طراحی سایت رانر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت رانر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پاسخگوی شما هستیم ۰۲۶۳۲۴۰۱۴۵۴ نمایش 1–18 از 40 نتیجه چیدمان و دیزاین منزل ظرافت‌های زیادی دارد که توجه به آن می‌تواند خانه‌ی شما را به جایی زیبا و دل‌انگیز تبدیل کند.

یکی از این المان‌ها که از قضا خیلی در زیبایی خانه تاثیرگذار است رومیزی و رانر می‌باشد.

پس بهتر است در انتخاب این موارد صبر و حوصله به خرج دهید و رنگ‌بندی و هارمونی را فراموش نکنید.

قبل از خرید هرکدام از این موارد به کاربرد، رنگ و طرح و همینطور اندازه‌ی میز فکر کنید .

مهم‌تر اینکه بدانید هر کدام از این موارد را چرا باید بخرید و برای چه منظوری.

رومیزی از قدیم روی میزهای خانه‌های ایرانی بوده و هست، رومیزی‌های ترمه و قلاب‌بافی شده و یا سرمه‌دوزی و گلدوزی که البته هنوز هم طرفدارهای زیادی دارند.

بعضی از رومیزی‌ها برای این طراحی و تولید می‌شوند که به طور کامل میز را بپوشانند آن هم یا برای اینکه میز غذا‌خوری آسیب نبیند و کثیف نشود و یا برای اینکه از لحاظ بصری تاثیر خوبی ایجاد کند.

البته رومیزهای بلند قبلا بیشتر استفاده می‌شدند ولی رفته رفته با طراحی میزهای جدید و جذاب، پوشاندن همه‌ی میز خیلی الزام نیست.

رومیزی‌های بلند جای خودشان را به رانرها و رومیزی‌های کوچکتر دادند تا جنس و رنگ میز هم جلوه خود را به نمایش بگذارد.

رانرها گزینه‌ی مناسبی برای این مدل میزها هستند که در مواقع عادی می‌تواند دائم روی میز قرار گیرد و با اکسسوری‌های دکوراتیو مثل گلدان و ظروف تزیینی، زیباییش را دو چندان کند.

برای مواقع خاص‌تر مثل مهمانی‌های ناهار و شام رانر هم در کنار رومیزی کارایی دارد که بسته به فرم میز می‌شود در راستای طول میز و در مرکزیت قرار گیرد.

علاوه‌بر فرم، توجه به رنگ‌بندی رومیزی، رانر و خود میز اهمیت دارد اگر رومیزی شما روشن و ساده است، می‌توانید رانر را با رنگ‌های هم‌خانواده اما تیره‌تر و یا طرح‌دار چیدمان کنید و یا با رنگ متضاد.

نکته‌ی مهم این است که رنگ هر سه مورد میز‌، رومیزی و رانر باید در پالت رنگ‌های خانه شما باشند تا به عنصری جدا افتاده تبدیل نشوند و همینطور اگر رومیزی بلند استفاده می‌کنید رانر باید تا لبه‌ی رومیزی امتداد پیدا کند.

در چیدمان رانر به تنهایی هم، باید رانر به اندازه‌ای بلند باشد که ازدر دو طرف میز آویزان شود و یا به اندازه‌ای کوتاه که نزدیک دو طرف لبه‌های میز قرار بگیرد.

البته استفاده‌ی دو رانر به صورت موازی در کنار هم و یا فرم رومیزی دایره برای میز مربع و یا پیروی از سبک تلفیقی مدرن و کلاسیک و … همه خلاقیت‌هایی هستن که گاها ترکیب‌بندی موفقی را می‌سازند.

استفاده از ست رانرهای کوچک و بزرگ برای میزهای جلو مبلی یا کنسول هم می‌تواند جلوه‌ی زیبایی را ایجاد کند.

اگر خانه‌ای با رنگ‌های خنثی دارید می‌توانید با یک رومیزی گل‌دار با رنگ‌های شاد تغییر اساسی ایجاد کنید.

اگر رنگ میز تیره است با یک رومیزی یا رانر روشن‌تر کنتراست و وزن رنگی فضا را تنظیم کنید.

کافی است که به هارمونی و ترکیب‌بندی دقت کنید تا با کمی سلیقه یک خانه‌ی دوست داشتنی و زیبا داشته باشید.

برای دریافت کد تخفیف ایمیل خود را وارد کنید ایمیل حاوی کدهای تخفیف برای شما ارسال شد.

لطفا پوشه اسپم را نیز چک بفرمایید.

جویا بستری برای ایده پردازی، تولید، خرید و فروش محصولاتی منحصر به فرد و خاص می‌باشد.

ماموریت ما خلق دنیایی است که برتحقق سه اصل جویایی، زیبایی و آگاهی استوار است و می‌کوشیم تا رویکرد و ارتباطی متفاوت را میان هنر و بازار ایجاد کنیم.

تلاش ما خلق یک حس خوب در قلب شما است.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، برج آرین البرز، طبقه ۱۱ ایمیل: info[at]jooyashop.

com کدپستی: ۳۱۳۴۸۹۹۹۶۷ ساعت تماس: ۹ الی ۱۷ شماره تماس: ۳۲۴۰۱۴۴۲-۰۲۶ ، ۳۲۴۰۱۴۵۴-۰۲۶ جویا حامی بیماران مبتلا به سرطان نام کاربری یا ایمیل * رمز * ورود به حساب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map