طراحی سایت مواد اوليه فرش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت مواد اوليه فرش داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎ در گذشته خرید و فروش محصولات تنها به صورت حضوری انجام می گرفت.

حسن این نوع خرید اعتماد بیشتر مشتریان به محصول و فروشنده بود.

اما به مرور با گسترش تکنولوژی خرید و فروش محصولات بیشتر به صورت غیر حضوری انجام شد چرا که علاوه بر صرفه جویی در زمان، سایت ها با داشتن نماد اعتماد توانستند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند.

یکی از این مشاغل خرید و فروش فرش است که با طراحی سایت فرش تجارت فرش را در عرصه جهانی بسیار راحتتر کرده است.

فرش و قالی از قدیم در ایران پر استفاده بوده است و یکی از مهم ترین وسایل خانه تلقی می شود.

اولین فرش دستبافت ایرانی در سال ۱۹۴۹ در مرحله دوم جست وجوهای باستان شناس روسی، رودنکو در منطقه پازیریک کشف و به نام فرش پازیریک نامیده شد.

تاریخ این فرش با توجه به شکل اسب سواران مشخص می شود.

شیوه ی نشان دادن اسبهای جنگی که روی بدن اسب به جای زین قالی گسترده شده است و پارچه روی سینه اسب نشان دهنده ی آشوریان می باشد.

اما روی فرش پازیریک نشان هایی مانند ظریف کاریهای متفاوت و شیوه ی گره زدن دم اسبها ، در نقش های برجسته تخت جمشید نیز دیده می شود.

در زمان حمله و محاصره ایران توسط مغولها (قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی) قالی بافی به سطح بسیار بالایی از زیبایی و تکنیک رسید.

شکوفایی این صنعت شاید با حکومت غازان خان )۱۳۰۷-۱۲۹۵ میلادی) همزمان بوده.

فرش ها یک نوع زیرانداز است که از نخ و الیاف مختلف تشکیل شده است.

فرش ها ارزش های متفاوتی دارند.

معیارهای ارزشمندی فرش ها به دستباف بودن یا ماشینی بودن فرش، طرح و نقش فرش، جنس الیاف بکار رفته برای فرش و.

.

.

می باشد.

در قدیم فرش ها دستباف بودن ولی امروزه با صنعت فرش بافی مانند بقیه صنعت ها پیشرفت کرده است و فرش ها با ماشین های مخصوص بافته می شود.

استفاده یک وب سایت فرش چیست؟ در وب سایت فرش همه نوع فرش را می توان به فروش رساند؟ یک وب سایت موفق برای فروش فرش چه وب سایتی است؟ بیشتر بخوانید: راه های افزایش فروش فروشگاه اینترنتی با استفاده از طراحی سایت فرش شما می توانید کسب و کار کوچک خود را گسترش دهید و بیشتر شناخته شوید.

در نتیجه ساخت سایت فرش در وهله اول برای افراد محبوبیت ایجاد می کند همچنین با شناخته شدن توسط افراد بیشتر برند سازی می کند.

از سویی دیگر با شناخته شدن بیشتر کسب و کار شما محصولات شما راحتتر به فروش می سد و در نتیجه سود شما از راه اندازی سایت فرش بسیار بیشتر خواهد شد.

فروشگاه های فرش با راه اندازی و طراحی سایت فرش مشتریان بیشتری به دست می آورند و تولیدکنندگان فرش نیز در سطح جهانی می توانند به رقابت بپردازند.

رقابت در زمینه فرش در عرصه جهانی بذای ایرانیان بسیار راحتتر است چرا که فرش ریشه ایرانی دارد و فرش ایران شهرت زیادی در کل دنیا دارد.

اگر شما هم در این عرصه مشغول فعالیت هستید طراحی وب سایت فرش می تواند در کمترین زمان بیشترین سود را نصیب شما کند.

با طراحی سایت فرش شما می توانید در زمینه کاری خود بیشتر شناخته شوید و در نهایت این امر منجر به افزایش فروش شما می شود.

این وب سایت برای سه دسته از افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند مفید است دسته اول افرادی که خود صاحب کارخانه تولید فرش هستند، دسته دوم کسانی که عرضه کننده فرش های شرکت های متفاوت هستند و دسته سوم افرادی که خود صاحب کارگاه تولید فرش های دستباف هستند.

یک وب سایت دارای امکان معرفی صاحب فرش و طرح های فرش به جهان است.

از این طریق کسانی که به دنبال خرید فرش هستند می توانند فرش ها را ببینند و از قیمت های آن مطلع شوند و در صورت تمایل به خرید، حضوری به نمایشگاه فرش بروند یا به صورت آنلاین خرید نمایند.

طراحی سایت فرش باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ ساده ترین استفاده از یک وب سایت فرش، معرفی خود و محصولاتتان است شما از طریق وب سایت و فضای مجازی می توانید محصولاتتان را به علاقه مندان به فرش سراسر جهان معرفی کنید و در صورت تمایل به خرد فرش از شما به راحتی از طریق وب سایتتان به شما دسترسی داشته باشند و همچنین در صورت لزوم با توجه به آدرس تان که در سایت قرار داده اید به صورت حضوری به شما مراجعه کنند.

تمام این نکات برای داشتن یک وب سایت خوب مفید است ولی کافی نیست.

طراحی سایت فرش به یکسری مورد فنی دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی بازدید از سایت شما بالا نمی رودو حتی ممکن است فروش آنلاین نداشته باشید پس راهی وجود دارد که زمانی که کاربران در موتور های جستجوگر گوگل به دنبال سایت فرش هستند گوگل سایت شما را در اول صفحه سایت های پیشنهادی نشان دهد به مجموعه فعالیت هایی که منجر به این امر و پربازدید شدن سایت گردد سئو سایت یا بهینه سازی می گویند.

مورد مهم دیگر در طراحی فروشگاه اینترنتی فرش ریسپانسیو بودن سایت است.

این به این معناست که اندازه ی صفحه ی سایت شما به اندازه های مناسب در صفحه های گوشی، لپ تاپ، تبلت و.

.

تبدیل شود و زمانیکه کاربر با هر کدام از این دستگاه ها به سایت شما آمد تمایل به ماندن در سایت شما را داشته باشد.

همچنین توجه به این مسئله که فرش دارای بازار بین المللی است و سایت باید دو زبانه باشد تا از هر کجای دنیا بتوانند از سایت شما بهره ببرند و خرید کنند نیز مهم است.

نکات دیگری مانند سرعت، امنیت و در دسترس‌پذیری نیز در طراحی یک وب‌سایت باکیفیت اهمیت دارند پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که طراحی سایتتان را به طراحان حرفه وب پویا بسپارید.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی فرش با طراحان وب پویا در ارتباط باشید.

وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map