طراحی سایت کدو زگیل دار میکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کدو زگیل دار میکس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  آدرس مطب: تهران، اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش کوچه نوزدهم، ساختمان بانک سامان، پلاک 24، طبقه 4، واحد 7 زگیل تناسلی نوعی بیماری مقاربت جنسی است که در صورت عدم درمان می تواند منجر به سرطان دهانه رحم شود.

اما در این مقاله می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که آیا زگیل تناسلی در دوران بارداری تاثیری دارد، آیا زگیل تناسلی برای جنین خطرناک است و آیا بارداری با وجود زگیل تناسلی امکان پذیر است یا خیر.

همچنین به مباحث HPV و زایمان طبیعی، زگیل تناسلی و سزارین و درمان زگیل در دوران بارداری می پردازیم.

جهت دسترسی به بخشهای مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست آشنایی با ویروس زگیل تناسلی ویروس زگیل تناسلی و باروری تشخیص زگیل تناسلی در بارداری آزمایش زگیل تناسلی و بارداری تاثیر زگیل تناسلی بر جنین زگیل تناسلی و طی کردن دوران بارداری درمان زگیل تناسلی در دوران بارداری درمان زخم دهانه رحم در طی بارداری زگیل تناسلی و زایمان طبیعی زگیل تناسلی و سزارین واکسن گارداسیل و بارداری سوالات رایج درباره زگیل تناسلی در دوران بارداری    ویروس پاپیلوم انسانی رایج ترین عفونتی است که از طریق تماس پوست با پوست ناحیه تناسلی فرد آلوده منتقل می شود.

ویروس HPV بیش از 150 تیپ متفاوت دارد که حدود 40 تای آنها با عنوان ویروس زگیل تناسلی شناخته می شوند و میتوانند منجر به زگیل تناسلی و سرطان های زیر شوند: • سرطان دهانه رحم • سرطان واژن • سرطان دهانه واژن • سرطان آلت تناسلی مردان • سرطان مقعد ویروس زگیل تناسلی معمولا منجر به مشکلات خاصی در طی بارداری نمی شود.

اما با این حال، بهتر است درباره مشکلات نادری که ممکن است در صورت بارداری و ابتلا به ویروس زگیل تناسلی رخ دهد، بدانید.

  ویروس زگیل تناسلی یا HPV تاثیر زیادی بر روی باروری ندارد و بارداری با وجود زگیل تناسلی امکان پذیر است.

با این وجود، درمان های زیر برای سلول های پیش سرطانی در دهانه رحم می توانند منجر به مشکلاتی برای باروری شوند: • فریز دهانه رحم • LEEP • بیوپسی مخروطی • کونیزاسیون زخم یا دیسپلازی دهانه رحم معمولا ناشی از ویروس زگیل تناسلی است.

این روش های درمانی زخم دهانه رحم به دلیل باریک کردن دهانه رحم و تغییر مخاط دهانه رحم می توانند سرعت اسپرم را کاهش داده و رسیدن اسپرم به تخمک و بارور کردن آن را دشوار تر کنند.

همچنین ممکن است موجب زایمان زودرس یا کاهش وزن جنین در بارداری شوند.

با این حال احتمال ناباروری در اثر این روش های درمانی کمتر از 5 درصد است.

مقاله مرتبط: درمان قطعی زگیل تناسلی چنانچه شما هم از زگیل تناسلی رنج می برید می توانید جهت دریافت خدمات تخصصی درمانی و کنترل این بیماری به خانم دکتر متین ذاکرین جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

شما می توانید در صورت نیاز برای دریافت وقت ویزیت با شماره 0912-8238263 تماس حاصل فرمایید.

    زنان باردار معمولا از نظر ابتلا به ویروس زگیل تناسلی مورد آزمایش و معاینه قرار نمی گیرند اما تشخیص ابتلا به زگیل تناسلی در طی بارداری معمولا از طریق مشاهده زگیل در نواحی تناسلی یا در طی انجام پاپ اسمیر یا کولپوسکوپی روتین مشخص می شود.

مشاهده سلول های پیش بدخیم در پاپ اسمیر مشخص کننده احتمال ابتلای شما به ویروس زگیل تناسلی است.

می توانید در کنار این آزمایشات، آزمایش HPV DNA typing هم بدهید تا وجود ویروس زگیل تناسلی در بدن شما و تیپ آن مشخص شود.

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله انواع تیپهای زگیل تناسلی را از اینجا بخوانید.

    انجام روتین آزمایشات پاپ اسمیر و کولپوسکوپی برای شناسایی زگیل تناسلی منعی در طی بارداری ندارند.

می توانید این دو آزمایش را بدون هیچ نگرانی در طی بارداری خود انجام دهید.

بیشتر بدانید: آیا انجام کولپوسکوپی در زمان بارداری مجاز است؟    زنان مبتلا به زگیل تناسلی ممکن است نگران تاثیر گذاری زگیل بر جنین باشند اما در اکثر موارد ابتلا به ویروس زگیل تناسلی اثر زیادی در دوران بارداری و جنین ندارد.

همچنین مراقبت های بارداری در صورت ابتلا به ویروس زگیل تناسلی تغییری نخواهند کرد.

    اکثر زنان باردار دچار زگیل تناسلی یا دارای سابقه ابتلا به زگیل تناسلی، مشکلی ناشی از ویروس زگیل تناسلی در طی بارداری و زایمان خود نخواهند داشت.

با این وجود، تعداد زگیل های تناسلی در طی بارداری ممکن است به علت تغییرات سیستم ایمنی بدن، افزایش یابد یا اندازه شان بزرگ شوند.

معمولا درمان زگیل های تناسلی تا پس از زایمان به تاخیر انداخته می شود اما در ادامه به برخی از درمان های ممکن در طی بارداری می پردازیم.

    معمولا درمانی برای زگیل های تناسلی در طی دوران بارداری تجویز نمی شود و ویروس زگیل تناسلی خطری برای جنین ندارد و همچنین هیچ دارویی برای درمان ویروس زگیل تناسلی وجود ندارد.

زگیل ها به درمان احتیاج ندارند مگراینکه بزرگ باشند یا موجب ناراحتی شوند.

در این هنگام، ممکن است پزشک از روش های زیر برای درمان زگیل های تناسلی در بارداری استفاده کند: • فریز زگیل های تناسلی یا کرایوتراپی • درمان با لیزر • جراحی درمان های زیر در صورت ابتلا به زگیل تناسلی در طی بارداری و شیر دهی توصیه نمی شوند: • پودوفیلین • پودوفیلوتوکسین • فلوروراسیل • آلدرا • تزریق اینترفرون بیشتر بخوانید: آیا زگیل مقعدی خطرناک است؟ در صورتیکه احیانا دچار علائم زگیل مقعدی یا زگیل تناسلی شده اید، می توانید با مراجعه به خانم دکتر ذاکرین (متخصص و جراح زنان) جهت تایید یا رد ابتلا به این بیماری اقدام کنید.

تشخیص زگیل مقعدی و زگیل تناسلی نیازمند دقت و حساسیت بالایی است.

جهت دریافت نوبت و وقت معاینه با شماره 0912-8238263 تماس حاصل فرمایید.

    درمان زخم یا دیسپلازی دهانه رحم در زنان باردار، معمولا تا بعد از زایمان به تعویق انداخته می شود زیرا درمان دیسپلازی دهانه رحم نیازمند برداشتن بخش زیادی از دهانه رحم است که ممکن است منجر به آسیب به جنین شود.

    ریسک سرایت زگیل تناسلی در طی زایمان طبیعی بسیار کم است.

حتی اگر نوزادان تازه متولد به ویروس زگیل تناسلی مبتلا شوند، بدن آنها قادر به دفع ویروس زگیل تناسلی است.

در اکثر موارد نوزاد تازه به دنیا آمده معمولا مشکلات مرتبط با ویروس زگیل تناسلی ندارد.

در موارد نادری، نوزاد تازه متولد شده ممکن است دچار زگیل هایی در ناحیه گلو شود که به این بیماری پاپیلوماتوز راجعه تنفسی گفته می شود و نیازمند جراحی های متعدد برای ممانعت از مسدود شدن مسیر تنفسی نوزاد است.

البته بروز زگیل ها درناحیه حنجره و گلو لزوما در بدو تولد به وجود نمیاد و احتمال بروز این زگیل ها تا پنج سال بعد از تولد ممکن هست.

    گاهی اوقات برای ممانعت از ابتلای نوزاد به ویروس زگیل تناسلی، زایمان سزارین توصیه می شود.

همچنین وجود زگیل های بزرگ خطرات زایمان طبیعی را افزایش میده و انجام اپیزیوتومی (برش در ناحیه بین واژن تا مقعد برای کمک به زایمان) را برای پزشک مشکل میکند و گاهی حتی دهانه واژن توسط زگیل ها مسدود می شود که در این صورت هیچ راهی به غیر از انجام سزارین برای به دنیا آوردن کودک وجود ندارد.

    بهترین راه برای عدم ابتلا به ویروس زگیل تناسلی انتخاب فرد مطمئنی به عنوان شریک جنسی و تزریق واکسن گارداسیل است.

واکسن گارداسیل برای افراد 9 تا 30 سال توصیه می شود و در سه نوبت تزریق می شود.

تزریق واکسن گارداسیل در بارداری توصیه نمی شود.

اگر پیش از بارداری، واکسن گارداسیل را تزریق نکرده اید یا شروع به تزریق واکسن گارداسیل کرده اید اما هر سه نوبت تزریق تمام نشده است.

بهتر است برای تزریق نوبت های بعدی یا شروع تزریق واکسن گارداسیل تا بعد از زایمان صبر کنید.

مقاله ویژه سایت: چگونه از زگیل تناسلی رهایی یابیم؟ غربالگری سرطان دهانه رحم، اولین و مهم ترین قدم در پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

شما می توانید ضمن مراجعه به خانم دکتر متین ذاکرین در طی یک جلسه، به طور کامل معاینه شوید و در صورت لزوم آزمایشات پاپ اسمیر یا کولپوسکوپی برای شما تجویز می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت معاینه با شماره 0912-8238263 تماس حاصل فرمائید.

  من تازه دوره تزریق واکسن گارداسیل را به پایان رسانده ام، چه زمانی می توانم باردار شوم؟ به دلیل این که واکسن حاوی ویروس HPV نیست، زمان خاصی برای صبر کردن پیش از اقدام به بارداری پس از تزریق واکسن گارداسیل وجود ندارد.

من نمی دانستم باردار هستم و واکسن گارداسیل را تزریق کردم، آیا این واکسن می تواند برای جنین مضر باشد؟ از آنجایی که واکسن گارداسیل حاوی ویروس ضعیف شده یا کشته شده نیست، ریسک کمی در طی بارداری خواهد داشت.

همچنین تاکنون هیچ عوارضی در رابطه با نقص در هنگام تولد و مشکلات بارداری ناشی از واکسن گارداسیل یافت نشده است.

پدر فرزندم نزدیک بارداری من، این واکسن را تزریق کرد، آیا این واکسن ممکن است بر روی جنین اثری بگذارد؟ خیر.

هیچ شواهدی دال بر تاثیر گذاری واکسن گارداسیل بر روی اسپرم مردان وجود ندارد.

اگر شما هم در مورد زگیل تناسلی در دوران بارداری سوالی دارید که جواب آن را در این مقاله پیدا نکرده اید، می توانید در پایین همین مقاله در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید.

لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید : سلام نه مشکلی برای بارداری نیست و ویروس با اسپرم منتقل نمیشه.

سلام میتونی لیزر کنی سلام.

بهتره قبل از بارداری درمان رو شروع کنید.

در طی بارداری باز هم تعداد زگیلها بیشتر میشه.

سلام.

عزیزم برای درمانهای سریع تر و نتیاج بهتر که دیگه زگیلهاتون برگشت نداشته باشه می تونید کرایوتراپی یا لیزر رو امتحان کنید.

برای اینکه عود نکنه، میتونین نکات مقاله پاکسازی ویروس زگیل تناسلی رو اجرا کنید که خیلی مفیدن.

سلام همینطوری که نه! احتمالا ویروس از قبل رد بدنتون بوده و در بارداری به دلیل افزایش هورمون ها الان فعال شده.

جهت دریافت نوبت و مشاوره برای عمل های زیبایی می توانید از طریق واتساپ زیر با مشاورین ما در تماس باشید.

0912-8238263 جهت دریافت مشاوره برای لیزر پیشرفته موهای زائد و اطلاع از پکیج های ویژه ما به واتساپ زیر پیام دهید.

0912-8238263 اشرفی اصفهانی- بالاتر از پونک- نبش کوچه نوزدهم- ساختمان بانک سامان- پلاک 24- طبقه 4- واحد 7 021-0912-8238263 0912-8238263 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به " دکتر ذاکرین " می باشد طراحی سایت، توسعه و پشتیبانی توسط آتی دیتا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map