو سایت تان خواهد داشت.

در انتها می توانیم به این نکته اشاره کنیم که هر کسب و کار اینترنتی چه طراحی سایت فروشگاهی باشد چه طراحی سایت خبری یا حتی طراحی سایت دانلود فایل باشد اگر به صورت اصولی پیاده سازی شده باشد می تواند درآمد فوق العاده ای داشته باشد.

دانلود فایل PDF مقاله : طراحی سایت دانلود فایل دیگه انقد اطلاعات و سایت و منابع زیاد شده که اصلا نمیشه سایتی برای فروش فایل یا یه موضوع خاص قرار داد ، با یه جستجو توی گوگل همه چی پیدا میشه سلام صحبت شما درست است اما بسیاری از اطلاعات وجود دارند که در هیچ کجای اینترنت یافت نمی شوند و این اطلاعات قابل فروش هستند salam 🙂 مرسی از اموزش های خوبتون واقعا عالی بود ، ایا هنوز هم داشتن چنین سایت هایی بازار کاری دارن ؟ فکر میکنم هنوز اگه کار خوب باشه خیلی مورد توجه قرار بگیره سلام بله هنوز سایت های زیادی هستند که از این طریق درآمدهای بسیار بالایی دارند چنین سایتهایی زیاد دیدم که فایل هاشون رو میفروشن و به روش های خیلی ساده ای متاسفانه هک میشن و استفاده مجانی از فایل هاشون میشه سلام راه های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد وقت بخیر متشکرم از سایت خوبتون و توضیحات کامل و مفیدی که میزارید ، من طرف دار شما شدم ♥ و یه سوال داشتم … برای پرداخت امن ایا میتونید کارهای مورد نیاز رو شما برای سایت ما انجام بدید ؟ مشتکرم سلام بله لطفا از طریق تیکت یا بخش چت آنلاین با همکاران ما در ارتباط باشید سلام خسته نباشید من چنین سایتی برای فیلم نیاز داشتم اما یه نکته ای که خیلی برام مهمه اینه که لینک فقط توسط یک کاربر و فقط یک بار و توی یه مدت زمان محدودی فایل دانلود باشه ، اگر ممکنه لطفا اطلاع دهدید ، متشکرم سلام و خسته نباشید نحوه ی پیاده سازی این سایت همراه با تعرفه به ایمیل شما ارسال گردید جهت ثبت سفارش از طریق تیکت با همکاران ما در ارتباط باشید 🙂 خسته نباشید ، خیلی مفید و کوتاه من یه سوال داشتم ، من میخواستم یه سری فایل رو برای کاربری سایتم قرار بدم، اما دیدم روی هاست خودم اپلود کنم حجمم خیلی زود تموم میشه پس گشتم جاهای دیگه اون فایل ها رو پیدا کردم و لینکش رو توی سایتم قرار دادم ، ایا از نظر اخلاقی مشکلی نداره این کار ؟ سلام شما می توانید یک هاست دانلود تهیه نمایید و تمامی فایل هارو در هاست دانلود آپلود نمایید و لینک آن ها رو در سایت خود قرار دهید مطالب عالی و خیلی خوبی بود متشکرم ، سوال : ایا ممکنه که دو تا هاست داشته باشیم روی یکی فقط لینک رو بیازیم و روی یکی دیگه خود فایل ها رو ؟ سلام بله امکان پذیر هست شما می توانید هاست دانلود برای این امکان فراهم نمایید سلام وقت بخیر ، من طراح سایت هستم و برام سواله که چطوری یه فایل رو در اختیار یه نفر قرار میدن و بعد که دانلود شد شخص دیگه ای نمیتونه از لینک دیگه ای دانلودش کنه ؟ سلام علت مربوط به این مورد قابل توضیح در این کامنت نمی باشد و بستگی به نحوه ی پیاده سازی شما دارد و در هر cms و cms اختصاصی این مبحث کاملا متفاوت است امتیاز بینندگان:۴ ستاره نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * این مطلب را به اشتراک بگذارید به مقاله طراحی سایت دانلود فایل امتیاز دهید کرمان ، خیابان شریعتی ، نبش کوچه پنج ، درب سوم ، طبقه سوم رویال کد حاصل تلاش و تفکر خلاقانه تیمی است که در طراحی سایت های تجاری و سئو تجربه کسب کرده و اکنون با در کنار هم قرار دادن این تجربیات و استفاده از آخرین تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار های آنلاین در جهت بهبود کیفیت و ارتقا کسب و کارهای آنلاین گام برمی دارد.

متشکرم! ایمیل خود را تایید کنید تا عضویت شما در خبر نامه با موفقیت انجام شود بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را بشناسید ! راهنمایی جامع انتخاب دامنه سایت نصب وردپرس در دایرکت ادمین تمامی حقوق مادی و معنویی این سایت مربوط به تیمطراحی سایت رویال کد می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map