طراحی سایت علف طلایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت علف طلایی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام های دیگر علف چای، گل راعی، گل هزار چشم و هوفاریقون است.

در عربی به آن حشیشه القلب می گویند.

ازخواص این گیاه می توان به مواردی چون ضدافسردگی، ضد میکروب و ویروس و ضد سوختگی اشاره کرد.

علف چای با نام علمی Hypericum perforatum گیاهی است علفی و دائمی به ارتفاع تا یک متر، با بوی معطر و در زمان گل دهی بسیار زیبا.

زمان گلدهی گیاه برحسب ناحیه رویش از اردیبهشت تا مهرماه می باشد.

محل رویش گیاه در کوهستان ها و ارتفاعات نواحی شمالی کشور می باشد.

البته در ارتفاعات متوسط و کم بسیاری از نقاط از جمله کرج، راه چالوس، لاهیجان، ارومیه، بروجرد، گنبدکاووس، کلاردشت و اطراف تهران نیز رویش دارد.

قسمت مورد استفاده دارویی گیاه سرشاخه های گلدار آن است.

مهم ترین اجسام موجود در گیاه شامل 05/0 تا 3/0 درصد نفتودی آنترون ها از جمله هیپریسین، پزدوهیپریسین، ایزوهیپریسین، پروتوهیپریسین، هیپرفورین و ادهیپروفورین می باشند.

میزان 2 تا 4 درصدی فلاونوئیدها از جمله هیپروزید، هیپرین، کورستین، ایزوکورستین و روتین؛ میزان 7 تا 15 درصد تانن های کاتشین؛ مقدار کمی اسانس؛ مقدار کمی پروسیانیدین؛ گزانتون ها؛ کاروتنوئیدها و فنل های اسید کربوکسیلیک از جمله کافئیک، کلروژنیک و فرولیک می باشند.

از بین ترکیبات فوق مهم ترین آن ها هیپریسین و پزدوهیپریسین است که از 0095/0 تا 466/0 درصد در برگ ها و تا 24/0 درصد در گل ها وجود دارند.

گیاه و داروهای تهیه شده صنعتی از این گیاه برحسب این دو ماده استاندارد می شوند.

علف طلایی حاوی مقادیر بالای ساپونین ها، آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید هایی مانند کوئرستین و کائمفرول است؛ ساپونین ها ترکیبات گیاهی هستند که دارای خواص ضد قارچی قوی بوده و به طور خاص در مهار رشد باکتری های مضر و مخمر هایی مانند کاندیدا آلبیکنز (عامل عفونت های قارچی واژن) موثر می باشند.

مطالعه بر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می دهد که ساپونین ها دارای خواص ضد سرطانی و ضد التهابی هستند.

آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید های موجود در گیاه علف طلایی دارای خواص ضد التهابی قوی هستند که به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهند.

در طب سنتی از گیاه علف طلایی برای درمان التهاب، درد و تورم بدن استفاده می شود؛ مطالعاتی که بر روی جوندگان انجام شده نشان می دهد که عصاره علف طلایی تورم بافت های آسیب دیده را تا 60 درصد کاهش می دهد.

همچنین این گیاه دارویی التهاب ناشی از آرتریت را 12 تا 45 درصد در جوندگان کاهش می دهد و اثرات آن در دوز های بالاتر، بیشتر می شود.

آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید های موجود در علف طلایی مانند آسپیرین به کاهش درد کمر و آرتروز زانو کمک می کنند.

گفته می شود که علف طلایی به دلیل خواص ضد التهابی طبیعی که دارد برای درمان بیماری های التهابی مانند نقرس، روماتیسم، هموروئید یا بواسیر و اگزما مفید است.

برخی مطالعات نشان می دهد که علف طلایی مانند آنتی بیوتیک ها می تواند به درمان عفونت ادارای کمک کند.

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که گیاه علف طلایی ممکن است در ترکیب با برخی دارو های گیاهی از جمله میوه ارس و دم اسب اثر بهتری برای سلامت دستگاه ادراری بر جای داشته باشد.

علاوه بر این، گفته می شود که عصاره علف طلایی ممکن است باعث افزایش عملکرد مثانه و احساس نیاز مکرر به ادرار کردن شده و اسپاسم های دردناک سیستم ادراری را کاهش دهد.

علف طلایی به دلیل خواص دیورتیک طبیعی که دارد و با افزایش دفع ادرار به پیشگیری و درمان سنگ کلیه کمک می کند.

تحقیقات اولیه آزمایشگاهی نشان داده که علف طلایی ممکن است با تنظیم ژن هایی که سنتز چربی و اندازه سلول های چربی را کنترل می کنند باعث لاغری و کاهش وزن شود.

مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید های موجود در علف طلایی برای پیشگیری از سرطان مفید هستند.

علاوه بر این یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داده که تزریق عصاره علف طلایی، رشد تومور در افراد مبتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

مطالعات نشان داده موش های صحرایی که به مدت 5 روز در هفته عصاره علف طلایی خوراکی را مصرف کرده اند تا 34 درصد کمتر به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شوند.

در طب سنتی از علف طلایی به دلیل خواص ضد التهابی و ضد میکروبی قوی که دارد برای درمان گلودرد استفاده می شود.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده که عصاره علف طلایی ممکن است با بهبود خاصیت کشسانی پوست و با رفع چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک کند.

در طب سنتی از گیاه علف طلایی به دلیل خواص ضد میکروبی و ضد التهابی که دارد برای درمان سریع تر زخم های پوستی استفاده می شود.

علف طلایی ممکن است باعث آلرژی و حساسیت در برخی افراد شود که با علائمی مانند بثورات، خارش پوستی و آسم مشخص می شود.

بنیاد ملی کلیه آمریکا توصیه می کند که افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، افراد دیالیزی و کسانی که پیوند کلیه شده اند به هیچ وجه نباید از علف طلایی استفاده کنند.

گیاه علف طلایی ممکن است باعث افزایش سدیم در بدن و در نتیجه فشار خون بالا در افراد شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از اثرات علف طلایی بر روی زنان باردار و شیرده منتشر نشده به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که در دوران بارداری و شیردهی از مصرف این گیاه دارویی جدا اجتناب کنید.

از آنجایی که علف طلایی اثر دیورتیک دارد، نباید با دارو های دیورتیک مصرف شود چون باعث از دست دادن آب زیادی می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map