طراحی سایت کارت خوان کنترل دسترسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت کارت خوان کنترل دسترسی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تماس با گذرکنترل 77330946 77356167 09123838599 09214172086     اثرانگشت   کارت   رمز   تشخیص چهره    در این سایت بهترین مدل های اکسس کنترل پر فروش بازار که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر میباشند با کمترین قیمت ممکن خدمت شما معرفی میشود.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی لطفا با کارشناسان تیم گذر کنترل تماس بگیرید.

همچنین در ادامه این صفحه و در قسمت مطالب کاربردی , مطالب مفیدی جهت راهنمایی شما عزیزان در ضمینه انتخاب اکسس کنترل مناسب به شرح ذیل ارائه شده است: اکسس کنترل چیست؟ دستگاههای اکسس کنترل یا همان دستگاه کنترل تردد  دارای یک یا چند رله می باشند که دستگاه پس از تشخیص مجاز بودن افراد برای فرمان دادن به قفل برقی جهت باز شدن درب از انها استفاده می کند،همچنین می توان ازاین اکسس کنترل ها برای فرمان دادن به انواع جک پارکینگی و دربهای اتوماتیک استفاده نمود.

اتصال به شبکه امکان گذارش گیری از ترددهای روزانه به منظور حضور و غیاب افراد و کارکنان یک مجموعه نیز دربعضی از مدل های این دستگاهها وجود دارد.

گذر کنترل ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین سیستمهای امنیتی با قیمت مناسب وخدمات پس از فروش.

          اکسس کنترل تردد SZ15 اکسس کنترل SZ21 ریدر RFID دستگاه کنترل تردد SZ331 اکسس کنترل SZ16 اکسس کنترل اثر انگشت مدل SZ11 دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی  SZ305 دستگاه کنترل تردد SZ312 اکسس کنترل SZ17            تغذیه ورودی: 3A /12VDC      دارای 1 رله آزاد     حداکثر جریان خروجی رله: 3A     مدت زمان قابل تنظیم برای عملکرد رله: 0 تا 99 ثانیه     مدت زمان قابل تنظیم برای عملکرد آلارم: 0 تا 3 دقیقه     دارای ویگند ورودی 26 بیت جهت اتصال ریدر     تعداد کاربر: 2000     فاصله خواندن کارت: 3 تا 6 سانتی­متر     دارای سنسور ضد سرقت (LDR)     امکان تعریف کارت و رمز دستگاه اکسس کنترل مدل ZK22   روش نصب اکسس کنترل(دستگاه کنترل تردد) به قفل برقی و درب اتوماتیک روش نصب اکسس کنترل  به قفل برقی نصب اکسس کنترل به درب اتوماتیک   قابلیت Anti-Passback در اکسس کنترل   اهمیت نصب ریدرRFID روی اکسس کنترل   نرم افزار اکسس کنترل کارت مایفر RFID چیست؟ اکسس کنترل تشخیص چهره اکسس کنترل با اسکن عنبیه چشم اثر انگشت در اکسس کنترل انواع ریدرهای جانبی اگرچه بسیاری از ریدرهای مجاورت ممکن است یکسان به نظر برسند ، اما بسته به منبع تغذیه و نحوه اتصال مجدد آنها به سیستم کنترل تردد می توانند عملکرد بسیار متفاوتی داشته باشند.

برای کنترل دسترسی چهار نوع کارت خوان نزدیک وجود دارد.

هنگام نصب اکسس کنترل های مجاورت ، مهم است که بدانید کدام نوع بهترین امنیت را برای فضای شما فراهم می کند.

 ریدرهای مجاورت سیمی - متداول ترین نوع اکسس کنترل مجاورت که در برنامه های کنترل تردد تجاری استفاده می شود ، ریدرهای پروکسی سیمی شامل خوانندگان Weigand و خوانندگان RS-485 هستند.

از آنجا که آنها با استفاده از پروتکل Wiegand ارتباط برقرار می کنند ، تقریباً با هر نوع سیستم کنترل تردد سازگار هستند.

با این حال ، پروتکل Wiegand از دهه 1970 وجود داشته است ، به این معنی که مستعد هک شدن است.

برای اطمینان از امنیت خوانندگان مجاورت با استفاده از پروتکل Wiegand ، خوانندگانی را با رمزگذاری پیشرفته از انتها به انتها و محافظت های اضافی در برابر دستکاری مانند خوانندگان RS-485 از Openpath انتخاب کنید.

این کارت خوان های استاندارد prox بعضی اوقات گزینه های مختلفی را شامل می شوند و معمولاً از ترکیبی از فرمت های RFID ، Bluetooth (BLE) یا NFC پشتیبانی می کنند.

 ریدرهای مجاورت بی سیم  ریدرهای مجاورت بی سیم از طریق باتری کار می کنند تا دیگر نیازی به سیم کشی به صفحه کنترل نداشته باشند.

آنها اغلب برای استقرار گسترده در هتل ها و مجتمع های آپارتمانی استفاده می شود که سیم کشی هر درب منفجر کننده است.

آنها معمولاً برای برقراری ارتباط با یک صفحه کنترل مرکزی متصل به اینترنت به نقاط دسترسی محلی در سراسر ساختمان احتیاج دارند.

یکی از نکات منفی این نوع خواننده مجاورت نیاز به بررسی و تعویض باتری ها برای اطمینان از عملکرد مناسب است.

  ریدرهای مجاورت مستقل  این اکسس کنترل ها غیرمتمرکز در عملکرد خود محدود هستند زیرا به صفحه کنترل متصل نمی شوند.

از آنجا که آنها هیچ اتصال داده ای ندارند ، نمی توان آنها را از راه دور مدیریت یا برنامه ریزی کرد ، به همین دلیل است که آنها اغلب دارای یک پین PIN هستند.

هنگامی که در قسمت بدون درب در نصب می شوند ، آنها همچنین مستعد دستکاری و هک هستند ، زیرا اطلاعات حساس کاربر و اطلاعات را به صورت محلی ذخیره می کنند.

این نوع اکسس کنترل های مجاورت برای استقرارهای کوچک داخلی که نیازی به ویژگی های امنیتی اضافه شده مانند کمد دیواری ندارند ، مناسب ترین هستند.

  ریدرهای مجاورت متصل به IP - این نوع خواننده پیشرفته تر هیچ ارتباط مستقیمی بین خواننده و کنترل کننده ندارد.

اتصال اترنت به آنها امکان می دهد تا به طور کامل در سیستم های IT برای یک سیستم امنیتی خودکار و انعطاف پذیرتر ادغام شوند.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که این نوع سیستم ها باید از استانداردهای سطح بالای رمزگذاری و امنیت سایبری برای اطمینان از امنیت فضای شما برخوردار باشند.

اگر IP شما به خطر بیفتد ، امنیت ساختمان شما نیز در معرض خطر است.

مزایای اکسس کنترل های مجاورت برای کنترل دسترسی یک دلیل خوب وجود دارد که ریدرهای مجاورت را در ادارات و فضاهای تجاری در سراسر جهان بسیار رایج می دانند.

اول ، اجرای آنها نسبتاً ساده است.

فن آوری کارت خوان Proximity از دهه ها قبل وجود داشته است و مردم با نحوه استفاده از آنها آشنا هستند ، بنابراین پس از نصب ، به آموزش و یا زمان شیب دار کمی نیاز دارند.

کارت های همجواری (که به آن کارت های پروکس نیز می گویند) همچنین می توانند تجربه دسترسی بدون تماس را فراهم کنند.

برخلاف کارت های کش رفتن ، برای کار کردن ، کارت های پروکس نیازی به قرار دادن یا کشیدن از طریق خواننده ندارند.

کارت مجاورتی دارای یک سیم پیچ آنتن فلزی است که درون آن تعبیه شده است و داده های رمزگذاری شده را در خود نگه می دارد.

کارت خوان های مجاورت از یک میدان الکترومغناطیسی برای شناسایی کارتهای اطراف و انتقال داده ها از طریق خواننده به صفحه کنترل دسترسی استفاده می کنند.

در صورت مجاز بودن کارت ، صفحه کنترل سیگنالی را به خواننده ارسال می کند تا قفل در باز شود.

از فناوری مجاورت می توان در دکمه های کلیدی ، کارت های تاشو یا برچسب ها نیز استفاده کرد.

این برای اجرای فن آوری لمسی برای ایجاد فضاهای سالم عالی است.

بسته به نرم افزار کنترل تردد ، سیستم های کارت مجاورت می توانند فعالیت قابل ردیابی قابل ردیابی و تجزیه و تحلیل داده را برای فضای آنها فراهم کنند.

یک پلت فرم مبتنی بر ابر مانند Openpath بیشترین انعطاف پذیری را ایجاد می کند ، به مدیران و امکانات امکان دسترسی از راه دور برای مدیریت سیستم کنترل تردد خود را از هر مکان می دهد.

نگرانی ها و مشکلات امنیتی کارت خوان های مجاورت همانند سایر اقدامات امنیت فیزیکی ، اکسس کنترل مجاور شما نیز باید از امنیت و اطمینان بالایی برخوردار باشد.

ممکن است یک سیستم کنترل تردد قدیمی شناخته شده یک انتخاب هوشمندانه به نظر برسد ، اما از آنجا که این فناوری دهه هاست وجود دارد ، آسیب پذیری های امنیتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

هنگام بررسی اینکه چگونه کسی با یک خواننده مجاورت سازش می کند ، تعداد آسیب پذیری شگفت آور وجود دارد.

به عنوان مثال ، تقریباً هرکسی می تواند کارت خوان HID proximity را با دستگاه خریداری شده به صورت آنلاین هک کند.

اگر کارت خوان مجاوریتان یکی از نقاط ضعف زیر را دارد ، وقت آن است که آن را ارتقا دهید.

 محدوده خواندن ناکافی - محدوده خواندن فاصله ای است که ریدرهای از آن می تواند گواهینامه اعتبار نزدیک را تشخیص دهد.

دامنه خواندن براساس دستگاه متفاوت خواهد بود.

فاصله یک است.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map