طراحی سایت سيستم هاي مخابراتي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سيستم هاي مخابراتي کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید طراحی سایت برق و مخابرات مانند همه کسب و کارهای دیگر ویژگی های خاص خود را دارا می باشد.

امروزه ورود به دنیای اینترنت .

.

.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت برق و مخابرات مانند همه کسب و کارهای دیگر ویژگی های خاص خود را دارا می باشد.

امروزه ورود به دنیای اینترنت برای همه کسب و کار ها امری اجتناب ناپذیر تلقی می گردد.

موضوعی که همه مدیران و صاحبان مشاغل مختلف را وا می دارد تا با طراحی وب سایت ی مناسب نسبت به رفع نیاز های کاربران و مشتریان خود اقدام نمایند.

طراحی سایت برق و مخابرات از این جهت خاص و با اهمیت است که ادارات برق ئ مخابرات جزو ارگان های دولتی بوده و بر اساس خط مشی مشخص شده برای ساختن دولت الکترونیک بدون تردید نیاز به طراحی سایت و ارائه خدمات از این طریق هستند.

طراحی سایت برق و مخابرات از لحاظ ترکیب رنگ و نوع طراحی باید کاملا ساده و به دور از شلوغی های سایت های دیگر باشد.

این سایت کاملا اداری و رسمی بوده و باید همه بخش های مهم آن به سادگی و به دور از پیچیدگی های خاص در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

وجود کد های پیچیده طراحی که سایت را در زمان لود شدن سنگین می نمایند هرچند که زیبا باشند اما برای طراحی سایت برق و مخابرات چندان مناسب نیستند.

در طراحی سایت برق و مخابرات باید بخش های اصلی را مشخص نموده و بر اساس آن طراحی صورت پذیرد.

در این سایت ها همانند همه سایت ها یک صفحه اصلی داریم که در آن از انواع بنر های متناسب با موضوع فعالیت سایت و همچنین منو های دسترسی به بخش های مختلف سایت استفاده می شود.

گاهی اوقات می توان تیتر اخبار های منتشر شده در سایت را نیز در همین صفحه به نمایش گذاشت.

وضعیت کلی شبکه های برق و مخابرات نیز از دیگر مواردی است که بهتر است در صفحه اول سایت قرار گیرد.

بخش درباره ما می تواند به معرفی فعالیت های سازمانی و مدیران اختصاص یابد.

بیان نمودن خط مشی های سازمان و وظایف هر کدام از بخش ها در این بخش می تواند مخاطبین را با سازمان مربوطه آشنا نماید.

بخش مهم دیگری که می تواند برای کاربران مفید باشد ارائه قوانین و مقرراتی که جنبه کاربردی دارد.

فراموش نکنید در طراحی سایت برق و مخابرات شما قرار نیست خدمات یا کالایی را به فروش برسانید و هدف اصلی از این سایت ارائه اطلاعات کاربردی به مخاطبان و در برخی موارد تسریع در انجام برخی از امور است.

ارائه اخبار و مقالات مربوط به نیز بخشی را باید به خود اختصاص دهد.

مقالاتی که عناوین آن ها را در صفحه اول قرار دادید می توانید به صفحه اصلی اخبار و مقالات لینک داده و به این ترتیب کاربر به راحتی به همه اخبار مربوطه دسترسی خواهد داشت.

در طراحی سایت برق و مخابرات بخشی را نیز می توانید به عنوان صفحه ارائه گزارشات در نظر بگیرید.

گزارشات تخصصی و مالی که می تواند مور استفاده افراد عادی یا ارگان ها و سازمان های زی ربط باشد در این قسمت قرار می گیرد.

البته نباید فراموش کرد برخی از آمار و گزارشات که جنبه محرمانه دارند هر گز نباید به این شکل انتشار یابند.

بخش نظر سنجی و یا در نظر گرفتن پرتالی برای دسترسی کارمندان جهت انجام برخی از امور اداری نیز می تواند جزو گزینه های انتخابی در طراحی سایت برق و مخابرات باشد.

بخش تماس با ما بهتر است از یک فرم تماس با ما تشکیل شده باشد زیرا حجم درخواست های تلفنی به سازمان را تا حدود زیادی کاهش می هد.

مشخص نمودن آدرس و شماره های تماس سازمان مربوطه نیز در این صفحه قرار می گیرد.

همان طور که اشاره شد یکی از مهم ترین علل طراحی سایت برق و مخابرات ارائه خدمات الکترونیک به مخاطبان است.

بسیاری از کارهای اداری ساده که می تواند وقت پرسنل سازمان مربوطه و ارباب رجوع های سایت را بگیرد قابلیت انجام شدن به صورت الکترونیک را دارند.

این خدمات می تواند به بخش های مختلفی تقسیم شود.

به عنوان نمونه در طراحی سایت برق ارائه بخشی جهت ارسال درخواست های مختلف در حوزه های مختلف عملیات برقی می تواند روند رسیدگی به درخواست را تسریع کند.

دریافت مدارک و اطلاعات مورد نیاز از طریق سایت علاوه بر بهبود روند کار از گم شدن پرونده ها و ایجاد اشتباهات رایج جلوگیری می کند.

ارائه نرم افزارها و مطالب مورد نیاز کاربران نیز می تواند تا حد زیادی مورد توجه افراد مراجعه کننده به سایت قرار گیرد.

در طراحی سایت برق و مخابرات بسته به اینکه کدام یک از امکانات مطرح شده مورد نظر باشد پنل مدیریتی می تواند متفاوت بوده و با قابلیت های مختلفی تعریف گردد.

به عنوان مثال اگر همه مواردی که مطرح شد در یک سایت قرار بگیرد.

پنل مدیریتی نسبتا کاملی مورد نیاز خواهد بود.

در نظر گرفتن امکان مدیریت بنر های موجود در سایت، افزودن، ویرایش و حذف مقالات موجود در سایت و تغییرات در اسامی افراد و چارت سازمانی ارائه شده و آدرس های سایت از بدیهی ترین امکانات مورد نیاز است.

در کنار این موارد هنگامی که شما بخشش ارائه خدمات الکترونیک را در طراحی سایت برق و مخابرات لحاظ می کنید نیاز به مدیریتی دقیق و حرفه ای در این بخش دارید.

مدیریت درخواست ها، دریافت و دسته بندی مدارک ارسال شده و پاسخ به نیاز کاربران موضوعاتی است که باید در اولویت کارهای مدیریتی سایت قرار گیرد.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اولین نظر را شما ثبت نمائید جهت درخواست مشاوره رایگان شماره موبایل خود را وارد نمائید تا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در اسرع وقت با شما تماس بگیرند برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map