طراحی سایت علف چای اسکبروم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت علف چای اسکبروم در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دستور پخت پنکیک میوه ای معرفی نخل سیکاس معرفی مریم گلی معرفی گیاهان زینتی 0912-8238263 ۳,۹۰۰ تومان این بسته شامل 1 گرم بذر میباشد.

100 در انبار علف چای اسکبروم گیاه چند ساله بلند، قهوه ای مایل به قرمز، مستطیلی و دارای ریشه کمی است ، شاخه در زیر و اغلب زیر گل آذین است گستردگی بوته رو به بالا است.

دارای گلهای زرد رنگ است.

علف چای اسکبروم از طریق بذر، قلمه، ساقه و تقسیم بوته تکثیر می شود.

کشت بذری این گیاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.

بیشتر کشت غیر مستقیم این گیاه معمول است.

برای این منظور بذر را در اواسط فصل زمستان در گلخانه و در داخل گلدان یا سینی نشاء بکارید و آبیاری کنید، طوری که سطح خاک مرطوب شود.

تا زمان جوانه زنی نیز سطح خاک را مرطوب نگه دارید، پس از مدتی گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می کند.

در فصل بهار نشاء بدست آمده را به زمین اصلی منتقل کنید.

همچنین در فصل بهار می توانید بذر این گیاه را مستقیما در زمین اصلی مورد کشت قرار دهید، برای این منظور پس از آماده نمودن زمین سطح کشت بذر را بکارید و آبیاری کنید و تا زمان جوانه آن را مرطوب نگه دارید، پس از مدتی گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می کند.

ارتفاع این گیاه متغیر و بسته به شرایط اقلیمی بین 20 تا 100 سانتی متری می باشد.

بذر را در عمق 0.

5 تا 2 سانتی متری بکارید.

فاصله کاشت بذر بین 20 تا 30 سانتی متر می باشد.

علف چای اسکبروم برای رشد خاکهای سبک را می پسندد.

اسیدینه مناسب خاک برای رشد این گیاه بین 6 تا 7 می باشد.

توجه داشته باشید که خاک باید از زهکشی مناسبی برخوردار باشد.

گلدهی این گیاه فصل بهار و تابستان می باشد.

به آبیاری متوسطی نیاز دارد.

به آفتاب کامل و نیمه سایه برای رشد نیاز دارد.

برای خرید بذر و فروش بذر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر با شماره 0912-8238263 تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه سیماگر جهت رفاه حال مشتریان این فروشگاه از چهار روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود.

با توجه به اینکه محصولات بالای وزن 30 کیلوگرم هزینه ارسال با پست زیاد میباشد شرکت سیماگر گزینه ارسال باربری را هم به روش ارسال خود اضافه کرده تا به صورت انتخابی در صورت رضایت مشتری از این گزینه استفاده شود تا هزینه ارسال کمتر شود فقط ذکر این نکته الزامی است که در صورت انتخاب گزینه باربری تحویل از پایانه مسافربری به عهده مشتری میباشد.

ارسال با پست 72 ساعته کلیه کارت های شتاب از ساعت 8 تا 16:30 فقط 7 روز بالای سیصد هزار تومان خرید (فقط تا وزن 200 گرم) سیماگر Email address: شما در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارید.

نام کاربری یا ایمیل * گذرواژه * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: ورود 100 در انبار

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map