طراحی سایت 24

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت 24 کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حضور خیره کننده شما در فضای وب توسط تیم طراحی وب 24 ( سیماگر ) طراحی وب سایت ترکیبی از دانش ، هنر و خلاقیت با استفاده از عناصر بصری و مهندسی در کنار هم است.

هنگامی که یک سایت براساس اصول و هارمونی ساخته می شود ، می تواند بدون توجه به محدودیت های زمانی ، علاوه بر جذب بیننده ثابت ، به یک اثر ماندگار تبدیل شود.

آیا به یک وب سایت با کیفیت عالی نیاز دارید؟ یا می خواهید مشکلات وب سایت خود را برطرف کنید؟ با اطمینان با تیم طراحی وب 24 ( سیماگر )  تماس بگیرید.

تیم طراحی وب 24 ( سیماگر ) خدمات طراحی وب سایت و کیفیت توسعه وب را با کیفیت عالی ارائه می دهند.

امروزه سفارش طراحی وب سایت در لیست اولویت های هر شرکت یا شغلی قرار دارد.

صاحبان مشاغل می دانند که تعداد کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش است و داشتن پایگاه مناسب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه دارد.

افزایش اثربخشی یک سایت در جذب مخاطبان و همچنین تخصص در حرفه طراحی وب سایت مستلزم آن است که نگاهی حرفه ای به این امر داشته باشیم.

تیم طراحی وب 24 ( سیماگر ) بهترین حرفه ای ها در زمینه طراحی وب را در یک مجموعه در طول سال ها جمع کرده است تا بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

سفارش طراحی سایت شما از اولین مرحله مشاوره تا آخرین مرحله از شروع کار به بهترین افراد واگذار خواهد شد.

تیم طراحی وب 24 ( سیماگر ) طراحی و توسعه کامل وب سایت وردپرس ( WordPress ) را ارائه می دهیم که شامل برندسازی ( Branding )، بهینه سازی موتور جستجو سئو (Search Engine Optimization ) و تمرکز بر نرخ تبدیل بازدید کنندگان ( focus on visitor conversions ) است.

در حالی که ما از فناوری و کد استفاده می کنیم ، ما روی وبگردی مشتری ( Customer Journey ) و تجربه کاربر ( User Experience ) متمرکز می شویم.

پروژه های طراحی وب ما در صفحه نتایج موتور جستجو شروع می شوند و از طریق محتوا و فراخوانی به اقدامات ( Call to Actions ) منتقل می شوند.

ما می خواهیم به شما کمک کنیم در ایجاد یک تحول در عرصه اینترنت و دیجیتال مارکتینگ تا در نهایت ضمن رضایت مشتری شما ، تجربه آنها و اینکه چگونه نتیجه جستجوی او به درآمد شما و ROI شود ، کمک کنیم.

از یک وب سایت بروشور ساده گرفته تا یک راه حل پیشرفته تجارت الکترونیکی ( Advanced e-Commerce solution ) با یک تالار گفتگو ( Integrated Forum ) یا وب سایت عضویت ( Membership Website ) ، می توانیم راه حل نهایی را برای تحقق اهداف و اهداف بازاریابی شما ایجاد کنیم.

اگر موضوع و ایده ای منحصر به فرد دارید که می خواهید ایجاد کنید ، ما یک راه حل ویژه تولید محتوا خواهیم داشت که می تواند شامل انواع پست های سفارشی ، طبقه بندی ها ، API ها و یا افزونه هایی باشد که به طور خاص برای نیازهای پروژه شما طراحی ( Plugins Designed )  و کدگذاری (Coded ) شده است.

همه پروژه های طراحی و توسعه وب سایت های سفارشی ما یک روند نظام مند را دنبال می کنند که به ما کمک می کند تا پروژه خود را به موقع و ارزان اجرا کنیم.

هر پروژه توسط یک مدیر پروژه اختصاصی هدایت می شود ، که یک تیم پروژه را شامل می شود که شامل یک متخصص سئو ( SEO expert ) ، طراح گرافیک ( Graphic Designer ) ، مدیر محتوا ( Content Manager ) و یک برنامه نویس می باشد.

ما به مزایای بهینه سازی موتورهای جستجو معتقد هستیم ، بنابراین اطمینان می دهیم که SEO بخشی جدایی ناپذیر از پروژه شما باشد.

از تحقیقات رقابتی ( Competitive Research ) و انتخاب کلمات کلیدی ( Keyword Selection )  گرفته تا نقشه سایت ( Site Mapping ) و بهینه سازی صفحه ( On-Page Optimization ) ، ما به ایجاد وب سایتی کمک خواهیم کرد که موتورهای جستجو را به خود جلب کند و کاربران را ترغیب به عضویت ، مشتری و خرید کند.

امروزه کاربران برای دسترسی به صفحات اینترنت از صفحه نمایش های مختلف اعم از بزرگ و کوچک استفاده می کنند.

بنابراین یک سایت می تواند در فضای وب موفق باشد که بتواند خدمات مناسب و نمایش کاملی از سایت را در اختیار کلیه کاربران سایت قرار دهد.

در حدود 80٪ از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایتها استفاده می کنند و اگر فرمت سایت شما به درستی در تلفن همراه و سیماگره لوحی نمایش داده نشود ، بسیاری از کاربران را از دست خواهید داد.

از آنجا که این کاربران ممکن است بلافاصله پس از ورود به سایت شما بدلیل ریسپانسیو نبودن سایت شما آنرا ترک کنند.

کلیه وب سایتهای طراحی شده در سایت طراحی وب 24 ( سیماگر ) کاملاً ریسپانسیو ( Responsive site ) و سازگار با تمام نمایشگرها اعم از کامپیوتر ، تبلت ،  موبایل و تلویزیون هستند.

وب سایت فروشگاهی طراحی وب سایت شرکت سایت خبری سایت پزشکی وب سایت شخصی سایت رستوران سایت گردشگری وب سایت تبلیغات سایت املاک سایت مذهبی سایت دانلودی وب سایت آموزشی طراحی وب سایت حرفه ای سایت ورزشی سایت هنری سایت عکاسی سایت وکالت سایت انجمن سایت سازمانی سایت سرگرمی طراحی فروشگاه آنلاین طراحی سایت دایرکتوری طراحی سایت ارزان سایت فیلم و موسیقی طراحی باشگاه مشتری طراحی راه اندازی تولید محتوا بهینه سازی سایت و سئو طراحی وب سایت تهران طراحی وب سایت البرز طراحی وب سایت قم طراحی وب سایت اصفهان طراحی وب سایت شیراز طراحی وب سایت تبریز طراحی وب سایت مشهد طراحی وب سایت بجنورد طراحی وب سایت بیرجند طراحی وب سایت اردبیل طراحی وب سایت ارومیه طراحی وب سایت زنجان طراحی وب سایت همدان طراحی وب سایت کرمانشاه طراحی وب سایت لرستان طراحی وب سایت چهارمحال طراحی وب سایت یاسوج طراحی وب سایت بوشهر طراحی وب سایت اهواز طراحی وب سایت بندرعباس طراحی وب سایت ایلام طراحی وب سایت مازندران طراحی وب سایت گیلان طراحی وب سایت سمنان طراحی وب سایت کرمان طراحی وب سایت یزد طراحی وب سایت زاهدان طراحی وب سایت قزوین حالا باید از شما پرسید آیا می دانید روزانه چند نفر به دنبال کسب و کار شما در موتور های جستجو از جمله گوگل، یاهو ، بینگ و … می باشند؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map