طراحی سایت PP

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت PP از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود نام کاربری: perm_identity رمز عبور: lock_open قیمت 10,000 تومان قالب آماده پاورپوینت طراحی وب مناسب برای اراِئه پیش نمایش محصولات کاری می باشد.

استفاده از طرح های مختلف برای ایجاد و طراحی اسلاید در نرم افزار پاورپوینت همیشه میتواند در ارائه محتوا و القا آن برای کاربران تاثیرگذار باشد.

برای داشتن یک نمونه پاورپوینت حرفه ای و ساده ، زیبا با اینفوگرافیک های جذاب و اسلایدرهای قدرتمند فرصت را از دست ندهید و سریعا برای خرید این مجموعه از رادین گرافیک اقدام کنید.

Powerpoint یک نرم افزار اداری و تجاری می باشد.

معمولا از این نرم افزار قدرتمند برای ارائه ها،سخنرانی،کلاس های درس،سمینارها استفاده می شود.

برای تهیه سایر پاورپوینت ها میتوانید به دسته بندی پاورپوینت مراجعه کنید.

کاملا حرفه ای و مطابق با استاندارد ها و متد روز طراحی شده است.

برای استفاده از این طرح کافی است،که آن را در سیستم شخصی خودتان اجرا کنید.

با اجرای این طرح در نرم افزار پاورپوینت سیستم شما باز شده و شما میتوایند آنها را شخصی سازی کنید و اسلایدهای خودتان را طراحی کنید.

شما میتوانید از فونت دلخواه خودتان استفاده کنید.

در این مجموعه  ۵ مدل رنگ جذاب موجود است.

نکته: شما می توانید فونت های مورد نیاز خود را از دسته بندی فونت در سایت تهیه کنید.

شما با مبلغ بسیار کم می توانید این طرح و طرح های مشابه را از رادین گرافیک خریداری کنید و فایل آن را تهیه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید محصولات از دسته بندی های کارت ویزیت ، پوستر ، بروشور ، سربرگ و رزومه میتوانید اشتراک ماهیانه رادین گرافیک را تهیه کنید.

تا به راحتی با مبلغ کمی به صورت روزانه ۱۰ محصول را دانلود کنید.

شما با خرید اشتراک به مجموعه بزرگی از محصولات رادین گرافیک دسترسی خواهید داشت.

پس فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت این قالب آماده را خریداری کنید.

آبی, چند رنگ, سبز, قرمز, نارنجی 30 اسلاید PPTX 0.

6 مگابایت نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرح لایه باز کارت ویزیت تخته هنری مناسب برای طراحان و افراد شاغل در حوزه ی هنری می باشد.

طراحی… پکیج آیکون آواتار افراد شامل انواع آیکون های جذاب آواتار های افراد مختلف (مرد-زن-پیرمرد-کودک) با مشاغل مختلف به صورت رنگی… قالب آماده پاورپوینت بی‏‏ پایان مناسب برای اراِئه موثر اداری می باشد.

در این پاورپوینت از انیمیشن های زیبایی استفاده… قالب آماده پاورپوینت قالب آماده پاورپوینت تیم حرفه ای مناسب برای معارفه تیم ها و تشکل ها می باشد.

در… قیمت 10,000 تومان رادین گرافیک یک پلتفرم چند فروشندگی طرح لایه باز گرافیکی است.

از عضویت شما متشکریم!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map