طراحی سایت طالبی جامبو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت طالبی جامبو داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب و کار شما با یک تیم بزرگ هدایت می شود یا فقط یک شخص ؟ بزرگ است یا کوچک ؟ تفاوتی ندارد ! کسب و کار شما نیاز به یک سایت دارد .

طراحی سایت حرفه ای شما کمتر از یک دقیقه و در هرساعت از شبانه روز از طریق سایت ساز یوتاب انجام می شود .

سایت ساز یوتاب آمده است تا مراحل ساخت سایت را آسان و سریع کند آنلاین شو ! برای راه اندازی سایتتون نیاز نیست چندین ماه صبر کنید تا یک برنامه نویس پر از خطای انسانی سایت شما را طراحی کند .

با سایت ساز ، سایت آماده استفاده برای شما طراحی شده است چند بار در روز برای خرید اجناس مختلف در اینترنت به جستجوی برند مورد نظر و قیمت آنها می پردازید ؟ مشتریان شما هم همینطورند ! فروشگاه ساز حرفه ای یوتاب انتخابی به صرفه ، حرفه ای و با کیفیت بالا برای طراحی سایت فروشگاهی ایترنتی شما می باشد .

آیا می توانید همیشه در دسترس باشید و 24 ساعته درب فروشگاه خود را به روی مشتریانتان باز کنید ؟ پاسخ شما مثبت است ! یوتاب به شما کمک می کند تا با طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی ، شعبه ای از کسب و کارتان را در دستان مشتریانتان فعال کنید .

سایت ساز یوتاب قویترین سایت ساز آنلاین بومی کشور با کد صددرصد شرکتی طراحی شده با ASP.

NET می باشد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و در کمترین زمان ممکن اقدام به ساخت سایت حرفه ای خود کنید .

و به کمک فیلم های آموزشی سایت خود را مدیریت می کنید طراحی سایت از لحظه ثبت نام تا لحظه تحویل توسط نرم افزاریوتاب انجام می شود و با توجه به حذف نیروی انسانی در آماده سازی سایت و از آنجا که کد و سرورها اختصاصی برای شرکت یوتاب می باشد توانستیم قیمت نهایی طراحی سایت را بسیار کاهش دهیم سایت ساز یوتاب هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز همراه شماست .

پشتیبانی نرم افزاری دائمی رایگان ، پشتیبانی تیکتینگ 24 ساعته در پنل مدیریت ، پاسخگویی تلفنی و چت آنلاین از جمله پشتیبانی هایی می باشد که در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد .

طبق آمار اکثر افراد برای یافتن نیاز های خود در اینترنت جستجو می کنند و مشتریان کسب و کار شما نیز جزء این دسته هستند .

اگر شما هنوز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید پس بدانید که کسب و کار شما در جایی که اغلب مشتریان شما حضور دارند ، نیست ! و متاسفانه در کسب و کار های رو به زوال قرار گرفته اید ! داشتن یک سایت قوی لازمه هر کسب و کاری است .

سایت نه تنها کسب و کار شما را در فضای مجازی معرفی می کند بلکه باعث رشد کسب و کار شما در دنیای حقیقی نیز می شود .

حضور شما در دنیای مجازی و همگام بودنتان با رشد تکنولوژی به کسب و کار شما اعتبار می بخشد .

اگر هنوز سایت ندارید و یا سایت دارید و از سایتتان و خدمات پشتیبانی آن راضی نیستید خبر خوشی برای شما داریم آیا می دانید به راحتی در دو مرحله و کمتر از یک دقیقه می توانید سایت خود را تهیه کنید ؟! - ثبت نام کنید -قالب خود راانتخاب نمایید -مبلغ را پرداخت و سایت خود را تحویل بگیرید .

به همین راحتی ! قدرت پشتیبانی و خدمات رسانی سایت ساز یوتاب به حدی می باشد که بسیاری از شرکت های طراحی سایت ،از مشتریان یوتاب هستند و سایت های یوتاب را تهیه کرده و با برند خودشان و قیمت بالا تر به فروش می رسانند ! حضور شما در این صفحه یعنی شما می توانید مشتری اصلی ما باشید و بدون واسطه سایت خود را با پایین ترین قیمت تهیه نمایید .

سایت ساز ها ( website builder ) برنامه و ابزارهایی هستند که به شما در ایجاد وب سایت کمک می کنند و به شما اجازه ساخت یک سایت حرفه ای را در سریعترین زمان ممکن و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یا آشنایی با طراحی سایت را می دهند.

برای اکثر افراد، به ویژه کسانی که اولین سایت خود را راه اندازی می کنند ، یک سایت ساز خوب گزینه ای عالی برای ایجاد یک سایت با کیفیت و ارزان و سریعترین زمان می باشد.

✔ سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز یوتاب وب یک سایت ساز کاملا شرکتی و قدرتمند است که مبتنی بر تکنولوژی Asp.

Net بوده و در طراحی از پایگاه داده قدرتمند Sql Server و معماری چندلایه استفاده نموده است و بدلیل پنل مدیریت کاملا فارسی بدون نیاز به کمترین سطح دانش فنی برای راه اندازی و مدیریت سایت می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید .

✔ سرورهای یوتاب اختصاصی برای شرکت و داخل کشور هستند یعنی اجاره یا مجازی نیستند و از آنجا که سرورها داخلی و از بهترین نوع هستند دارای سرعت بالایی در تبادل اطلاعات و نمایش سایت بوده و سایت شما برای مشتریانتان به راحتی باز می شود .

✔ سایت ساز یوتاب دارای سئو ی( seo ) قدرتمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو که به راحتی می توانید سایت خود را در موتورهای جستجو بالا بیاورید .

✔ چون فقط کد اختصاصی یوتاب روی سرورها قرار دارد ، سایت و اطلاعات شما از امنیت بالایی برخوردار است همچنین امکاناتی نظیر سیستم blocking هوشمند و شناسایی هکرهای مولتی آی پی در سایت ها وجود دارد.

✔ سایت ساز یوتاب کدنویسی اختصاصی بوده و قابلیت افزودن امکانات جدید را دارا می باشد.

✔ قیمت ارزان و بسیار مناسب سایت ساز یوتاب از دیگر مزایای یوتاب می باشد ✔ در مسیر طراحی سایت و راه اندازی سایت با پشتیبانی 24 ساعته یوتاب وب همراه و هم قدم با شما هستیم و ده ها امکان دیگر تمامی مراحل فعال سازی و طراحی سایت شما از لحظه ثبت نام تا لحظه تحویل سایت توسط نرم افزار های سایت ساز یوتاب انجام می شود و با توجه به حذف نیروی انسانی در آماده سازی سایت و در نتیجه کاهش هزینه های طراحی سایت برای شرکت ، قیمت نهایی فوق العاده پایین می باشد.

از آنجا که یوتاب یک سایت ساز بومی بوده و کد و سرورها اختصاصی برای شرکت یوتاب می باشد ، این امکان را دارد تا قیمت نهایی طراحی سایت را بسیار کاهش دهد و سایت ها را با قیمت پایین ارائه دهد در یوتاب سایت ها کاملا شرکتی بوده و از پایه نوشته شده با asp.

net می باشد .

بله شما به راحتی می توانید سایت را مدیریت کنید و برای این کار نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارید .

بطور کلی سایت ساز یوتاب برای افرادی طراحی شده است که یا آشنایی ندارند و یا وقت کدنویسی ندارند .

کل فرایند طراحی سایت و محتواگذاری نیز دارای آموزش می باشد و به کمک آموزش ها می توانید در سایت خود محتوا درج نمایید .

همچنین پشتیبانان یوتاب شما را در این راه کمک می کنند .

سایت با دامنه اختصاصی خودتان به نمایش می آید و هیچ اسمی از یوتاب در نام دامنه شما به کار نمی رود .

شما می توانید به هر تعداد و هر دامنه ای با هر پسوندی تمایل دارید روی سایت خود قرار دهید در هر ساعت شبانه روز ازطریق سیستم پیام ها ( پشتیبانی یوتاب) در پنل مدیریت سایتتان می توانید سوالات و مشکلات خود را بیان نمایید .

همچنین در ساعات اعلام شده از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی نیز پاسخگوی شما هستیم .

بله .

پس از ثبت نهایی سفاش خود امکان تغییر قالب برای شما باز می شود.

شما می توانید قالب سایت خود را از از بین قالب های نوع سایت انتخابی خود به راحتی بصورت رایگان تغییر دهید .

همچنین اگر قالب جدیدی به مجموعه قالب های یوتاب اضافه شود در پنل مدیریت شما نیز به رایگان اضافه می شود .

بله .

در جامعه امروز که اکثر افراد از موبایل و تبلت برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند ، از ملزومات طراحی حرفه ای یک سایت این است که صفحات سایت در صفحه نمایش اینگونه وسایل نیز به خوبی نمایش داده شود ، به این خاصیت ریسپانسیو ( responsive template ) گفته می شود .

کلیه قالب های طراحی شده توسط سایت ساز یوتاب دارای خاصیت ریسپانسیو بوده و ظاهر شکیل و زیبای سایت شما را در تمامی نمایشگرها بخوبی حفظ می کند.

خیر - شما نیاز به خرید هاست جداگانه ندارید 100 مگ فضای رایگان روی اکانت سایت به شما اهدا می گردد .

سایت ها تنها بر روی سرورهای اختصاصی یوتاب قابل استفاده می باشند و امکان انتقال سایت به هاست یا سرور کاربران و تغییر فضای میزبانی وب سایت ها وجود ندارد .

ما فایلها و اطلاعات شما را روی سرورهای امن نگهداری میکنیم، و از امتیازات و سرعت سرور های قدرتمند یوتاب بهره مند می گردید.

بله .

امکان داشتن درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت های ایجاد شده با سایت ساز آنلاین یوتاب وجود خواهد داشت.

درگاه به پرداخت بانک ملت و سامان کیش بر روی سایت ها نصب می باشد پس از تهیه وب سایت و درج محتوا برای درگاه اقدام می کنید خیر .

کلیه سایت های ساخته شده با فروشگاه ساز یوتاب متعلق به سفارش دهندگان می باشد و یوتاب وب هیچ گونه درصد فروش و یا هزینه دیگری از آنها دریافت نمی کند.

و کلیه مبالغ دریافتی به حساب خودتان واریز می گردد.

در بازار امروز ، ثروت ایجاد نمی شود ، بلکه کسب و کارهای موفق ، پول های موجود در بازار را جذب می کنند .

چرا کسب و کار شما نباید جزئی از کسب و کارهای موفق باشد ؟ ! برای بهبود کسب و کار خود دست به کار شوید نام نام خانوادگی شماره موبایل نام کاربری (ایمیل) رمز عبور پیشنهادی سئو سایت موارد زیادی را شامل می شود که در این مقاله چک لیستی از مواردی که باید برای سئو رعایت کنید برایتان بیان کرده ایم .

.

.

قالب فروشگاهی غزل مناسب افرادیست که تمایل دارند سایتشان بیشتر حالت معرفی خدمات و ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود را داشته باشند و در کنار آن اقلام مورد نیاز مشتری در آن حیطه کاری و تولیدی خود را بفروشند.

یکی از تکنیک های مهم سئو داخلی ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در محتوای وب سایت است.

در این مقاله شما را با انواع کلمات کلیدی یعنی کلمات کلیدی کوتاه یا اصلی و کلمات کلیدی بلند یا طولانی آشنا می کنیم.

همچنین نحوه انتخاب بهترین کلمات کلیدی ، چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوا و مقدار چگالی کلمات کلیدی را برایتان شرح می دهیم .

.

.

درج محتوا هنر افزایش بازدید سایت میباشد و این درج محتوا در سایت های فروشگاهی باعث افزایش فروش و جذب بیشتر مشتری می شود .

پس از طراحی فروشگاه اینترنتی اینکه چه مطالبی در فروشگاه اینترنتی خود درج کنیم مهمترین گام می باشد .

چنانچه می خواهید مشتری بیشتری برای فروشگاه اینترنتی خود جذب کنید با باید .

.

.

آیا می دانستید سایت شما هم باید رژیم بگیرد ؟ ! امکان جدید بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر یوتاب ، رژیم سایت شما را آسان می کند .

.

.

حتما این نرم افزار را خریداری نمایید.

قالب فروشگاهی غزل مناسب افرادیست که تمایل دارند سایتشان بیشتر حالت معرفی خدمات و ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود را داشته باشند و در کنار آن اقلام مورد نیاز مشتری در آن حیطه کاری و تولیدی خود را بفروشند.

قالب فروشگاهی روناک مناسب برای شرکت هایی که فروش دارند ! مژده سایت ساز یوتاب به بنگاه داران و مشاوران املاک مبنی بر طراحی سایت املاکی در یک دقیقه قالب شرکتی برنا ، نمونه جدیدی از دموهای مناسب برای طراحی سایت شرکتی به سایت ساز یوتاب اضافه شد .

راه حلی برای بهبود کسب و کارها پس از شیوع ویروس کرونا در ایران برای موفقیت ، هرکس از جایی شروع به کار می کند و گاهی از نقطه صفر شروع می کند .

اما شما این شانس را دارید که تنها نباشید و چرخ را از نو نسازید .

تیمی حرفه ای را گرد هم آوردیم ، تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم ، تا رویاهایتان را بسازید رسالت سایت ساز یوتاب ، ارائه خدمات عالی با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران گرامی و همراهی و همیاری آنها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و قدم نهادن در این دنیای بی انتها می باشد .

مفتخریم که تا کنون توانستیم تعداد زیادی کسب و کار را یاری کنیم تا بدون پرداخت هزینه های گزافی که در این وادی دریافت می شود ، کسب و کارهای خود را راه اندازی نمایند .

سایت خود را از ما بخواهید و به خانواده یوتاب وب بپیوندید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map