طراحی سایت سیب گرانی اسمیت(سیب سبز)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سیب گرانی اسمیت(سیب سبز) شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت سیب گرانی اسمیت(سیب سبز) شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات و خدمات کشاورزی آنلاین هیوا کشت فصل برداشت : بسیاردیررس استفاده : تازه خوری میزان بار دهی : عالی زمان نگهداری : 1-2 ماه طعم : ترش میوه : کروی مخروطی و سبز ماندگاری روی درخت : ماندگار خودباروری : خود بارور سال آوری : دارد نیمه عمود و وسیع رشد می کند.

با ساقه های کوتاه و نیمه کوتاه.

بسیاردیررس تازه خوری عالی 1-2 ماه ترش تحویل اکسپرس پشتیبانی 24 ساعته تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه نهال سیب گرانی اسمیت (سیب سبز) توضیحات سیب گرانی اسمیت: ویژگی درخت: نیمه عمود و وسیع رشد می کند.

با ساقه های کوتاه و نیمه کوتاه.

ساختار میوه : میوه نیمه درشت بوده و بعضاً درشت می باشد.

رنگ میوه سبز تیره براق می باشد.

گوشت میوه سفید و آبدار بوده و طعم ترشی دارد.

برای انبارداری بسیار مناسب می باشد.

زمان محصول: اواسط مهرماه.

گرده افشانی: خیلی خوب نهال سیب گرانی اسمیت حساسیت آن به سفیدک بیشتر از سیب زرد است.

در مناطق مرطوب به شانکر سیب مبتلا می شود اما حساسیت کمتری به لکه سیاه و کنه دارد.

سیبی است سبز رنگ، ترش مزه و دیررس که به خوبی خواص خود را در سرد خانه حفظ می کند.

به سفیدک و کنه حساس است اما در مقابل بیماری سیاه سیب مقاومت متوسطی دار نهال سیب گرانی اسمیت سیب سبز انواع ویتامین های A، C و K را در خود دارد.

علاوه بر ویتامین های ذکر شده دارای آهن، کلسیم پتاسیم، فلاوونوئید ها و آنتی اکسیدانها می باشد.

فلاوونوئیدهای موجود در سیب سبز از بروز بیماری های تنفسی بویژه آسم جلوگیری می کند.

به افراد سیگاری توصیه می شود که حتما از آب سیب سبز استفاده کنند تا خطر انسداد ریه در آنها کمتر شود.

از دیگر خواص سیب سبز می توان به ضد سرطان بودن آن خصوصا برای زنان اشاره کرد.

ویتامین A موجود در این میوه به تقویت چشم و بینایی کمک میکند.

سیب سبز قادر است کلسترول بدن را در حد مناسبی نگه دارد و خاصیت چربی سوزی آن باعث می شود که به عنوان میوه چربی سوز و رژیمی استفاده شود.

خواص سیب سبز و ویژگی های مفید این میوه دوست داشتنی -آکاخواص سیب سبز خواص میوه جات خواص مواد غذایی سیب سبز برای پیشگیری یا درمان سکته های قلبی و مغزی بکار می رود.

به دلیل وجود ترکیبی شیمیایی به نام روتین باعث جلوگیری از لخته شدن خون میشود.

یکی از عوامل پیری زود رس پوست وجود رادیکالهای آزاد است که با چین های کوچک, حلقه های قهوه ای اطراف چشم و لکه های پوستی نمود پیدا می کند.

سیب سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدانها و ویتامین C, A به جلوگیری از پیری زود رس کمک می کند.

“>همچنین از آب این میوه برای تقویت کننده پوست و مو استفاده می شود نهال سیب گرانی اسمیت .

سیب سبز با خواص شگفت انگیزش قادر است التهابات, اگزما و آکنه های پوست را درمان کند.

برای تاثیر بهتر آن بر روی پوست می توانید صورتتان را با آب سیب تازه بشویید.

نهال سیب گرانی اسمیت   هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * تصویر امنیتی * تیپ میوه گرد - بوته ی قوی - وزن میوه ۱۲ تا ۱۴ کیلو‌گرم - نسبتا زودرس - دارای قدرت رویشی بالا - گوشت میوه قرمز و ترد با میزان قند بالا - پوست ضخیم و تیره با خطوط سبز براق - مناسب صادرات .

بسته بندی پاکت ۱۰۰۰ عددی جهت سفارش این محصول با بخش پشتیبانی خرید تماس بگیرید گردو خوشه ای اسراییلی ۴۰ سال پیش توسط اسراییلی ها به مرکز تحقیقات باغبانی کرج اورده شد و از انجا تکثیر یافت.

این گردو در هر خوشه ی خود ۵ الی ۲۵ گردو دارد.

زود بازده بودن این گردو و دیر گل بودن ان که مقاومت به مناطق سردسیری را دارد و پایه کوتاه بودن وباردهی جانبی و چربی این گردو که بیشتر از گردو های دیگر می باشد از خصوصیات بارز این گردو به شمار می اید.

آدرس: تهران ، بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، پلاک 62، واحد8 کارخانه پلی اتیلن و دفتر مرکزی : فارس ، داراب ، جنت شهر بلوار امام مجموعه بزرگ رها آبگستر دارابگرد دفتر مشهد: بین وکیل آباد 26 و 7 تیر پلاک 646 طبقه 2 واحد 11 فقط جهت بارگیری سولفات آمونیوم ازبکستان تماس پشتیبانی: تلفن همراه – 0912-8238263 خط ثابت – 0912-8238263 ایمیل ها : سیماگر.

com –   سیماگرhivakesht.

com به فروشگاه هیوا کشت خوش آمدید شرکت هیواکشت در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های آبیاری ، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، فروش انواع کود، سم، بذر ، ادوات کشاورزی و باغبانی و پشتیبانی از محصولات کشاورزان از زمان شروع تا برداشت و در نهایت معرفی بهترین بازارهای داخلی و خارجی شروع کرده و به صورت دائم ارائه می‌دهد.

امیدواریم بتوانیم همراه همیشگی شما در ایران باشیم.

اعتماد و رضایت شما ، اعتبار ماست.

© 2020 هیوا کشت.

تمامی حقوق محفوظ است نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map